Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
View on YouTube
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
freddyadu8 wrote:View on YouTube
wat een nummerr!! heerlijk :drool: :bomb:

B-front & Frontliner perfectie combinatie :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Klinkt echt ge-wel-dig! Beetje Spacer achtig ja, maar wel in een fris jasje.
Lekkere track om een gigantische bak laser op los te laten!
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
OMG :drool:
Intro op tempo van frontliner met de kicks van B-front , De break trekt een beetje op time vind ik met een fractie van the first cut er in. Dan die climax met frontliner kicks :yay:
Dit kan je gewoon niet slecht vinden. Voor mij mogen er nog veel collabs komen :thumbsup:
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Dakpan wrote:Even de mensen herrineren waarom Showtek ookalweer zo gebashed wordt:

View on YouTube
als je zoiets draait vind ik het niet raar dat je afgezeken wordt :/
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
DoubleDutch wrote:
OMG :drool:
Intro op tempo van frontliner met de kicks van B-front , De break trekt een beetje op time vind ik met een fractie van the first cut er in. Dan die climax met frontliner kicks :yay:
Dit kan je gewoon niet slecht vinden. Voor mij mogen er nog veel collabs komen :thumbsup:
Ik vind hem een beetje saai, te veel van het zelfde... had wel iets leukers verwacht, volgende keer maar weer!
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Wel vet die Auditory Nerve. Ben er nog niet helemaal over uit hoe vet precies, moet hem een paar keer luisteren denk ik. Hij is in ieder geval origineel :thumbup:.

Oh trouwens... Cherry Moon - Acid Dream anyone?
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Ik weet nog niet zo goed wat ik d'r van moet vinden, die pitch kicks van frontliner zijn weer erg hoog in de climax.. moet 'm effe live horen denk ik :)
Hardtraxxer
958 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Khadber wrote:Bron voor gratis release?
View on YouTube , t staat in de beschrijving ;)
A
Sunboom wrote:Wel vet die Auditory Nerve. Ben er nog niet helemaal over uit hoe vet precies, moet hem een paar keer luisteren denk ik. Hij is in ieder geval origineel :thumbup:.

Oh trouwens... Cherry Moon - Acid Dream anyone?
1e wat ik dacht toen ik hem ook hoorde :P Meer van zeh prophet remix
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
Auditory Nerve klinkt best leuk. Zit in beetje in het sfeertje van Godz Powerrr, vind ik zo aan de preview te horen. Lekker, maar niet geweldig spectaculair. Dat stukje in de outro klonk wel hard, trouwens, maar dat is niet te horen in deze preview van Emporium.
L
Hardtraxxer
427 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Ben ik nou de enige die juist niet helemaal weg is van Auditory Nerve :/ ..? Ik vind het een puike plaat, maar om nou te zeggen geweeeeeeldig, nee.
Hardtraxx Addict
1568 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Love_Fulfilled wrote:Ben ik nou de enige die juist niet helemaal weg is van Auditory Nerve :/ ..? Ik vind het een puike plaat, maar om nou te zeggen geweeeeeeldig, nee.
Mwa ik vind em ook wel goed hoor, maar zeker niet van het niveau van Magic naar mijn inziens!
Neemt niet weg dat ik em eerst zelf is op een feest wil horen, dan zal ik me der finaal over uitspreken.
Sommige platen doen het namelijk op feesten echt wel goed, tegenover thuis, en omgekeerd ook!
L
Hardtraxxer
427 posts member since 2009
last seen Feb 2015
bourzwain wrote:
Love_Fulfilled wrote:Ben ik nou de enige die juist niet helemaal weg is van Auditory Nerve :/ ..? Ik vind het een puike plaat, maar om nou te zeggen geweeeeeeldig, nee.
Mwa ik vind em ook wel goed hoor, maar zeker niet van het niveau van Magic naar mijn inziens!
Neemt niet weg dat ik em eerst zelf is op een feest wil horen, dan zal ik me der finaal over uitspreken.
Sommige platen doen het namelijk op feesten echt wel goed, tegenover thuis, en omgekeerd ook!
Mee eens :yes: !!
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
djbrennanheart

finished a new track 'Brennan Heart ft Shanokee - Wide Awake' A nice tune for the summer I think.Can't wait to test it tomorrow In Italy!!!

Ik ben benieuwd :yes:
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
DoubleDutch wrote:djbrennanheart

finished a new track 'Brennan Heart ft Shanokee - Wide Awake' A nice tune for the summer I think.Can't wait to test it tomorrow In Italy!!!

Ik ben benieuwd :yes:
Benieuwd, Feel U Here was echt geweldig. Laatste BH release was echter standaard meuk dus dit kan alle kanten op...
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Leuk! Ik voel weer zo'n heerlijke 2 minuten break aankomen. :yay:

Auditory Nerve heel de tijd hetzelfde deuntje, ik vind m nu nog wel vet en ik denk dat ik er gigantisch op los ga tijdens een feest. Maar ik moet hem maar niet te vaak luisteren denk ik, anders gaat het gauw vervelen.
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
De nieuwe B-Front & Frontliner :woot:
Het is heel simpel, of je vind het tof of niet. Ondanks die hoge pitchkicks vind ik het echt een gave track! Ik hou wel van dit soort tracks, die 2 zijn ontzettend goed bezig!
Kan niet wachten om deze op Defqon.1 te horen :bomb:
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Heerlijk die nieuwe plaat van B-Frontliner :bomb: Lijkt idd veel op Time zelfde flow etc. maja die vond ik ook wel
lekker. Heb net gekeken bij releases en kwam de CD :Hardstyle Vol. 20 tegen link: Hardstyle Vol.20 Mixed by Showtek & Brennan Heart
Met als laaste nummer op CD 2:

Deepack - We Donno.t Care ..... Iemand hier al previeuw van gehoord... hij staat na de Reputation Game
dus hij zal wel hard gaan gezien de altijd goede opbouw in de setjes van Brennan Heart

Ik ben benieuwd.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
SkiggyRapz18 wrote:Heerlijk die nieuwe plaat van B-Frontliner :bomb: Lijkt idd veel op Time zelfde flow etc. maja die vond ik ook wel
lekker. Heb net gekeken bij releases en kwam de CD :Hardstyle Vol. 20 tegen link: Hardstyle Vol.20 Mixed by Showtek & Brennan Heart

Deepack - We Donno.t Care ..... Iemand hier al previeuw van gehoord... hij staat na de Reputation Game
dus hij zal wel hard gaan gezien de altijd goede opbouw in de setjes van Brennan Heart

Ik ben benieuwd.
Deepack LIVE @ Hardbass 2010 even opzoeken. Daar zit ie in :)
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Teknizion wrote:
SkiggyRapz18 wrote:Heerlijk die nieuwe plaat van B-Frontliner :bomb: Lijkt idd veel op Time zelfde flow etc. maja die vond ik ook wel

Ik ben benieuwd.
Deepack LIVE @ Hardbass 2010 even opzoeken. Daar zit ie in :)
Lol ik ben bij Hardbass geweest dat ik hem daar niet gehoord heb dan:P Ik zal wel es ff kijke
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1568 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Vind ik eigenlijk echt wel goed plaatje...
Wacht wel op Funky Get Looze!!!
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
Heerlijk nummertje
Ik zat maar steeds te denken van: wanneer gaan ze nou nummer in mixen maar toen liepe ze al weer weg xd
Hardtraxxer
958 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Auditory Nerve :loving: