Niet slecht, maar ook niet geweldig. Hij lijkt idd heeeeeeeeeeeeeel erg op Damned, jammer!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Die nieuwe dbstf begint wel leuk, tot net voor de climax. Ik vind die melo veel belovend maar dan in de climax ist het egt bagger , die kick is zwak
Intro is wel leuk.
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Toneshifterz gebruiken echt altijd dezelfde synth.. beetje jammer.wrote:beetje erg standaard melodie en synth
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Wat jij zegt. DBSTF produceren maar heel matig de laatste tijd. Hun album vond ik al niet geweldig..wrote:Niet slecht, maar ook niet geweldig. Hij lijkt idd heeeeeeeeeeeeeel erg op Damned, jammer!
Ze zijn ook wat softer geworden volgens mij (vrouwenhardstyle?
Apen ze eerst met Anger de Fade to Black anti qlimax na, en nu dit ....wrote:Wat jij zegt. DBSTF produceren maar heel matig de laatste tijd. Hun album vond ik al niet geweldig..wrote:Niet slecht, maar ook niet geweldig. Hij lijkt idd heeeeeeeeeeeeeel erg op Damned, jammer!
Ze zijn ook wat softer geworden volgens mij (vrouwenhardstyle?)
Heel zwak i.m.o.
Misschien dat ze dit bedoelen dat ze zich gaan richten op de vrouwvriendelijke kant van Hardstyle...
Last edited by Rampestamper on , edited 1 time in total.
Anger was er eerder dan Fade to Black dus niet zo reageren...wrote:Apen ze eerst met Anger de Fade to Black anti qlimax na, en nu dit ....
EDIT: En qlimax is een feest en Climax schrijf je met een C
Fade to Black zitten ook al behoorlijk gejatte stukken in van Fade to Grey van Ran-D. Althans, zo lijkt het.wrote:Anger was er eerder dan Fade to Black dus niet zo reageren...wrote:Apen ze eerst met Anger de Fade to Black anti qlimax na, en nu dit ....
EDIT: En qlimax is een feest en Climax schrijf je met een C
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Vind het nog niet super van DBSTF, kan zijn dat ik hem wat vaker moet horen. Heb ik wel vaker met de laatste plaatjes van hun.
Dat had ik met Together, best leuk plaatje nogwrote:Vind het nog niet super van DBSTF, kan zijn dat ik hem wat vaker moet horen. Heb ik wel vaker met de laatste plaatjes van hun.
-
S
Together is nog steeds een heerlijke plaat ja, Alone ookwrote:Dat had ik met Together, best leuk plaatje nogwrote:Vind het nog niet super van DBSTF, kan zijn dat ik hem wat vaker moet horen. Heb ik wel vaker met de laatste plaatjes van hun.
Vind Revelation niet slecht voor een DBSTF plaat, maar gaat denk snel vervelen. Benieuwd hoe hij vanavond klinkt 
Weer een standaard DBSTF track tbh.. gewoon gemiddeld, want er zijn slechtere van DBSTF.wrote:Vind Revelation niet slecht voor een DBSTF plaat, maar gaat denk snel vervelen. Benieuwd hoe hij vanavond klinkt
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Wel een goede plaat,, maar ik mis iets. Oké DBSTF produceren wat zachter als wat ik wil, maar daar kiezen ze voor dat is hun stijl en daar heb ik veel respect voor! Maar ik mis een drive die je zegt maar meeneemt, in togheter kun je heerlijk in mee gaan.. Deze niet, vind ik heel jammer! 
Ik vind het ook wel een goede track
ze hebben er wel betere maar deze mag er zeker zijn 
Technoboy meets Picnic at the Whitehouse - We Need Protection
View on YouTube
Wat een HEEEERLIJK nummertje!
View on YouTube
Eindelijk weer een knallertje van TBY 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Technoboy zei ook dat dit 1 van zijn beste nummers is die hij ooit heeft gemaakt 
klinkt niet heel slecht maar de SAIFAM sound kom bij mij mn strot uit... 
Verre van. Ik weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden, maar ben er zo op het eerste moment niet weg van.wrote:Technoboy zei ook dat dit 1 van zijn beste nummers is die hij ooit heeft gemaakt
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ik zeg enkel wat hij heeft gezegd, is trouwens niet mijn mening. Track nog niet eens geluisterd.wrote:Verre van. Ik weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden, maar ben er zo op het eerste moment niet weg van.wrote:Technoboy zei ook dat dit 1 van zijn beste nummers is die hij ooit heeft gemaakt
wat een heerlijk nummer, die ging lekkerwrote:Eindelijk weer een knallertje van TBY
ik vind hem wel heel erg lekker! break is wel leuk!
Verre van om eerlijk te zijnwrote:Technoboy meets Picnic at the Whitehouse - We Need Protection
View on YouTube