Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ga gewoon met de auto stelletje drugskikkers.


Als bierdrinker heb ik ook niet altijd zin om met de auto te gaan, hoewel dit vrijwel altijd gratis is (leasebak). Terugrijden na een nachtfeest vind ik vanwege de vermoeidheid trouwens megga kut. Dagfeesten zijn daarom ideaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

spector45 schreef:
Overdag feesten is gewoon kut.. Feest begint bewijze om 12u, 1u binnen 12u weer afgelopen, tussen 2 en 4 thuis..

Perfect! Douchen en slapen.

spector45 schreef:
Of je gaat nog ff afteren, ben je als nog de halve nacht weg dus vaak door je slaap heen dat je klaar wakker op bed ligt en toch om 6u pas slaapt.
Dan heb je dus niks aan je zondag...

Aka eigen keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 14:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

spector45 schreef:
Nachtfeesten ligt toch echt wel mijn voorkeur,
Vooral om het feit dat ik in ploegen werk totaal geen moeite met de inkak momenten in de nacht.
En ben vaak de enige nuchtere van de groep = bob, 's morgens terug rijden is zoveel ontspannender dan in het donker, dan ben je tussen 9 en 11 thuis (Rip wonen in het Noorden) Door halen tot na het avond eten en lekker slapen...

Overdag feesten is gewoon kut.. Feest begint bewijze om 12u, 1u binnen 12u weer afgelopen, tussen 2 en 4 thuis..
Of je gaat nog ff afteren, ben je als nog de halve nacht weg dus vaak door je slaap heen dat je klaar wakker op bed ligt en toch om 6u pas slaapt.
Dan heb je dus niks aan je zondag...


Waarom is dit nou kut dan?

Alleen als je dus gaat afteren wat puur je eigen keuze is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Grim schreef:
Ga gewoon met de auto stelletje drugskikkers.


Als bierdrinker heb ik ook niet altijd zin om met de auto te gaan, hoewel dit vrijwel altijd gratis is (leasebak). Terugrijden na een nachtfeest vind ik vanwege de vermoeidheid trouwens megga kut. Dagfeesten zijn daarom ideaal


Het terugrijden na een nachtfeest is inderdaad het vervelendste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind smorgens rijden als het weer licht wordt, 100x fijner dan in het donker rijden. Maar mijn voorkeur blijft toch met het ov.

En mijn zondag ben ik sowieso kwijt, of het feest nu zaterdag overdag is, of snachts. Ook bij feesten overdag ben ik nog dusdanig laat thuis, dat zondag vroeg opstaan er niet in zit. Dan ben ik bij nachtfeesten zaterdag overdag veel productiever met boodschappen, het huishouden, etc. (Nee, ik heb geen moeder die dat voor me doet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 05:59 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
spector45 schreef:
Nachtfeesten ligt toch echt wel mijn voorkeur,
Vooral om het feit dat ik in ploegen werk totaal geen moeite met de inkak momenten in de nacht.
En ben vaak de enige nuchtere van de groep = bob, 's morgens terug rijden is zoveel ontspannender dan in het donker, dan ben je tussen 9 en 11 thuis (Rip wonen in het Noorden) Door halen tot na het avond eten en lekker slapen...

Overdag feesten is gewoon kut.. Feest begint bewijze om 12u, 1u binnen 12u weer afgelopen, tussen 2 en 4 thuis..
Of je gaat nog ff afteren, ben je als nog de halve nacht wel dus vaak door je slaap heen dat je klaar wakker op bed ligt en toch om 6u pas slaapt.
Dan heb je dus niks aan je zondag...


Waarom is dit nou kut dan?

Alleen als je dus gaat afteren wat puur je eigen keuze is?


ben je als nog de halve nacht wel dus vaak door je slaap heen dat je klaar wakker op bed ligt en toch om 6u pas slaapt, zal het ook nog even verder uitleggen, feest is bv in Eindhoven, dat is 2,5u rijden vanaf me huis, laat staan inc vrienden ophalen (wonen niet allemaal in een straal van 10km) ben je 3u verder, dus ik mag s morgens om 9u me bed uit wil ik om 10u rijden.. Als ik dan s nachts pas rond half 1 weer in de auto zit.. kluisje verzamelen je kent het.. +3u rijden is half 4 thuis... Ben je gewoon door je slaap heen en lig je dus klaar wakker op bed


Als je gaat afteren ben je echt niet voor 6u thuis ?
dan haal je gewoon de dag door.. Maar dat zullen er ook genoeg doen na een nachtfeest.. Al moet je dan al wel een kilo drugs nemen, nuchter is dat niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om half 4 al door je slaap heen ja? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 11:16 
 
Hardtraxxer

Voor mij overduidelijk dagfeesten, vooral het laatste jaar merk ik dat de nachtfeesten er in gaan hakken.

Schema is 9 van de 10x:
Donderdagavond voetbal trainen, vrijdagavond een wedstrijd in de zaal en dan zaterdag nog een wedstrijd op het veld.. en dan savonds/snachts nog naar een feest moeten.
Mentaal houd ik dat wel vol, fysiek gezien totaal niet meer.. halverwege de nacht is mn rug helemaal naar de klote >.<
Laatste nachtfeestje was Qlimax en ben ik uiteindelijk rond half 4/4 uur gaan zitten langs de kant, ik kon niet meer.

Nee doe mij maar lekker een feestje op de dag, betijds in bed liggen en zo nog een paar uurtjes kunnen slapen die nacht, bevalt me veel beter :)

Heb er ondertussen ook 10 jaar feesten opzitten en ga richting de 30 :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 15:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stelletje ritmemensen.
Er zit 24 uur in een dag. En ergens in die 24 uur moet je wat slapen.

Ik heb elke week wel dat ik de ene dag om 6 uur 's ochtends thuis kom en de volgende dag juist om 6 uur 's ochtends juist weer uit bed moet.
Heerlijk. Van ritme wordt ik alleen maar chagrijnig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 15:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Iedereen die een ritme heeft zijn gewoon mafkezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 16:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Stelletje ritmemensen.
Er zit 24 uur in een dag. En ergens in die 24 uur moet je wat slapen.

Hahhahahahahahahahahahahaha

Afzetten tegen 'ritmemensen' om vervolgens keihard te claimen dat er wel gerekend moet worden met 24 uur in een 'dag'. Normaal doen hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben dus 24 uur wakker voordat ik na een nachtfeest mijn bed inkruip. Dus binnen die 24 uur heb ik geen slaap meer. En middagdutjes lukken me alleen als ik me de dag van tevoren helemaal klem gezopen heb, dus dat is ook niet echt bevorderlijk voor de energie gedurende de rest van de dag/avond/nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 16:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
zeke schreef:
Stelletje ritmemensen.
Er zit 24 uur in een dag. En ergens in die 24 uur moet je wat slapen.

Hahhahahahahahahahahahahaha

Afzetten tegen 'ritmemensen' om vervolgens keihard te claimen dat er wel gerekend moet worden met 24 uur in een 'dag'. Normaal doen hoor


Er zit nou eenmaal 24 uur in een dag he.
Die regel heb ik ook niet bedacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 16:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
zeke schreef:
Stelletje ritmemensen.
Er zit 24 uur in een dag. En ergens in die 24 uur moet je wat slapen.

Hahhahahahahahahahahahahaha

Afzetten tegen 'ritmemensen' om vervolgens keihard te claimen dat er wel gerekend moet worden met 24 uur in een 'dag'. Normaal doen hoor


BEN AL DRIE DOAGN WAKKER WA WOJJE DAA
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 16:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Er zit nou eenmaal 24 uur in een dag he.
Die regel heb ik ook niet bedacht.

Nee, maar dan ben jij wat dat betreft dus ook een ritmemens. HAhahaha!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mwah, je zal mij niet zo snel horen janken dat m'n ritme verstoort is omdat ik 's ochtends pas thuis kom na een feest. Of dat ik de slaap voorbij ben als ik om half 4 thuis kom na een dagfeest. En dat de hele zondag naar de klote. Dinsdagdip?? geen idee.

Ik eet ook wanneer ik honger heb en niet omdat het 18.00 uur is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 16:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Allemaal even een applausje voor zeke hoe goed hij is omdat hij geen ritme heeft en dat hij doet wat hij wilt, wanneer hij wilt.

En weer verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 16:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niceeee man! Soort van de Nederlandse donald trump echt vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
mwah, je zal mij niet zo snel horen janken dat m'n ritme verstoort is omdat ik 's ochtends pas thuis kom na een feest. Of dat ik de slaap voorbij ben als ik om half 4 thuis kom na een dagfeest. En dat de hele zondag naar de klote. Dinsdagdip?? geen idee.

Ik eet ook wanneer ik honger heb en niet omdat het 18.00 uur is.

Van elke post op Hardtraxx is dit er eentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gewoon blijven tappen en dan val je vanzelf wel in slaap
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 10:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
gewoon blijven tappen en dan val je vanzelf wel in slaap

Wijsheid op de vrijdagochtend :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen