Anyway, vind die plaat niet veel bijzonders, die platen van DBSTF kunnen mij totaal niet boeien op de een of andere manier
Anyway, vind die plaat niet veel bijzonders, die platen van DBSTF kunnen mij totaal niet boeien op de een of andere manier
View on YouTubewrote:hahaha, dat nummer doet me echt denken aan Rollercoaster Tycoondie melodietjes
hahaha ik ga helemaal stuk om dit nummerwrote:Menen jullie dit serieus?wrote:WAT EEN HEERLIJK NUMMEReerder een kermislied :')
Inderdaad een directe kopie wat mij betreftwrote:
Nogal ja! Lijkt wel copy-paste
Heel saai.wrote:View on YouTube
Achja als je een anti qlimax niet kan maken, zoals ze bewezen hebben met Alone, wat i.m.o. een verschrikkelijk antiqlimax is en was.
wat een saaie trackwrote:View on YouTube
ik vind hem wel wat hebben, niet werelds maar ook niet slecht..wrote:wat een saaie trackwrote:View on YouTube
Whahahaha!wrote: View on YouTube
Ik heb 'm al een paar geluisterd en ook ik ga iedere keer weer stukwrote:Whahahaha!wrote: View on YouTube
OMFGwrote:Ik heb 'm al een paar geluisterd en ook ik ga iedere keer weer stukwrote:Whahahaha!wrote: View on YouTube![]()
![]()
lekker lekkerwrote:View on YouTube
Heeft echt wat van Gaia weg indd!wrote:Ja, dat idee heb ik ook. Toen die um draaide keken ik en mijn maat elkaar al aan, van welk nummer is dit toch...wrote:Vet! Ligt het aan mij of lijkt ie een beetje op Gaia van Noisecontrollers?
Maar idd, nu je het zegt, het is net Gaia.
Jawel, bij Releases (Tatanka - Tokyo) staat op de B kant geloof ik!wrote:View on YouTube
Nog niet eerder gepost denk ik?
Hahaha dit is nog 100x erger dan de Wasted Pinguins naar mijn meningwrote: OMFGIk zei al tijdens de intro tegen mezelf, jezus wat een oost-europees volkslied.
En jaaaa hoor XD jezus. Ernstig dit. Na Wasted Pinguins is dit mssn een mooie voor Scantraxx?![]()
Dat is zo, maar dat mag bij deze plaatwrote:Tatanka & Zatox - Keep Kickin' Ass![]()
Echt een hard nummer!!
View on YouTube
Kan zijn dat het een repost is