Indy schreef:
Feesten als Origins en VWAB zijn echt ideaal inderdaad!
Chroman schreef:
nachtfeesten tot 07:00 uur vind ik echt niet meer te doen. Vooral als je geen drugs gebruikt
@Chroman, helemaal niet mee akkoord. Gebruik ook nooit wat en heb echt totaal geen moeite met feesten tot 07u. Als ik bob ben is het terugrijden nog het moeilijkste zeker als iedereen gaat slapen in de auto. Zolang minstens 1 persoon wakker blijft waarmee ik kan praten tijdens de terugrit heb ik hier ook totaal geen problemen mee. Dichtstbijzijnde locatie in NL is het klokgebouw in Eindhoven en dat is al 1u rijden dus het zijn allesbehalve korte ritten.
Dat je de zondag niks meer waard bent ga ik volledig mee akkoord. Dat je ritme volledig verstoord is, is een ja/nee gevalletje. Als je het goed plant heeft het niet zoveel impact op je ritme, toch niet bij mij in ieder geval. Voorbeeldje van afgelopen weekend met Loudness: Rond 8u thuisgekomen. Nog wat gechilled en op het gemak douchen. Om iets over 9 mijn bed in gekropen en de wekker gezet om 15u zodat ik zeker een goeie 5u slaap heb. Dit is niet veel maar voldoende om de rest van de dag door te komen. Rond 1u 's nachts sliep ik terug en mooi opgestaan met de wekker van 9u.
Als je maandag moet werken en vroeger opstaan (been there done that) is het een kwestie van na het feest minder lang te slapen (3-4u) en vroeger je bed in kruipen. Die maandag gaat pittig zijn met nog redelijk wat vermoeidheid maar dan kruip ik maandagavond weer een uurtje vroeger mijn bed in en ben ik dinsdag weer helemaal van die vermoeidheid af.
TL;DR: Feesten overdag zijn beter maar als je het goed plant zijn nachtfeesten ook goed te doen.