wat een nummerr!! heerlijkwrote:View on YouTube
B-front & Frontliner perfectie combinatie
Klinkt echt ge-wel-dig! Beetje Spacer achtig ja, maar wel in een fris jasje.wrote:View on YouTube
OMGwrote:View on YouTube
als je zoiets draait vind ik het niet raar dat je afgezeken wordt
Ik vind hem een beetje saai, te veel van het zelfde... had wel iets leukers verwacht, volgende keer maar weer!wrote:OMGwrote:View on YouTube![]()
Intro op tempo van frontliner met de kicks van B-front , De break trekt een beetje op time vind ik met een fractie van the first cut er in. Dan die climax met frontliner kicks![]()
Dit kan je gewoon niet slecht vinden. Voor mij mogen er nog veel collabs komen
Ik weet nog niet zo goed wat ik d'r van moet vinden, die pitch kicks van frontliner zijn weer erg hoog in de climax.. moet 'm effe live horen denk ikwrote:View on YouTube
1e wat ik dacht toen ik hem ook hoordewrote:Wel vet die Auditory Nerve. Ben er nog niet helemaal over uit hoe vet precies, moet hem een paar keer luisteren denk ik. Hij is in ieder geval origineel.
Oh trouwens... Cherry Moon - Acid Dream anyone?
Mwa ik vind em ook wel goed hoor, maar zeker niet van het niveau van Magic naar mijn inziens!wrote:Ben ik nou de enige die juist niet helemaal weg is van Auditory Nerve..? Ik vind het een puike plaat, maar om nou te zeggen geweeeeeeldig, nee.
Mee eenswrote:Mwa ik vind em ook wel goed hoor, maar zeker niet van het niveau van Magic naar mijn inziens!wrote:Ben ik nou de enige die juist niet helemaal weg is van Auditory Nerve..? Ik vind het een puike plaat, maar om nou te zeggen geweeeeeeldig, nee.
Neemt niet weg dat ik em eerst zelf is op een feest wil horen, dan zal ik me der finaal over uitspreken.
Sommige platen doen het namelijk op feesten echt wel goed, tegenover thuis, en omgekeerd ook!
Benieuwd, Feel U Here was echt geweldig. Laatste BH release was echter standaard meuk dus dit kan alle kanten op...wrote:djbrennanheart
finished a new track 'Brennan Heart ft Shanokee - Wide Awake' A nice tune for the summer I think.Can't wait to test it tomorrow In Italy!!!
Ik ben benieuwd
Deepack LIVE @ Hardbass 2010 even opzoeken. Daar zit ie inwrote:Heerlijk die nieuwe plaat van B-FrontlinerLijkt idd veel op Time zelfde flow etc. maja die vond ik ook wel
lekker. Heb net gekeken bij releases en kwam de CD :Hardstyle Vol. 20 tegen link: Hardstyle Vol.20 Mixed by Showtek & Brennan Heart
Met als laaste nummer op CD 2:
Deepack - We Donno.t Care ..... Iemand hier al previeuw van gehoord... hij staat na de Reputation Game
dus hij zal wel hard gaan gezien de altijd goede opbouw in de setjes van Brennan Heart
Ik ben benieuwd.
Lol ik ben bij Hardbass geweest dat ik hem daar niet gehoord heb dan:P Ik zal wel es ff kijkewrote:Deepack LIVE @ Hardbass 2010 even opzoeken. Daar zit ie inwrote:Heerlijk die nieuwe plaat van B-FrontlinerLijkt idd veel op Time zelfde flow etc. maja die vond ik ook wel
lekker. Heb net gekeken bij releases en kwam de CD :Hardstyle Vol. 20 tegen link: Hardstyle Vol.20 Mixed by Showtek & Brennan Heart
Met als laaste nummer op CD 2:
Deepack - We Donno.t Care ..... Iemand hier al previeuw van gehoord... hij staat na de Reputation Game
dus hij zal wel hard gaan gezien de altijd goede opbouw in de setjes van Brennan Heart
Ik ben benieuwd.