Hij werd beschuldigd van het maken van kotsballen.wrote:Enige wat mist daar is dat niemand weet waarom de kok is gestopt
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Heh, nice.wrote:Hij werd beschuldigd van het maken van kotsballen.wrote:Enige wat mist daar is dat niemand weet waarom de kok is gestopt
MYST zit blijkbaar met Brennan Heart in de studio. Geen idee voor welk doeleinde maar ja, kan veel de verkeerde teen stoten gok ik zo.
Stond er gewoon bij, ging over het finetunen van die tribute plaat van Brennan Heart.wrote:MYST zit blijkbaar met Brennan Heart in de studio. Geen idee voor welk doeleinde maar ja, kan veel de verkeerde teen stoten gok ik zo.
Als dat kan dan mag ik toch godverdomme hopen dat die Frontliner collab ook nog komt.
Blijft echt heel wazig wat MYST allemaal aan het doen is. Stoppen, wel bezig gaan met vage tribute platen waar niemand op zit te wachten. En niet de moeite nemen om de fan favourites (dus de Frontliner collab) uit te brengen.
Of zou dit nou echt puur zijn om een beetje relevant te blijven tot hij z'n laatste soundbank heeft uitgeknepen?
Last edited by Rickzel on 12 May 2022 09:16, edited 1 time in total.
Ah, zat toevallig sinds tijden weer op facebook en zag bij Brennan Heart alleen de foto en geen tekst.
Is deze kerel nou wel of niet gestopt, zie hem nog altijd actief voorbij komen op insta
Goeie vraag, 'stoppen' is een heel rekbaar begrip tegenwoordig zo lijkt het.wrote:Is deze kerel nou wel of niet gestopt, zie hem nog altijd actief voorbij komen op insta
Mij hoor je niet klagen bij een rentree. Sluit dat ook zeker niet uit gezien die posts.
Beter gaat hij gewoon weer produceren zijn muziek was zo goed
Was wel een unieke manier om zijn soundbank te verkopen
Was wel een unieke manier om zijn soundbank te verkopen
-
C
- 2 posts member since 2022
- last seen Jun 2023
vind die melodie wel weer heel goed hoor. Heb hem uit verveling ff snel nagemaakt in een typisch MYST stijltje. http://sndup.net/fg8k
Hij houdt ook echt de heletijd weer zo'n worst voor z'n trouwe fans in de hoop dat hij nog de laatste centjes uit ze kan persen.
En wanneer ik mijn worst voor iemand hou, dan bellen ze direct de politie...wrote:Hij houdt ook echt de heletijd weer zo'n worst voor z'n trouwe fans in de hoop dat hij nog de laatste centjes uit ze kan persen.
Laten wij ook gewoon de pliesie bellen! Opzouten met dat geschooi.wrote:En wanneer ik mijn worst voor iemand hou, dan bellen ze direct de politie...wrote:Hij houdt ook echt de heletijd weer zo'n worst voor z'n trouwe fans in de hoop dat hij nog de laatste centjes uit ze kan persen.
Re:
wrote:Laten wij ook gewoon de Hardtraxx knokploeg bellen! Opzouten met dat geschooi.wrote:En wanneer ik mijn worst voor iemand hou, dan bellen ze direct de politie...wrote:Hij houdt ook echt de heletijd weer zo'n worst voor z'n trouwe fans in de hoop dat hij nog de laatste centjes uit ze kan persen.
Tering dik dit! Mag MYST of jij wel releasen van mewrote:vind die melodie wel weer heel goed hoor. Heb hem uit verveling ff snel nagemaakt in een typisch MYST stijltje. http://sndup.net/fg8k
Je weet ook gewoon dat als hij ineenkeer tóch een track gaat uitbrengen dat dat puur is om een nieuwe sample pack te promoten
wrote:
Blijft echt heel wazig wat MYST allemaal aan het doen is. Stoppen, wel bezig gaan met vage tribute platen waar niemand op zit te wachten. En niet de moeite nemen om de fan favourites (dus de Frontliner collab) uit te brengen.
Of zou dit nou echt puur zijn om een beetje relevant te blijven tot hij z'n laatste soundbank heeft uitgeknepen?
wrote:Hij houdt ook echt de heletijd weer zo'n worst voor z'n trouwe fans in de hoop dat hij nog de laatste centjes uit ze kan persen.
Het zit je niet lekker hewrote: Je weet ook gewoon dat als hij ineenkeer tóch een track gaat uitbrengen dat dat puur is om een nieuwe sample pack te promoten
Haha godver zo lijkt het wel heel heftig idd, maar ja kan er wel van balen hoe hij dit heeft aangepakt idd 
Laten we het van de positieve kant bekijken, misschien verrast hij ons vandaag
Laten we het van de positieve kant bekijken, misschien verrast hij ons vandaag
Je klinkt haast als zijn jaloerse ex oid 
Hee hee hee, jij bent wel de laatste die me hier op mag wijzenwrote:Je klinkt haast als zijn jaloerse ex oid