Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Qlimax anthem


HAHA man man man. Die Rickzel snapt er echt helemaal niks van he, die neem ik ook nooit meer serieus
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is natuurlijk niks mis met je sound verkopen. Maar man om er zo'n heisa van te maken en het 'revelation' te noemen. Mocht best meer bescheiden aangekondigd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het vooral erg grappig dat hij zo'n grote aankondiging doet om zijn kicks weg te geven. Zijn kicks waren altijd veruit de minste elementen in z'n tracks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Ik vind het vooral erg grappig dat hij zo'n grote aankondiging doet om zijn kicks weg te geven. Zijn kicks waren altijd veruit de minste elementen in z'n tracks :lol:

En dan worden ze op z'n website ook nog eens als 'legendarisch' bestempeld :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inb4 gepikeerde mensen die nu zijn sound kut vinden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 12:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja hehe, wat denk je dat hij dan neer gaat zetten. Deze verschrikkelijke kicks, koop ze nu. Marketing = marketing.

Vind het wel schitterend dat iedereen echt torenhoge verwachtingen had ondanks dat hij vrij duidelijk zei ik stop meteen. Het is overdreven marketing maar men zet zichzelf ook wel echt op voor teleurstelling.

Sowieso bijzonder dat bij sommigen echt heel diep zit dat ze meteen alles vergooien en tirades opgooien dat hij ze iets verschuldigd is, laat je nakijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering wat een grap :lol: Het is dat hij geen optredens meer doet, maar anders zou ik niet meer naar zijn sets gaan!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Gelukkig maar. Anders moest Rick boos worden, en ik ken die jongen, die is nooit boos.

Edit: hij is niet boos maar teleurgesteld. Mijn vriendin zou zeggen, dat is nog erger .


MYST is niemand iets verplicht, maar maak ff je agenda af ofzo joh, doe een vette afscheids set op Reverze, pak nog ff je fee bij wat andere laatste feestjes zodat de fans die geld betaald hebben om jou te zien niet teleurgesteld zijn.

Hang je scheerapparaat aan de wilgen, laat een mooie bos haar groeien (dat doen alle hardstyle dj's die stoppen toch?), verpats je soundbank voor een paar tientjes en het was een heel ander verhaal geworden.

(Vind 70 euro overigens zeker niet enorm duur voor wat hij allemaal weg geeft, maar had gewoon een iets andere aankondiging gehoopt.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 12:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

Hang je scheerapparaat aan de wilgen, laat een mooie bos haar groeien (dat doen alle hardstyle dj's die stoppen toch?), verpats je soundbank voor een paar tientjes en het was een heel ander verhaal geworden.


:lol:

Tja wij weten ook nog steeds de reden achter het vertrek niet. Maar omdat hij niet voldoet aan de eisen van mensen hier (veelal wegens begrijpelijke teleurstelling) hoeft hij dat echt niet te doen, ookal vullen mensen graag zelf de lege pagina's in. Snap dat men het graag wilt, maar sommige mensen draaien echt door. Als je reacties op socials ziet dat hun leven voorbij is, dan kan je beter een andere hobby gaan zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap het heel goed, als je toch stop kun je net zo goed je soundbank verkopen. Wel beetje overdreven om hier zo'n hype van te maken met aftelklok en alles, maar ja, nog even het ijzer smeden wanneer het heet is en wat extra publiciteit meepikken.

