Helicaze schreef:
Ik lees dat mensen pas tegen 11-12 uur thuiskomen. Hoe dan? Het laatste dat ik ooit ben thuisgekomen van een nachtfeest is half 10. Jullie wonen toch allemaal in NL...
Oke voorbeeld :
Feest in beesd tot 07u , met het OV. Op zondag ochtend vertrekt de trein naar Geldermalsen pas om 07:57. Met alle overstappen, en wachttijd bij elkaar is de verwachte aankomsttijd in Haaksbergen (dorp nabij enschede/hengelo) 11:14. Voor locaties die in Brabant liggen of rond Amsterdam is dit soms met geluk een half uur te verkorten.
Als we met de bus gaan ligt het ook nog aan de opstapplaatsen en hoeveel het er zijn. Als we eerst langs Almelo moeten (vanuit welke richting dan ook) en dan pas naar Hengelo / enschede heb je alweer 40! Minuten extra reistijd boven de gemiddelde reistijd van 2 uur voor feesten in Utrecht / Brabant /Limburg n-z Holland. Komt bij dat er altijd minimaal 20 minuten gestopt wordt bij een busreis.
Enkel en alleen met de auto zou ik voor half 10 wel thuis kunnen zijn. Maar er is behalve ikzelf af en toe nooit iemand bereid om te bobben.