Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2022 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal mijn leven beteren. Het komt ook voort uit iets positiefs uiteindelijk. Vind z'n muziek gewoon grandioos haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2022 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toppa op slot, wat valt er te speculeren als die gestopt is? kale geldgrijpende speknicht. verdiend geen aandacht meer gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2022 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaasss… geen nieuwe track maar een nieuwe masterclass die je kunt volgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2022 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
toppa op slot, wat valt er te speculeren als die gestopt is? kale geldgrijpende speknicht. verdiend geen aandacht meer gr


Eens boss. Ben normaal niet zo van het sluiten van toppa's maar deze vent heeft 't kruit wel verschoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2022 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vraagt 'ie nou echt 80 euro voor iets wat tientallen, zo niet honderden anderen al op Youtube hebben staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2022 20:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als er geen vraag naar was dan zou hij het ook niet blijven aanbieden of als nieuwe carrièreswitch doen, naast vast genoeg andere dingen die wij niet zien of weten.

Zo moeilijk is het niet.

Citaat:
toppa op slot


Eens, niemand interesseert het wat hij nu doet, hoe erg mensen ook alsnog alles posten wat hij doet terwijl ze er een hekel aan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet je eens op reddit kijken. Zéér gefrustreerde mensen incl ons Emre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 09:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
toppa op slot, wat valt er te speculeren als die gestopt is? kale geldgrijpende speknicht. verdiend geen aandacht meer gr


Eens. Helemaal klaar met MYST :sick: Hoe grote fuck you kan je fans geven. Dan heb je echt 0,0 besef dankzij wie hij zijn creatieve doel heeft kunnen bereiken. De fans die zijn muziek kopen en naar zijn optredens gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: Dit soort shit idd, of ben je serieus??
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanwaar al die negatieve reacties dan? Dat snap ik oprecht niet. Hij stopt er mee en verkoopt zijn soundbanks, kennis en kunde aan mensen die dit willen kopen en iets van willen leren. Wat is daar erg aan? Het merendeel van de (hardstyle) artiesten doet precies hetzelfde via 789ten.com. Mag dat dan wel van jullie? Hele rare reacties allemaal hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 14:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een beetje "Wij zijn de fans dus hij heeft zijn hele leven aan ons te danken dus hij moet ons ons hele leven dienen" in combinatie met "Hij heeft al zijn muziek aan ons te danken". Gewoon obsessief narcistisch gedrag. Mensen die denken dat ze heel veel meer toekomen/verdienen dan ze eigenlijk horen te krijgen.

Hoe hij heel snel is gestopt en verder niks er achter aan is gaan doen is natuurlijk niet leuk naar de fans toe die hem natuurlijk nog een laatste keer hadden willen zien. Maar tegelijkertijd is dit zijn leven, zijn muziek, zijn carrière en zijn keuze en is hij verder niks verschuldigd naar wie dan ook. Teleurstellend, maar je gaat verder.

Dat dit nu nog zo doorgaat is ook wel echt verontrustend gedrag :P. Daarom beter gewoon slotje op het topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het ook wel een beetje simpel inderdaad, als er mensen voor willen betalen is het prima toch? Alsof al zijn 'fans' gratis masterclasses zouden 'verdienen', alsof de meesten daar überhaupt ook maar behoefte aan hebben. Daarbij, als het allemaal niet interessant genoeg is dan stoppen mensen er vanzelf mee om er voor te betalen en zal hij het ook niet meer aanbieden. Nogmaals, de beste man is niemand iets verschuldigd.

Toppa sluiten lijkt me prima tho, als hij weer eens iets (een masterclass o.i.d.) aanbiedt kan dat prima in het WJD-toppa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhaupt denken dat hij iets verschuldigd is :lol: erg cringe. leuk voor de fans is anders maar kom op :lol:
Gooi maar een slotje hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 17:55 
 
Hardtraxxer

Gewoon lekker ontvolgen op alle platforms en geen aandacht meer geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Jordi schreef:
toppa op slot, wat valt er te speculeren als die gestopt is? kale geldgrijpende speknicht. verdiend geen aandacht meer gr


Eens boss. Ben normaal niet zo van het sluiten van toppa's maar deze vent heeft 't kruit wel verschoten.


Dat zal hem leren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2022 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onze mist-boi

Citaat:
Got a load of sketches. Would be a waste not to do anything with them..

Been busy with all sorts of projects this year. Soundtracks, the masterclasses, preset packs and more. And from time to time I do make a sketch that could fit a hardstyle track.

So perhaps guys.. perhaps. It would be cool to release something again once in a while. But since my departure I'm living my life exactly the way I want. With my own tempo. Which I fucking love. No pressure to make a certain amount of tracks in a year.
But if I do release a hardstyle track, you can count on it to be a quality release. From the heart. But taking the time.

Still here friends
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2022 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet wel zeggen dat ik deze tekst (z'n insta tekst, en niet alleen de quote van NURA) een stuk meer begrip heb dan dat ik hiervoor had. Overduidelijk dat hij het hele DJ bestaan gewoon totaal niet trok. Hij wil op z'n dooie gemak muziek maken en releasen als hij er tevreden over is en niet die hele druk er achter hebben.

Als hij dit vanaf het begin zo had gecommuniceerd dan had het (in ieder geval aan mijn kant) voor een heleboel meer begrip gezorgd.

Blijf het als fan wel waardeloos vinden hoe hij het allemaal heeft aangepakt in die periode, zo uit het niets z'n boekingen cancelen, en heb best een stellige mening gehad (poah, flink zuur lopen doen in dit topic) maar... nieuwe MYST tracks ben ik onderaan de streep gewoon enorm voor te porren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2022 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, het is dus niet de vraag of, maar wanneer er weer een nieuwe track komt.
Zou mij niets verbazen wanneer er al eentje helemaal af is
We hebben de afgelopen tijd al regelmatig beelden gezien vanuit zijn studio
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2022 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eens met Rickzel. Als dit (het alles op eigen tempo willen doen) zijn reden was om te stoppen dan heeft hij dat onhandig gecommuniceerd en aangepakt. Mrja zeggen dat je echt gaat stoppen verkoop je je soundbank natuurlijk ook makkelijker mee.

Ik vind het allemaal nog steeds raar verlopen. Twee weken voor je eerste gig in anderhalf jaar de stekker eruit trekken en een pracht album nooit ten gehore brengen. Echt doodzonde wat had ik dat album graag live gehoord.

Als het probleem bij het optreden ligt mag ik hopen dat hij gaat ghost producen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2022 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
In this life there are two kinds of people.

Value givers and value takers.

I like to provide value to the world because I know it will make the world a better place by sharing creative knowledge and experiences. This way, more people can create more.

I received messages all year from people getting signed to labels or made big/viral tracks using my tools. Or started following their dreams. Which is just amazing to me.

Last year was the single most inspiring, fulfilling year for me because of doing exactly that. And the reason more MYST music is coming.

The next chapter begins 28 October.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan heb je Rickzel
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
En dan heb je Rickzel


que?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ULTIMO schreef:
En dan heb je Rickzel


que?



Citaat:
In this life there are two kinds of people.

Value givers and value takers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou de grap wel missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt moeilijk ontkennen dat je een tamelijk uniek persoon bent (geworden).
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen