Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 08:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Pedaalemre schreef:
Kan er moeilijk mee omgaan ofzo.


Daar heb je verder gelukkig nooit last van.



Tactisch dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2021 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn:
Afbeelding

Koning Toto, Op welke act zetten jullie je geld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2021 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneu van de gene die dat doet. Wel netjes van MYST dat die die persoon niet meteen publiekelijk aan de schandaal nagelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2021 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering naïef als je hier van opkijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Tering naïef als je hier van opkijkt.


Mwah, hij gaat er vgm eigenlijk al vanuit dat het vroeg of laat wel uitlekt, vandaar elke pack een unieke code heeft. Hij is alleen verbaasd over wie precies het gelekt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

tering hij jankt de Frontliner collab gewoon de prullenbak in

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
tering hij jankt de Frontliner collab gewoon de prullenbak in


Dat staat er niet toch? Zijn laatste track als MYST is samen met Disaray. De track met Frontliner is er al/al af.
Wie weet duurt die release nog even en kan die collab met Frontliner nog in de tussentijd komen.

Hopen mag toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of Frontliner heeft dat samplepack geleaked waardoor Myst nu denkt dat ie de vinketering mag gerniete?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Of Frontliner heeft dat samplepack geleaked waardoor Myst nu denkt dat ie de vinketering mag gerniete?

Godver dat zou wat zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn Serum samples staan ondertussen ook te koop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wist dat brandstof duur is tegenwoordig maar dat je er zover voor moet gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 10:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zijn Serum samples staan ondertussen ook te koop.


This pack contains:
- 109 LEGENDARY hardstyle SERUM presets by MYST:
- 24 Leads
- 20 Screeches
- 42 Synths (Plucks, Pads, and more.)
- 12 Kick tools
- 11 FX
- MIDI pack including: melodies, pads, basslines, chords of EVERY hardstyle track on Trinity (my latest album).
- A tutorial: How to make THE MYST lead sound.

Ik vind dit best een interessant pakket hoor. Best sick dat hij dus gewoon letterlijk alles wat en hoe hij het heeft gemaakt deelt met de wereld. Dan vind ik het niet gek dat daar een prijskaartje aan vast zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2021 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The last one, 22-01-2022 volgens zn Insta
Dat is dan de laatste solo
De collab met Frontie moet dan ook nog komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Klapt er dus uit met een masterclass over zijn laatste track waarin wij mee kunnen kijken incl. de project file een remix contest van deze laatste track.
Kost je wel €80,-.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

Tering ik vond het 3 jaar durende afscheid tournee van Titan genant maar deze cash grab wat het ondertussen is geworden imo slaat Titan met gemak van de troon.

Ib4: 'Is toch vet voor de fans en producers bla bla bla'.

Zou vet zijn als het gratis werd weggeven, dit is de 2e of 3e Major announcement van hem waar een prijskaartje aan verbonden is
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 14:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is een vrij normaal verdienmodel wat veel artiesten en oud-artiesten of (ghost)producers over alle genres) doen, niet zo janken. Godverbied dat hij geld vraagt voor iets waar hij achterlijk veel tijd in heeft gestoken, artiesten worden niet betaald om in de studio te zitten.

Wil je het niet? Koop het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

Dat vindt jij, ik dus niet. Als hij dit altijd al had gedaan: Geen enkel probleem mee!
Nu komt het voor mij over: Hoe knijp ik dit tot de max uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Nu komt het voor mij over: Hoe knijp ik dit tot de max uit


Denk dat het al heel anders is dat je NAAST al deze geldbomen ook nog iets voor de fans doet. (en dan bedoel ik niet nog 1 track uitbrengen, maar bijvoorbeeld een afscheidsoptreden oid).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ErikZ schreef:
Nu komt het voor mij over: Hoe knijp ik dit tot de max uit


Denk dat het al heel anders is dat je NAAST al deze geldbomen ook nog iets voor de fans doet. (en dan bedoel ik niet nog 1 track uitbrengen, maar bijvoorbeeld een afscheidsoptreden oid).


