kvind hem niet echt zo speciaalwrote:Auditory Nerve
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik vind hem wel heel niceewrote:kvind hem niet echt zo speciaalwrote:Auditory Nerve
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Best leuk, maar ook ik wacht op Funky Get Loozewrote:View on YouTube
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
hmm tuurlijk een goud nummer,,, alleen ze hadden in die climax een neophopia kick moeten pakken.. Kicks zijn echt van frontliner,, en eigenlijk iets te hoog! Trouwens die happeringen enz in die bassline komt echt van b-frontwrote:View on YouTube
Wel een leuk nummer, jammer van de kick.wrote:hmm tuurlijk een goud nummer,,, alleen ze hadden in die climax een neophopia kick moeten pakken.. Kicks zijn echt van frontliner,, en eigenlijk iets te hoog! Trouwens die happeringen enz in die bassline komt echt van b-frontwrote:View on YouTube
-
S
Last edited by stefaneke on 02 Jun 2010 07:17, edited 1 time in total.
Hahah die kat inderdaad
Maar voor zover klinkt dit wel heeel dik! Benieuwd wat JDX de komende maanden gaat brengen
Maar voor zover klinkt dit wel heeel dik! Benieuwd wat JDX de komende maanden gaat brengen
wow klinkt vet
Het doet me denken aan een oud romeinse/egyptische sfeer/stijltje
JDX klinkt wel aardig, maar nog niet superdupervet..
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
idd, die eerste paar belletjes is zelfde synth als in live the moment, verder nog niet echt de van het.wrote:JDX klinkt wel aardig, maar nog niet superdupervet..
Nieuwe JDX klinkt lekker
Zit een leuke sfeer in
Zit een leuke sfeer in
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
lijkt wel filmmuziek
Let op die stem zelfde stem die Second Identity ook altijd gebruikwrote:Best leuk, maar ook ik wacht op Funky Get Loozewrote:View on YouTube.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Intro heeft me nog niet echt bekoord. Rest is prima.wrote:View on YouTube
Ben benieuwd naar een Full!
View on YouTube
View on YouTube
Vind het niet heel erg slecht, maar wel verre van speciaal. Het Scantraxx niveau gaat hiermee niet echt omhoog.
View on YouTube
Vind het niet heel erg slecht, maar wel verre van speciaal. Het Scantraxx niveau gaat hiermee niet echt omhoog.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Dieptepunt van scantraxx tot nu toe...wrote:View on YouTube
View on YouTube
Vind het niet heel erg slecht, maar wel verre van speciaal. Het Scantraxx niveau gaat niet echt omhoog hiermee.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ben je gek? Die I'm Free krikt het Scantraxx gemiddelde toch wel omhoog!
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Volgende samenwerkingen:wrote:Dieptepunt van scantraxx tot nu toe...wrote:View on YouTube
View on YouTube
Vind het niet heel erg slecht, maar wel verre van speciaal. Het Scantraxx niveau gaat niet echt omhoog hiermee.
wasted kursaderz
Frontpinquin
Penguinhunterz
Tsja, als dit de toekomst van Scantraxx is...
Tsja, als dit de toekomst van Scantraxx is...
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
ga jij mij maar lekker 'kuddevolk' noemen, beetje jammer dat je sarcasme of iig een klein grapje niet begrijpt. Volgens mij is dat typisch dagjesmensgedragwrote:wrote: Volgende samenwerkingen:
wasted kursaderz
Frontpinquin:') De muziek beoordelen om de naam van de producers terwijl de naam al lang bestond. Weer typisch kuddegedrag van de hardstyle massawrote:Penguinhunterz
Tsja, als dit de toekomst van Scantraxx is....
Durf ook wel te wedden als wildstylez een melodie als Anxiety had gebruikt, dat het dan ineens een '' was geweest.
En ja ik voel me aangevallen
Ik vind de nummers ook niet slecht, sterker nog ik vind ze eigenlijk best in orde. Daar gaat het nu alleen niet om.
Ik vraag me af: waarvoor halen ze in godsnaam deze artiesten naar Scantraxx? Het is dezelfde melodieuze mainstreamhardstyle die we al van heel Scantraxx gewend zijn, wat voegen deze mensen nou in vredesnaam toe aan het label? Intussen is Frontliner zowat de enige die nog een beetje originaliteit in z'n producties stopt, de rest is echt zwaar aan het herhalen en elkaar kopiëren bij Scantraxx. Ga dan voor artiesten die zich echt kunnen onderscheiden van de rest en straks niet verzinken in de massa.
Wellicht alleen een strategische zet om de Scandinavische markt te veroveren?
Ik vraag me af: waarvoor halen ze in godsnaam deze artiesten naar Scantraxx? Het is dezelfde melodieuze mainstreamhardstyle die we al van heel Scantraxx gewend zijn, wat voegen deze mensen nou in vredesnaam toe aan het label? Intussen is Frontliner zowat de enige die nog een beetje originaliteit in z'n producties stopt, de rest is echt zwaar aan het herhalen en elkaar kopiëren bij Scantraxx. Ga dan voor artiesten die zich echt kunnen onderscheiden van de rest en straks niet verzinken in de massa.
Wellicht alleen een strategische zet om de Scandinavische markt te veroveren?