bam bam bam bam, kraak kraak kraak kraak, doing doing doing :')
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
-
A
Youtube volk....wrote:pff was dat voor FOCKING nab die dat filmpje upload en er preview bij zet...
tis gewoon rippped van een liveset :')
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
shiverz part IIwrote:je bedoeld: Fade to black lijkt op Anger. de anticlimax dan.
Anger bestond al eerder alleen de preview kwam pas laat..
dit is ook een prestatie; alles is gewoon slecht aan dit nummer (zelfs hun naam)
@Mike-O
Jij vindt dat ene nummer onprofessioneel, terwijl dit nog 10 keer slechter is :')
Jij vindt dat ene nummer onprofessioneel, terwijl dit nog 10 keer slechter is :')
whahhaha, kapot gelachen bij dat geluidje voor de BAM BAM BAM, POING POING POING kick. hahah, wat een heldentrack :')
Het is net alsof er een stuiterbal door heen stuitert
-
G
wrote:Mieters
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
ga je dit nou serieus menen?
ik met me 2 maandjes fruity loop ervaring kan nog beter :')
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
In die Crypsis track vind ik dat die intro kick precies uit een ander nummer komt, maar ik kan niet zo meteen zeggen welke 
neemt iedereen die track nou serieus ofwat?
Als iemand zegt 'die mooie samplepack kicks', wat denk je zelfwrote:neemt iedereen die track nou serieus ofwat?
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Leuk !!wrote:View on YouTube
-
D
de nieuwe Crypsis track is wel vet.
alleen soms lijkt het teveel op elkaar..
da teddybearz is gewoon een blije k*t troep
alleen soms lijkt het teveel op elkaar..
da teddybearz is gewoon een blije k*t troep
-
DHardtraxxer
- 66 posts member since 2008
- last seen Feb 2012
veel mensen hebben het er altijd over dat de sound van brennan heart altijd hetzelfde is... ik begin zo langzamer hand wel eens zat te worden van de sound van crypsis.. mag ook wel eens iets vernieuwends gaan proberen vind ik? 
Deze is zo dik.wrote:View on YouTube
Klinkt wel nicee ja, maar wel bekendwrote:Deze is zo dik.wrote:View on YouTube
-
A
Die synth begint me te vervelen
ja ach, het is wel veel van hetzelfde, maar het slaat wel goed aan. Producties zijn kwalitatief gewoon goed dusjawrote:veel mensen hebben het er altijd over dat de sound van brennan heart altijd hetzelfde is... ik begin zo langzamer hand wel eens zat te worden van de sound van crypsis.. mag ook wel eens iets vernieuwends gaan proberen vind ik?
Intro is erg dik. Climax is wel weer hetzelfde als altijd van Crypsis. Maar wel een aardig (hard) nummertjewrote:View on YouTube
Crypsiswrote:View on YouTube