Ben ik het mee eens, maar die kick die ze gebruiken in I'm Free komt me zo bekend voor.wrote:View on YouTube
View on YouTube
Vind het niet heel erg slecht, maar wel verre van speciaal. Het Scantraxx niveau gaat hiermee niet echt omhoog.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Het zijn best wel lekkere plaatjes, maar wat dawasiknie verteld is eigenlijk gewoon waar. Ze hebben een leuke sound, maar het voegt totaal niks toe.
Die I'm Free is al (volgens mij) een tijdje oud maar nu hebben ze gewoon een scantraxx invloedje erbij gedaan en afgemixt..
Ik vind het lekker klinken maar ik snap scantraxx niet ze voegen niks "speciaals" toe aan het label
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Lekkere track ja
idd maar ik denk wel dat iemand van scantraxx die kick heeft gemaakt of heeft geholpenwrote:ik vind het lekkere tracks van die gasten
Klinkt als een Frontliner pitch kick.wrote:Lekkere track ja
dat begin, dat lijkt serieus waar op hoe ik wakker wordwrote:View on YouTube
zelfde wekker geluid @ ipod, blikjes die omvallen, op zoek waar die kut ipod ligt
track = wel vet
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
op een andere synth en eindelijk en track met lekkkere melodie erin na voegen ze indd niks toe, en dat ze door Scantraxx worden geholpen...wrote:Ik vind de nummers ook niet slecht, sterker nog ik vind ze eigenlijk best in orde. Daar gaat het nu alleen niet om.
Ik vraag me af: waarvoor halen ze in godsnaam deze artiesten naar Scantraxx? Het is dezelfde melodieuze mainstreamhardstyle die we al van heel Scantraxx gewend zijn, wat voegen deze mensen nou in vredesnaam toe aan het label? Intussen is Frontliner zowat de enige die nog een beetje originaliteit in z'n producties stopt, de rest is echt zwaar aan het herhalen en elkaar kopiëren bij Scantraxx. Ga dan voor artiesten die zich echt kunnen onderscheiden van de rest en straks niet verzinken in de massa.
Wellicht alleen een strategische zet om de Scandinavische markt te veroveren?
miss met masteren maar I'm Free hadden ze half jaar geleden al op youtube staan.
Het klinkt meer als geen kickwrote: Klinkt als een Frontliner pitch kick.
Atmozfears: erg lekker!
Ben die defqon1demo van hun aant luisteren en die is echt wel goed!!
TZ + BW: ook goed, jammer natuurlek dat zo kort is, maar klinkt wel goed tot nu toe!
Ze lijken beide juiste ritme te pakken te hebben!
Ben die defqon1demo van hun aant luisteren en die is echt wel goed!!
TZ + BW: ook goed, jammer natuurlek dat zo kort is, maar klinkt wel goed tot nu toe!
Ze lijken beide juiste ritme te pakken te hebben!
Lekker plaatje een beetje zomer gevoel maar de vocals... spreek ze dan zelf in want die stem klinkt voor geen meterwrote:View on YouTube
Two Worlds Colide klinkt goed
, Lost In Time ook wel 
Het had bij een trance nummer moeten blijven, de bass? komt me zo bekend voor en het lijkt wel of de TS meer nummers remixen dan zelf uitbrengen.
Is inderdaad hele goeie zooi!wrote:View on YouTube
Weet niet of die er al staat maar ben blij dat ik dit nummer een kans heb gegeven.
Hmm, voor het eerste een gecoverd house nummertje wat aan te horen iswrote:Is inderdaad hele goeie zooi!wrote:View on YouTube
Weet niet of die er al staat maar ben blij dat ik dit nummer een kans heb gegeven.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
melodie in 2e climax lijkt heel veel op Psychedelic
Dude ze hebben net 2 4tracks EP's met allemaal eigen tracks, of kijk naar die liveset, 17 tracks waaronder 2 remixenwrote:Het had bij een trance nummer moeten blijven, de bass? komt me zo bekend voor en het lijkt wel of de TS meer nummers remixen dan zelf uitbrengen.
En dan zijn de remixen nog heerlijk ook
De kick ook.wrote:melodie in 2e climax lijkt heel veel op Psychedelic
+1 klinkt idd goed!wrote:Hmm, voor het eerste een gecoverd house nummertje wat aan te horen iswrote:Is inderdaad hele goeie zooi!wrote:View on YouTube
Mwah niet echt boeiend, gaat wel lekker hard.
Woz not woz werd stukken beter geremixt door Headhunterz, mag wel gezegd worden.
Woz not woz werd stukken beter geremixt door Headhunterz, mag wel gezegd worden.
Wtf
Ik weet niet... Vind het allemaal net niet, die Pjanoo melodie klinkt niet echt lekker zo versneld, anticlimax doet me weinig, en het stukje met melodie: die kick stuitert alle kanten op!
Daarbij komt dat het net zo goed een eigen nummer had kunnen zijn als de break was weggeweest, dus ik zie de toegevoegde waarde niet zo (behalve dat het goede PR is).
Ik weet niet... Vind het allemaal net niet, die Pjanoo melodie klinkt niet echt lekker zo versneld, anticlimax doet me weinig, en het stukje met melodie: die kick stuitert alle kanten op!
Daarbij komt dat het net zo goed een eigen nummer had kunnen zijn als de break was weggeweest, dus ik zie de toegevoegde waarde niet zo (behalve dat het goede PR is).
Ja hoe zit 't eigelijk met woznotwoz..?! gaat da nog iets mee gebeuren, hij is tog nii gereleased (zover ik weet), of heb ik da gemist..?wrote:Mwah niet echt boeiend, gaat wel lekker hard.