Maar waarom zou je nog iets voor de fans doen als je er toch geen zin meer in hebt. Gewoon lekker maximaal cashen en niet vergeten een dikke middelvinger op te steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ErikZ schreef:
Nu komt het voor mij over: Hoe knijp ik dit tot de max uit


Denk dat het al heel anders is dat je NAAST al deze geldbomen ook nog iets voor de fans doet. (en dan bedoel ik niet nog 1 track uitbrengen, maar bijvoorbeeld een afscheidsoptreden oid).


Ja bijvoorbeeld niet je optreden op Reverze, tevens de eerste keer voor je fans na 1,5 jaar om je weer te zien optreden, minder dan een week van tevoren afzeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 15:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Met fans die denken dat zo recht hebben op dingen ondanks wat die kerel er zelf van vindt of hoe hij zich voelt snap ik wel dat hij zich terugtrekt als artiest :lol:.

Ben het wel eens dat hij een afscheidsoptreden had kunnen doen op Reverze, maar als er echt een probleem was waardoor hij dat niet kon, prima. Buiten dat moet die kerel doen en laten wat hij wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik ben er nog salty om van toen, ook omdat het goedmakertje in Devin Wild z'n set alleen maar Before You Go was, viel een beetje tegen. Misschien zag hij het niet zitten om zich er voor te moeten laten testen of vaccineren, wie weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We weten zijn financiele situatie ook niet. Beetje extra cash in deze tijd is ook niets mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonder zijn fans was Myst he-le-maal nergens gast. Tuurlijk, hij maakte de muziek maar zonder die fans had hij niet van de exposure kunnen genieten wat hij jaren heeft gedaan.
Kleine analogie, als ik een restaurant open als kok maak ik het eten klaar maar als de gasten wegblijven is je tent snel dicht. Om dan een dag voor valentijn een bordje op de deur te gooien van, de groete volg aub mijn kooklessen op twitch dan snap ik best dat je vaste gasten boos worden.
Vooral in de hardstyle zie je dat mensen graag favoriete artiesten supporten. Festivals spammen van boek dj henkie rawkickieroller LIVE pls tot tracks in insta stories posten weet ik veel. Dan is het voor die fans gewoon een steek in de rug om het boek op deze manier te sluiten. Nogmaals, niemand is boos dat Myst stopt. De manier waarop is gewoon kut. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 17:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Enige wat mist daar is dat niemand weet waarom de kok is gestopt en het ook niemand zijn zaak is om dat te weten behalve hij zelf.

En een echte fan zou eerder denken zonde, jammer, maar als het hem gelukkiger maakt om meer een (ghost)producer of wat hij ook gaat doen doet, dan prima. Het is zuur, maar ga verder met je leven.

Puur omdat je zijn muziek leuk vindt en luistert, maakt het hem niet in schuld tot je. Daarbij, hij heeft veel te danken aan zijn fans, en normale artiesten bedanken hun fans door gewoon muziek te maken. Kijk optreden is daar gewoon je verdienmodel, daar betalen fans evengoed voor, maar muziek maken, daar valt nul aan te verdienen en met de downloadcultuur betaalt er ook bijna niemand voor. Dit geldt voor de meeste genres.

Fans die denken dat ze entitled zijn voor dingen omdat ze iets leuk vinden kunnen beter een dokter opzoeken, dat is echt geen normale manier van denken man. Dat is haast denken dat je recht hebt op een deel van iemands leven omdat je iets van die persoon consumeert.

De Analogie is dan mensen tegen hun wil dingen laten doen omdat jij vindt dat je er recht op hebt. Daarnaast, het kan ook prima zijn dat hij het wel om slechte redenen heeft gedaan, dat het een cash-grab is.

Maar het is wel droevig te zien dat mensen gelijk naar die kant springen puur omdat ze zuur zijn dat hij stopt, en ja dat was voor de sample packs want toen riepen mensen ook al dat ze eisten dat hij toch nog wat deed.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen