Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat Origins (VWAB,...) bewijst dat een feest overdag niet hoeft te betekenen dat de kaartverkoop zou tegenvallen. Op voorwaarde dat er een intressante line-up is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 18:40 
 
Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
Ik denk dat Origins (VWAB,...) bewijst dat een feest overdag het niet hoeft te betekenen dat de kaartverkoop zou tegenvallen. Op voorwaarde dat er een intressante line-up is.

Dat was er maar 1. Daar vraag je dan een keer vrij voor. Als elk feest overdag plaats vindt denk ik niet dat het zo goed zou lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ik ben ook wel heel benieuwd of een feest als Loudness meer kaarten zou verkopen als het een keer overdag gehouden zou worden.


Ja lijkt me gaaf! En dan outdoor of zo, en dan noemen we het Loudfest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind 's nachts ook wel echt zijn charmes hebben zoals Melvin ook zegt. Feesten zoals PRSPCT moeten gewoon 's nachts in een donker hol zijn, dan hoort het erbij dat je sochtends in het licht weer buiten komt. Ik vind het alleen ontzettend kut dat ik dan terug naar Zeeland moet, en ik na feesten als Awakenings pas rond half 12/ weer thuis ben. Dan heb je echt zo'n moment dat je niet weet wat je met je leven gaat doen, verschrikkelijk :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Paultheone schreef:
Ik ben ook wel heel benieuwd of een feest als Loudness meer kaarten zou verkopen als het een keer overdag gehouden zou worden.


Ja lijkt me gaaf! En dan outdoor of zo, en dan noemen we het Loudfest!


In de winter he...

Loudness was ook maar een voorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lees dat mensen pas tegen 11-12 uur thuiskomen. Hoe dan? Het laatste dat ik ooit ben thuisgekomen van een nachtfeest is half 10. Jullie wonen toch allemaal in NL...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik lees dat mensen pas tegen 11-12 uur thuiskomen. Hoe dan? Het laatste dat ik ooit ben thuisgekomen van een nachtfeest is half 10. Jullie wonen toch allemaal in NL...


Als ik met de auto ga ben ik ook rond die tijd wel thuis. Maar openbaar vervoer in Nederland is gewoon kut... Zondag ochtend rijden vaak treinen niet zo vroeg dus moet je lang in de kou wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Helicaze schreef:
Ik lees dat mensen pas tegen 11-12 uur thuiskomen. Hoe dan? Het laatste dat ik ooit ben thuisgekomen van een nachtfeest is half 10. Jullie wonen toch allemaal in NL...


Als ik met de auto ga ben ik ook rond die tijd wel thuis. Maar openbaar vervoer in Nederland is gewoon kut... Zondag ochtend rijden vaak treinen niet zo vroeg dus moet je lang in de kou wachten.

Oke, maar dan ligt het toch niet aan de nachtfeesten dat je helemaal kapot bent, maar aan het feit dat je niet met de auto wil/kan gaan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij regelen voor de meeste feesten idd ook een Bob. Feestjes zijn vaak ver van huis voor ons (woon bovenin Noord Holland) en dan is de reisduur met het OV veel te gek. Alleen Amsterdam is nog wel te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 21:10 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Ik lees dat mensen pas tegen 11-12 uur thuiskomen. Hoe dan? Het laatste dat ik ooit ben thuisgekomen van een nachtfeest is half 10. Jullie wonen toch allemaal in NL...

Oke voorbeeld :
Feest in beesd tot 07u , met het OV. Op zondag ochtend vertrekt de trein naar Geldermalsen pas om 07:57. Met alle overstappen, en wachttijd bij elkaar is de verwachte aankomsttijd in Haaksbergen (dorp nabij enschede/hengelo) 11:14. Voor locaties die in Brabant liggen of rond Amsterdam is dit soms met geluk een half uur te verkorten.

Als we met de bus gaan ligt het ook nog aan de opstapplaatsen en hoeveel het er zijn. Als we eerst langs Almelo moeten (vanuit welke richting dan ook) en dan pas naar Hengelo / enschede heb je alweer 40! Minuten extra reistijd boven de gemiddelde reistijd van 2 uur voor feesten in Utrecht / Brabant /Limburg n-z Holland. Komt bij dat er altijd minimaal 20 minuten gestopt wordt bij een busreis.

Enkel en alleen met de auto zou ik voor half 10 wel thuis kunnen zijn. Maar er is behalve ikzelf af en toe nooit iemand bereid om te bobben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Één keer met de trein naar een feest in NL geweest (Return of HHZ) en op de terugweg moest iedereen plots uitstappen omdat de trein niet meer verder ging rijden. Er liep een paard langs/op de sporen verderop het traject. Een uur op dat perron in de kou staan wachten tot het paard genoeg keta op had zodat de treinen weer verder konden rijden.

Voor de rest altijd met de auto. Super gemakkelijk en het kost ook nog eens het minste van alle andere opties (trein/bus) mits je met minimum 2 bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik lees dat mensen pas tegen 11-12 uur thuiskomen. Hoe dan? Het laatste dat ik ooit ben thuisgekomen van een nachtfeest is half 10. Jullie wonen toch allemaal in NL...

Q-Base met de bus is ook vaak 12-13u. Moet vanaf de opstapplaats nog wachten op de lijnbus en een stuk fietsen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Helicaze schreef:
Ik lees dat mensen pas tegen 11-12 uur thuiskomen. Hoe dan? Het laatste dat ik ooit ben thuisgekomen van een nachtfeest is half 10. Jullie wonen toch allemaal in NL...

Q-Base met de bus is ook vaak 12-13u. Moet vanaf de opstapplaats nog wachten op de lijnbus en een stuk fietsen. >.<

Dat vind ik nog meer bizar. Op 6 uur tijd rij ik van België naar Groningen en terug. In België hebben we sowieso schijt aan het openbaar vervoer. Er is echt niemand die uitgaat en het OV neemt. De feesten hier zijn meestal ook rond 3-4 uur gedaan. Volgens mij is dit gewoon een verschil in cultuur.

Ik ben trouwens met de bus van Q-Base om half 10 terug thuis hoor. Vind het allemaal maar vaag hoelang jullie onderweg zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik lees dat mensen pas tegen 11-12 uur thuiskomen. Hoe dan? Het laatste dat ik ooit ben thuisgekomen van een nachtfeest is half 10. Jullie wonen toch allemaal in NL...


Ik woon in Groningen, zoveel feesten zijn in Brabant. Alle leuke feesten zijn 2/3 uur reizen voor mij. Dan woon jij gewoon dichterbij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Henk-Jan schreef:
Helicaze schreef:
Ik lees dat mensen pas tegen 11-12 uur thuiskomen. Hoe dan? Het laatste dat ik ooit ben thuisgekomen van een nachtfeest is half 10. Jullie wonen toch allemaal in NL...

Q-Base met de bus is ook vaak 12-13u. Moet vanaf de opstapplaats nog wachten op de lijnbus en een stuk fietsen. >.<

Dat vind ik nog meer bizar. Op 6 uur tijd rij ik van België naar Groningen en terug. In België hebben we sowieso schijt aan het openbaar vervoer. Er is echt niemand die uitgaat en het OV neemt. De feesten hier zijn meestal ook rond 3-4 uur gedaan. Volgens mij is dit gewoon een verschil in cultuur.

Ik ben trouwens met de bus van Q-Base om half 10 terug thuis hoor. Vind het allemaal maar vaag hoelang jullie onderweg zijn.

Als je om 8u weg rijdt bij een feest, en met een georganiseerde busreis heb je al gauw 3u reizen te pakken met al die opstapplaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 09:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja en naderhand altijd nog ff een uurtje napraten tot de security je eruit schopt. Dat gaat ook wel hard dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 10:07 
 
Hardtraxxer

Pohhh kan me nog een editie van tijdmachine herinneren toen het zo sneeuwde. Moest van Amsterdam terug naar Eindhoven met de trein. Een grote ellende met het OV, uiteindelijk waren we om half 3 in de middag thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja regel een bob dan ouwe sjooooooongejonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 18:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik lees dat mensen pas tegen 11-12 uur thuiskomen. Hoe dan? Het laatste dat ik ooit ben thuisgekomen van een nachtfeest is half 10. Jullie wonen toch allemaal in NL...


OV in zeeland, enough said
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga gewoon met de auto stelletje drugskikkers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 09:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik lees dat mensen pas tegen 11-12 uur thuiskomen. Hoe dan? Het laatste dat ik ooit ben thuisgekomen van een nachtfeest is half 10. Jullie wonen toch allemaal in NL...


Ketamine afterparty
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indoorfeesten mogen wat mij betreft heel snel overdag gehouden worden.

Pluspunten voor de organisatie:

- minder dure personeelskosten in de locaties
- minder dure huur van locaties (snachts is duurder)
- minder gezeik met geluidsregels
- Grote locaties (bijv.) Gelredome hebben beperkte nachtvergunningen. Overdag is er meer mogelijk

Wellicht kunnen de ticketprijzen daardoor ook naar beneden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik lees dat mensen pas tegen 11-12 uur thuiskomen. Hoe dan? Het laatste dat ik ooit ben thuisgekomen van een nachtfeest is half 10. Jullie wonen toch allemaal in NL...


10 uur max inderdaad en dat terwijl ik in noord Friesland woon :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 05:43 
 
Hardtraxx Newbie

Nachtfeesten ligt toch echt wel mijn voorkeur,
Vooral om het feit dat ik in ploegen werk totaal geen moeite met de inkak momenten in de nacht.
En ben vaak de enige nuchtere van de groep = bob, 's morgens terug rijden is zoveel ontspannender dan in het donker, dan ben je tussen 9 en 11 thuis (Rip wonen in het Noorden) Door halen tot na het avond eten en lekker slapen...

Overdag feesten is gewoon kut.. Feest begint bewijze om 12u, 1u binnen 12u weer afgelopen, tussen 2 en 4 thuis..
Of je gaat nog ff afteren, ben je als nog de halve nacht weg dus vaak door je slaap heen dat je klaar wakker op bed ligt en toch om 6u pas slaapt.
Dan heb je dus niks aan je zondag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Ik vind 's nachts ook wel echt zijn charmes hebben zoals Melvin ook zegt. Feesten zoals PRSPCT moeten gewoon 's nachts in een donker hol zijn, dan hoort het erbij dat je sochtends in het licht weer buiten komt. Ik vind het alleen ontzettend kut dat ik dan terug naar Zeeland moet, en ik na feesten als Awakenings pas rond half 12/ weer thuis ben. Dan heb je echt zo'n moment dat je niet weet wat je met je leven gaat doen, verschrikkelijk :lol: .

Dit is zo waar pff
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen