Die klapte er idd goed op!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik was vanacht in de time out waar headhunterz draaide en ik hoorde een gruwelijke remix van dbstf - kingdom en headhunterz zij dat die van de pitcher was echt een dik nummer was dat!!!!
Die staat hier een stukje terug al in het topic.wrote:Ik was vanacht in de time out waar headhunterz draaide en ik hoorde een gruwelijke remix van dbstf - kingdom en headhunterz zij dat die van de pitcher was echt een dik nummer was dat!!!!
Doet me denken aan de oude DBSTF trackjes!
Nou zit die vocal weer in m'n hoofd..wrote:View on YouTube
sow, lekkere trackwrote:View on YouTube
Dat wil dan zeggen dat de vocals goed zijn als ie aanslaatwrote:Nou zit die vocal weer in m'n hoofd..wrote:View on YouTube
Leuke track wel
Wat een heerlijke plaatwrote:sow, lekkere trackwrote:View on YouTube
View on YouTube
De Psyko Punkz collab met noisecontrollers.. Heb deze op dominator gehoord en die mid-intro is dodelijk
Kwaliteit is wel poep
De Psyko Punkz collab met noisecontrollers.. Heb deze op dominator gehoord en die mid-intro is dodelijk
Kwaliteit is wel poep
wrote:View on YouTube
De Psyko Punkz collab met noisecontrollers.. Heb deze op dominator gehoord en die mid-intro is dodelijk![]()
Kwaliteit is wel poep
die van bio staat al aantal paginas terug
maar niet de officiële previewwrote:die van bio staat al aantal paginas terug
heerlijk nummer!wrote:View on YouTube
vergeleken met de livesit rip die ik een poosje terug heb gepost.
toen gingen de vocals nog wat langer door in de climax als ik het goed heb
Bass Modulators zijn
ja maar wel zelfde kwaliteit ..wrote:maar niet de officiële previewwrote:die van bio staat al aantal paginas terug
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
stanley uploadjes
Last edited by Protoss on 02 Aug 2010 16:47, edited 1 time in total.
Hikona - Tango en Beholder - Forget The World zijn niet nieuw hoor
Tango is zelfs al in 2006 gereleased
Weet je of dit een eigen keuze is geweest?wrote:Komen in ieder geval niet op Q-feesten. Geen Platinum of Make You Dance jwz :')wrote:
Bass Modulators zijnmogen wat my betreft wel wat vaker op de grote feesten geboekt worden
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 6 days ago
Best een onzin? Hoevaak staat Alphaverb of AVIO op een Q-dance feest? Activator nog recent, J&W op Q-base.wrote:Komen in ieder geval niet op Q-feesten. Geen Platinum of Make You Dance jwz :')wrote:
Bass Modulators zijnmogen wat my betreft wel wat vaker op de grote feesten geboekt worden
The Pitcher staat dr ook meestal dus het valt allemaal wel mee, denk dat het eerder hip is om alles te flamen.
Dikona - Tango klinkt interessant, Deepack's TBA2 mag er ook wezen! Ben benieuwd naar hogere kwaliteit.
Die Beholder shit klinkt crap.
Die Beholder shit klinkt crap.
Ja, activator en josh&wesz worden ook oh zo vaak door Q geboekt, staat in totaal geen verhouding tot hoe groot/populair ze zijn.wrote:Best een onzin? Hoevaak staat Alphaverb of AVIO op een Q-dance feest? Activator nog recent, J&W op Q-base.wrote:Komen in ieder geval niet op Q-feesten. Geen Platinum of Make You Dance jwz :')wrote:
The Pitcher staat dr ook meestal dus het valt allemaal wel mee, denk dat het eerder hip is om alles te flamen.
Q-dance boekt ze 1x en het is direct weer goed
-
NArtiest
- last seen 6 days ago
Waarom zou Q-Dance een lineup moeten verantwoorden aan iemand. Ze kiezen nog altijd zelf wat ze willen lijkt me.
Tja met zo'n grote invloed op de scene hebben al je keuzes ook hun consequenties.
De scene hoort te draaien om de muziek en niet om geld of commerciële organisaties als q en platinum.
Daar zit het probleem, niet bij het verantwoorden van je line-ups. Vrijwel de hele hardstyle scene is bovenop die organisaties gebouwd. Zij kunnen doen wat ze willen (bijv een gostosa introduceren) terwijl de mensen in de scene zelf graag andere artiesten willen zien, als een activator of een josh & wesz. Maar omdat dit commercieel gezien niet goed uitkomt wordt dit gewoon niet gedaan. Q/Platinum is the master and we are their slaves. Teken je geen contract bij platinum, dan wordt je niet geboekt. Je wordt dus niet geboekt vanwege commerciële activiteiten en niet op basis van je vaardigheden. En dat is het punt waar het geld belangrijker is geworden dan de muziek.
De scene hoort te draaien om de muziek en niet om geld of commerciële organisaties als q en platinum.
Daar zit het probleem, niet bij het verantwoorden van je line-ups. Vrijwel de hele hardstyle scene is bovenop die organisaties gebouwd. Zij kunnen doen wat ze willen (bijv een gostosa introduceren) terwijl de mensen in de scene zelf graag andere artiesten willen zien, als een activator of een josh & wesz. Maar omdat dit commercieel gezien niet goed uitkomt wordt dit gewoon niet gedaan. Q/Platinum is the master and we are their slaves. Teken je geen contract bij platinum, dan wordt je niet geboekt. Je wordt dus niet geboekt vanwege commerciële activiteiten en niet op basis van je vaardigheden. En dat is het punt waar het geld belangrijker is geworden dan de muziek.
-
NArtiest
- last seen 6 days ago
Nja als je er zoveel kritiek op hebt dan is er 1 oplossing.wrote:Tja met zo'n grote invloed op de scene hebben al je keuzes ook hun consequenties.
Organiseer zelf een feest, een feest exact hoe JIJ vindt dat het moet zijn.
Conclusie, probleem opgelost.