wrote:Daar heb je verder gelukkig nooit last van.wrote:Kan er moeilijk mee omgaan ofzo.
Tactisch dit
wrote:Daar heb je verder gelukkig nooit last van.wrote:Kan er moeilijk mee omgaan ofzo.

Mwah, hij gaat er vgm eigenlijk al vanuit dat het vroeg of laat wel uitlekt, vandaar elke pack een unieke code heeft. Hij is alleen verbaasd over wie precies het gelekt heeft.wrote:Tering naïef als je hier van opkijkt.

Dat staat er niet toch? Zijn laatste track als MYST is samen met Disaray. De track met Frontliner is er al/al af.wrote:tering hij jankt de Frontliner collab gewoon de prullenbak in
Godver dat zou wat zijnwrote:Of Frontliner heeft dat samplepack geleaked waardoor Myst nu denkt dat ie de vinketering mag gerniete?
This pack contains:wrote:Zijn Serum samples staan ondertussen ook te koop.
Denk dat het al heel anders is dat je NAAST al deze geldbomen ook nog iets voor de fans doet. (en dan bedoel ik niet nog 1 track uitbrengen, maar bijvoorbeeld een afscheidsoptreden oid).wrote: Nu komt het voor mij over: Hoe knijp ik dit tot de max uit
Maar waarom zou je nog iets voor de fans doen als je er toch geen zin meer in hebt. Gewoon lekker maximaal cashen en niet vergeten een dikke middelvinger op te steken.wrote:Denk dat het al heel anders is dat je NAAST al deze geldbomen ook nog iets voor de fans doet. (en dan bedoel ik niet nog 1 track uitbrengen, maar bijvoorbeeld een afscheidsoptreden oid).wrote: Nu komt het voor mij over: Hoe knijp ik dit tot de max uit
Ja bijvoorbeeld niet je optreden op Reverze, tevens de eerste keer voor je fans na 1,5 jaar om je weer te zien optreden, minder dan een week van tevoren afzeggen.wrote:Denk dat het al heel anders is dat je NAAST al deze geldbomen ook nog iets voor de fans doet. (en dan bedoel ik niet nog 1 track uitbrengen, maar bijvoorbeeld een afscheidsoptreden oid).wrote: Nu komt het voor mij over: Hoe knijp ik dit tot de max uit