Wij weten verder ook (nog) niet wat er allemaal op de achtergrond speelt, maar het lijkt me niet dat je van de ene op de andere dag besluit om te stoppen. Er zal wel iets achter zitten, want normaal gesproken zou je zeggen: doe die paar boekingen die al vast stonden nog even. Een complete afscheidstournee hoeft ook niet, maar meteen alles cancelen en je soundbank te koop zetten is wel een ander uiterste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joh, gewoon aangeven dat je 'persoonlijke redenen' hebt en dan hoeft NIEMAND meer iets in te vullen toch? Hij geeft gewoon aan yo ik ga wat anders doen kalm aan. Hij is niemand een reden verschuldigd maar het komt nu gewoon over dat hij er klaar mee is. Punt. Naja zijn goed recht maar ik vind het minachting naar de fans die je al die jaren hebben gesupport. Kan zijn dat je iets eerder je tent uitrolt op defqon om hem te zien draaien, plaatje in de stories delen weet ik veel. Toch allemaal zaken die ZIJN carrière ook gemaakt hebben? Zo'n samplepack met kicks wat letterlijk 0,0 effort kost (ctrl C + ctrl V) voor 70 tering ballen is dan gewoon kers op de taart. Wie de fuck luisterde myst om zijn kicks? Vond dat letterlijk het minste qua elementen die hij gebruikte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
joh, gewoon aangeven dat je 'persoonlijke redenen' hebt en dan hoeft NIEMAND meer iets in te vullen toch? Hij geeft gewoon aan yo ik ga wat anders doen kalm aan. Hij is niemand een reden verschuldigd maar het komt nu gewoon over dat hij er klaar mee is. Punt. Naja zijn goed recht maar ik vind het minachting naar de fans die je al die jaren hebben gesupport. Kan zijn dat je iets eerder je tent uitrolt op defqon om hem te zien draaien, plaatje in de stories delen weet ik veel. Toch allemaal zaken die ZIJN carrière ook gemaakt hebben? Zo'n samplepack met kicks wat letterlijk 0,0 effort kost (ctrl C + ctrl V) voor 70 tering ballen is dan gewoon kers op de taart. Wie de fuck luisterde myst om zijn kicks? Vond dat letterlijk het minste qua elementen die hij gebruikte.


Lijkt wel een hardstylboy comment joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neh, te veel punctuatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Myst er niks aan. Doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYST was vrijwel altijd een zekerheidje voor mij als er een nieuwe track uit kwam. Het gaf mij altijd een beetje het 'hardcore gevoel' uit de tijden van Enzyme Records. fris, een verhaal, maar toch party.

Ontzettend zonde dat hij er dan mee stopt, ik denk dat hij half niet beseft hoe groot zijn fanbase was. Maar goed als hij daadwerkelijk om privé redenen stopt dan is dat zijn goedrecht natuurlijk. Maar ik vind het nog al wat om als naam van formaat, deze aan de wilgen te hangen. Neem een sabbatical, inspiratie kan je overal uithalen, maar totaal stoppen?

Om dan afscheid te nemen met een samplepack is dan natuurlijk een beetje jammer, to say the least. En buiten dat, de fans hebben niet eens de kans gehad om een flink aantal tracks op hoog volume te horen. Want om nou te zeggen dat anderen veel MYST tracks draaiden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn net geboren tweede schijnt een grote invloeden te hebben gehad in zijn keuze, aldus fb post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Zijn net geboren tweede schijnt een grote invloeden te hebben gehad in zijn keuze, aldus fb post.


Logisch, hij werd natuurlijk super populair, hij zag z'n internationale boekingen natuurlijk omhoog vliegen. Kan me dat eigenlijk best voorstellen. Hele dagen de wereld over vliegen terwijl je die kleine moet missen...

Maar dan nog vind ik het gek dat je je laatste paar boekingen niet afmaakt. Maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 12:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mss had ie een beetje Avicii syndroom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Er is natuurlijk niks mis met je sound verkopen. Maar man om er zo'n heisa van te maken en het 'revelation' te noemen. Mocht best meer bescheiden aangekondigd worden.


Dit. Verder nog steeds echt kut dat ie stopt. Kan er moeilijk mee omgaan ofzo. Toch een van m'n favoriete artiesten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Kan er moeilijk mee omgaan ofzo.


Daar heb je verder gelukkig nooit last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Pedaalemre schreef:
Kan er moeilijk mee omgaan ofzo.


Daar heb je verder gelukkig nooit last van.


Bedankt voor je inbreng!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pak een drugszakje
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 19:23 
 

Wie is drugszakje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bierislekker schreef:
Wie is drugszakje?


Citaat:
Het klinkt als een Turk met een lepel in z'n kont.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 07:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rodneyyy
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen