Idd deze is echt lekker,,wrote:lekker lekkerwrote:View on YouTube
die break is zoveels te lang..
Idd deze is echt lekker,,wrote:lekker lekkerwrote:View on YouTube
jullie mogen me uitlachen,, maar ik vind het echt niet slecht! Lekker nummertjewrote:View on YouTube
Zeer apart dat ze artiesten gekozen hebben die niet een tijd meelopen. Deze gasten staan er pas vanaf 2006 bij. Zou eerder een Luna of iets dergelijks gekozen hebben.
Nummer vind ik ook niet mijn ding. Intro is nog wel prima, maar climax is niet zo bijzonder. Gaat ook met name nie tzo hard.
Idd deze plaat is ook echt beukeee !!!wrote:Dat is zo, maar dat mag bij deze plaatwrote:Tatanka & Zatox - Keep Kickin' Ass![]()
Echt een hard nummer!!
View on YouTube
Kan zijn dat het een repost is
Zo verschrikkelijk is hij ook niet, alleen de vocals en kicks zijn.. kut.wrote:jullie mogen me uitlachen,, maar ik vind het echt niet slecht! Lekker nummertjewrote:View on YouTube
Zeer apart dat ze artiesten gekozen hebben die niet een tijd meelopen. Deze gasten staan er pas vanaf 2006 bij. Zou eerder een Luna of iets dergelijks gekozen hebben.
Nummer vind ik ook niet mijn ding. Intro is nog wel prima, maar climax is niet zo bijzonder. Gaat ook met name nie tzo hard.
Aaashh ,wrote:View on YouTube
jaaaa !wrote:Tatanka & Zatox - Keep Kickin' Ass![]()
Echt een hard nummer!!
View on YouTube
Kan zijn dat het een repost is
Dat viel me ook gelijk op, op het filmpje knalt hij er pas na 1 en halve minuut in ofzo...wrote:Idd deze is echt lekker,,Zo Zomers Gevoel alleen één min puntje
die break is zoveels te lang..
je bedoeld: Fade to black lijkt op Anger. de anticlimax dan.
pff was dat voor FOCKING nab die dat filmpje upload en er preview bij zet...wrote:je bedoeld: Fade to black lijkt op Anger. de anticlimax dan.
Anger bestond al eerder alleen de preview kwam pas laat..
nou nee hoorwrote:View on YouTube
Best wel een aardig liedje (voor mensen die niet geilen op namen).
wrote:View on YouTube
Best wel een aardig liedje (voor mensen die niet geilen op namen).