Die Mid-intro is inderdaad dik! Again and Again, BAMBAMBAMBAMBAM!wrote:View on YouTube
De Psyko Punkz collab met noisecontrollers.. Heb deze op dominator gehoord en die mid-intro is dodelijk![]()
Kwaliteit is wel poep
Melodie is wel ff wennen.
Die Mid-intro is inderdaad dik! Again and Again, BAMBAMBAMBAMBAM!wrote:View on YouTube
De Psyko Punkz collab met noisecontrollers.. Heb deze op dominator gehoord en die mid-intro is dodelijk![]()
Kwaliteit is wel poep
Oké, netjeswrote:Ik vermoed van wel, aangezien ze onlangs naar All Dance Bookings zijn gegaan.
En voor de duidelijkheid, dit is geen flame naar Bass Modulators.
Voor mijn gevoel klonken die tracks van Hardwear live veel rauwer en harder. En ook in het filmpje van twitvid vond ik Nightbeast veel vetter klinken dan in de rerun.wrote:Is er nou niemand die opmerkt dat die 'slow-kicks' voor de climax van nightbeast echt ontzéttend slecht zijn. Zal best dat het live bruut klinkt, maar live klinkt bijna alles bruut. Vind het echt sample-achtig klinken en een gemiddelde amateur-producer kan dat nog beter.
Dan heb ik het nog niet eens over de vocals, klinken ook érg amateuristisch. THUNDERRRR. :')
Ben zeker een fan van de rauwe kant van hardstyle maar vind dit echt nergens naar klinken, zonde.
Stefan, gast Jack Of Sound is echt een gast met toekomst! Die vent kan zo veel, en dat nummer klinkt echt wel aardig!wrote:Jack of Sound, Fusion!? tha fack?
Anyway, hoor ik daar nou zo'n verneukende NC kick onder die collab mee PP?
Ja je kunt echt iets uit dat filmpje vandaan halenwrote: Anyway, hoor ik daar nou zo'n verneukende NC kick onder die collab mee PP?
Ik kan de originaliteit ook zeker wel waarderen, maar net wat je zegt, de kwaliteit is niet top. Als daar aan gewerkt wordt (door bijvoorbeeld een Zany/Pollen) zou hier een hele dikke harde release uit kunnen komen.wrote:Ben volgens mij een van de weinige die die hardwear releases wél kan waarderen. Kwaliteit is niet top, maar de orginaliteit vind ik hoog. Het is gewoon weer eens wat nieuws
+1wrote:Ik kan de originaliteit ook zeker wel waarderen, maar net wat je zegt, de kwaliteit is niet top. Als daar aan gewerkt wordt (door bijvoorbeeld een Zany/Pollen) zou hier een hele dikke harde release uit kunnen komen.wrote:Ben volgens mij een van de weinige die die hardwear releases wél kan waarderen. Kwaliteit is niet top, maar de orginaliteit vind ik hoog. Het is gewoon weer eens wat nieuws
blijkbaar vind JIJ dat,wrote:Is er nou niemand die opmerkt dat die 'slow-kicks' voor de climax van nightbeast echt ontzéttend slecht zijn. Zal best dat het live bruut klinkt, maar live klinkt bijna alles bruut. Vind het echt sample-achtig klinken en een gemiddelde amateur-producer kan dat nog beter.
Dan heb ik het nog niet eens over de vocals, klinken ook érg amateuristisch. THUNDERRRR. :')
Ben zeker een fan van de rauwe kant van hardstyle maar vind dit echt nergens naar klinken, zonde.
Gast, :')wrote:blijkbaar vind JIJ dat, Mening weetjewel, wat mensen op fora's postenwrote:Is er nou niemand die opmerkt dat die 'slow-kicks' voor de climax van nightbeast echt ontzéttend slecht zijn. Zal best dat het live bruut klinkt, maar live klinkt bijna alles bruut. Vind het echt sample-achtig klinken en een gemiddelde amateur-producer kan dat nog beter.
blijkbaar vind een Fusion artiest (Titan) dat niet zo. So fucking what?
blijkbaar is het dus weldegelijk kwaliteit! Bepaal jij dat?
blijkbaar denk jij dat je het beter kan. Zegt ie dat?
Haha, had hij dat nou maar nooit gezegd want ik heb nog niets van hem gehoord wat de kicks in Greenhouse heeft overtroffen. xDwrote:@ frank, haha, jij dacht anders dat je betere kicks maakte dan frontliner, dus zeg maar niks
Hier komt je dyslectie maar weer eens naar vorenwrote:Stefan, gast Jack Of Sound is echt een gast met toekomst! Die vent kan zo veel, en dat nummer klinkt echt wel aardig!wrote:Jack of Sound, Fusion!? tha fack?
Anyway, hoor ik daar nou zo'n verneukende NC kick onder die collab mee PP?
En volgens mij zit daar geen verneukende kick onder, onder die track zitten volgens mij aardig harde kicks
Hier nog een, ben het volledig met je eens. De kwaliteit wordt vanzelf wel beter als hij bij een groot label terecht komt of nauw gaat samen werken met mensen die goed kunnen masteren of hem kunnen helpen zijn sound wat zuiverder te maken.wrote:Ben volgens mij een van de weinige die die hardwear releases wél kan waarderen. Kwaliteit is niet top, maar de orginaliteit vind ik hoog. Het is gewoon weer eens wat nieuws
wrote:@ frank, haha, jij dacht anders dat je betere kicks maakte dan frontliner, dus zeg maar niks
alleen al dat weer het woord 'sample' gebruikt moet worden erger ik mij aan, menig producer hier zijn betweters to da max...wrote:Gast, :')wrote:blijkbaar vind JIJ dat, Mening weetjewel, wat mensen op fora's postenwrote:Is er nou niemand die opmerkt dat die 'slow-kicks' voor de climax van nightbeast echt ontzéttend slecht zijn. Zal best dat het live bruut klinkt, maar live klinkt bijna alles bruut. Vind het echt sample-achtig klinken en een gemiddelde amateur-producer kan dat nog beter.
blijkbaar vind een Fusion artiest (Titan) dat niet zo. So fucking what?
blijkbaar is het dus weldegelijk kwaliteit! Bepaal jij dat?
blijkbaar denk jij dat je het beter kan. Zegt ie dat?
ik had het over Discorecord, voor de duidelijkheid.wrote:Haha, had hij dat nou maar nooit gezegd want ik heb nog niets van hem gehoord wat de kicks in Greenhouse heeft overtroffen. xDwrote:@ frank, haha, jij dacht anders dat je betere kicks maakte dan frontliner, dus zeg maar niks
Trek dan ook niet te snel conclusieswrote: alleen al dat weer het woord 'sample' gebruikt moet worden erger ik mij aan, menig producer hier zijn betweters to da max...
ik heb geen flauw idee wie faalhaas is dus om dat over hem te zeggen dat kan ik niet over hem zeggen maar goed
@ almighty, daarom zet ik er toch neer dat HIJ dat vind? (begrijpend lezen)
een Fusion artiest kan over het algemeen beter bepalen wat wel of niet kwaliteit is(een feit)
nee dat bepaald Titan dus, anders draait hij het niet op DefQon. 1 (feit)
dat zegt hij niet, maar zo komt hij wel over. (maar zoals hierboven al gezegd, heb ik geen flauw idee wie hij is en kan ik dus niet over hem persoonlijk oordelen)
hopelijk is het zo dan wel duidelijk?