Die nieuwe Technoboy is zeker 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Vind t een beetje vroeg voor een nieuwe eurovisie songfestival inzending 
-
S
wrote:Vind t een beetje vroeg voor een nieuwe eurovisie songfestival inzending
Hoe vaker ik hem hoor, voe vetter hij word! 
We need protection heeft ie ook al gedraaid bij Q-Dance feestfabriek maar het kan me totaal niet boeien die plaat 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Hoezo weer?wrote:We need protection heeft ie ook al gedraaid bij Q-Dance feestfabriek maar het kan me totaal niet boeien die plaat
Ja oké, maar in reactie op die video. Dus dat hij hem OOK heeft gedraait op Feestfabriek zegmaarwrote:Hoezo weer?wrote:We need protection heeft ie ook al gedraaid bij Q-Dance feestfabriek maar het kan me totaal niet boeien die plaatDaar was de 1e keer dat ie em draaide
nieuwe Technoboy klinkt goed
, music or noize remix ook wel 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Music or noize remix is wel chill, ff wachten op HQ rip.. die nieuwe TBY... tja.. niks speciaals ofzo.
We Need Protection
Zaterdag live gehoord, maar ik vind hem vies tegenvallen. De break spreekt me niet aan en de climax trekt me niet het nummer in. Ik mis bijvoorbeeld de drive die Bass, Beats, Melody wel heel sterk heeft. Zonde!
Music Or Noize
Deze klinkt wel lekker, goede remix! Of hij het origineel overtreft durf ik nog niet te zeggen, maar hij evenaart hem sowieso!
Zaterdag live gehoord, maar ik vind hem vies tegenvallen. De break spreekt me niet aan en de climax trekt me niet het nummer in. Ik mis bijvoorbeeld de drive die Bass, Beats, Melody wel heel sterk heeft. Zonde!
Music Or Noize
Deze klinkt wel lekker, goede remix! Of hij het origineel overtreft durf ik nog niet te zeggen, maar hij evenaart hem sowieso!
juistwrote:We Need Protection
Music Or Noize
-
A
Vind de melodie echt gruwelijk, alleen jammer van de kick.. hetzelfde als die in blame it on the music remix, mag wel wat harder zijn vind ik.
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Jaaaa die was vetjes
Geniaal! Noisecontrollers weer geniaal, headhunterz heeft er naast gezeten ofzo?
-
D
melodie is idd gruwelijk maar de kick vind ik echt niks,, jammer maar helaas..wrote:Vind de melodie echt gruwelijk, alleen jammer van de kick.. hetzelfde als die in blame it on the music remix, mag wel wat harder zijn vind ik.
ga deze niet aanschaffen
iddwrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT EEN TRACK
Lekker nummertje ja, zit een goede drive in.
Kicks kan ik nog niet zo veel over zeggen. Wacht op een betere sample 
ehm noisecontrollers werkt er ook aan mee hoorwrote:iddwrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT EEN TRACK, ben positief verrast door HHZ
en zo te horen komt het meeste van hun kant.
das ook weer zo ja, maar HHZ heeft hem iig niet verpestwrote:ehm noisecontrollers werkt er ook aan mee hoorwrote:iddwrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT EEN TRACK, ben positief verrast door HHZ
![]()
en zo te horen komt het meeste van hun kant.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Netjes die nieuwe HHZ & NC!
Revival X remix gaat wel. Beter dan verwacht want vind Da Tweekaz echt slecht
Revival X remix gaat wel. Beter dan verwacht want vind Da Tweekaz echt slecht
Die nieuwe hhz & nc weet me in deze kwaliteit nog niet echt te boeien.
Revival X remix gaat wel, is ook alles mee gezegd.
Revival X remix gaat wel, is ook alles mee gezegd.