Nog 1? Dit is altijd nog dezelfde van Qlimax vorig jaarwrote:die kodex klinken lekker
en beetje jammer van nog zon Gay edit van Come As One
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
G
naja, blijft gaywrote:Nog 1? Dit is altijd nog dezelfde van Qlimax vorig jaarwrote:beetje jammer van nog zon Gay edit van Come As One
en ik zag hem nu voor het eerst full in betere kwaliteit dan voorheen 
De nieuwe wavolizers zijn
(zitten in de theracords radio show van gisteren)
waardeloze kwaliteit kijk op die qlimax cd van brennan heartwrote:en ik zag hem nu voor het eerst full in betere kwaliteit dan voorheen
En deze klonk live superdikwrote:Deze is, in tegenstelling tot andere Dozer platen, geproduceerd door Tony zelf en niet door Pollen.wrote:View on YouTube
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Klinkt best vet! Synth vind ik zeer nice.
-
S
Deed me meteen denken aan AC2
Hier word ik nou echt niet blij van.. graag meer tracks als In Darkness
beetje erg standaard melodie en synth
-
CHardtraxxer
- 286 posts member since 2008
- last seen Nov 2014
Vind et maar niks :')
Dat dus...wrote:Hier word ik nou echt niet blij van.. graag meer tracks als In Darkness
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Klinkt aardig!
niet verkeerd
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
-
S
Kwam ik ook net tegen, even luisteren 
Typische D-Block & S-te-Fan kick, pitchkicks
.
Kan nog niet echt oordelen.
Typische D-Block & S-te-Fan kick, pitchkicks
Kan nog niet echt oordelen.
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.
Ik vind hem best grappig! Het begin is goed maar daarna valt de intro tegen. Gelukkig is de break naar de climax niet verschrikkelijk lang en dan komt er een vette melo, outro valt me ook weer tegen.
De kicks zijn wel kut maar dat komt omdat ze vrouwvriendelijke Hardstyle produceren.
Zou dit de B-kant van A Decade of Dedication worden?
De kicks zijn wel kut maar dat komt omdat ze vrouwvriendelijke Hardstyle produceren.
Zou dit de B-kant van A Decade of Dedication worden?
Last edited by Jolle on , edited 2 times in total.
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Uhu
Get Dirty van Josh & Wesz ramt ook lekker door zeg!
Dit is alleen Chris One - Recruit, foutje bij de gene die de video heeft upgeload
Ik vind de melodie tog iets aparts hebben
Vind hem lekker klinke
als de intro begint lijken de eerste paar tonen verdomd veel op Max Enforcer - Damned. Het leek net alsof die aan was.
verder weet ik niet wat ik ervan moet zeggen, vind m niet bijzonder. 13 in een dozijn.
Inderdaad, ik dacht al wat komt mij die melodie bekend voorwrote:als de intro begint lijken de eerste paar tonen verdomd veel op Max Enforcer - Damned. Het leek net alsof die aan was.
verder weet ik niet wat ik ervan moet zeggen, vind m niet bijzonder. 13 in een dozijn.