Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 09:59 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
TkTT schreef:
Zou Marco hier de volgende keer wel willen zien! Je ziet hem weinig in interviews etc.

Interview met Bass Chaserz lijkt me idd ook interessant!


Mijn vermoeden is dat hij Phuture Noize bedoelt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
THArdstyler schreef:
TkTT schreef:
Zou Marco hier de volgende keer wel willen zien! Je ziet hem weinig in interviews etc.

Interview met Bass Chaserz lijkt me idd ook interessant!


Mijn vermoeden is dat hij Phuture Noize bedoelt xd

Weet ik, ik pak 'm er weer even bij:
Citaat:
Wie is Marco? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Mijn vermoeden is dat hij Phuture Noize bedoelt xd

Weet ik, ik pak 'm er weer even bij:
Citaat:
Wie is Marco? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.


Mijn excuses ik bedoelde natuurlijk Phuture Noize haha :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette episode weer. Mooi dat ze ook artiesten uitnodigen uit de 'andere kant' van de scene. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Vette episode weer. Mooi dat ze ook artiesten uitnodigen uit de 'andere kant' van de scene. ^^

Hij was homoseksueel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Parvuz schreef:
Vette episode weer. Mooi dat ze ook artiesten uitnodigen uit de 'andere kant' van de scene. ^^

Hij was homoseksueel?

Nee, NSB'er

OT: Leuke aflevering weer. Blijft een boeiende podcast! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Parvuz schreef:
Vette episode weer. Mooi dat ze ook artiesten uitnodigen uit de 'andere kant' van de scene. ^^

Hij was homoseksueel?

Ik wist dat deze ging komen natuurlijk. :P
Wat gooooooed!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Chroman schreef:
Parvuz schreef:
Vette episode weer. Mooi dat ze ook artiesten uitnodigen uit de 'andere kant' van de scene. ^^

Hij was homoseksueel?

Ik wist dat deze ging komen natuurlijk. :P
Wat gooooooed!
Afbeelding


Hhahahah ik ga stuk! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

#13 met Sount Wusj:

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 10:38 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
#13 met Sount Wusj:



Is deze wel met ondertiteling? Of eindelijk in het Nederlands?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke podcast weer, niet vervelend om te luisteren op de achtergrond.

Ook nog een dingetje: op ongeveer 1:16:50 beginnen ze over een front of house-synced set en of ze daar fan van zijn.

Edit:
Volgende is met Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2019 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke gasten van Sound Rush :thumbsup: goeie dosis zelfspot
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2019 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Is deze wel met ondertiteling? Of eindelijk in het Nederlands?


Nee en nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2019 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

#14 met Ran-D:

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu pas tijd gehoord om te luisteren, zit weer goed in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

#15 met KELTEK:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2020 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als iemand de hele podcast luisterd en wat interessante dingen meepikt, misschien een idee om die even te delen? Vind dit wel interessant, maar om een uur lang een video te gaan kijken past niet echt in mijn schema.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2020 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

Je hoeft hem toch niet in een keer af te kijken? :P

Ik doe steeds ook 2-3x over deze afleveringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2020 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik luister meestal als ik administratieve shit voor werk moet doen, dan is het werk ineens een stuk minder geestdodend. Deze overigens nog niet geluisterd, gaat vrijdagmiddag denk ik gebeuren. Boeit me altijd wel deze podcast :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2020 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zet de snelheid op 1,25 of 1,5 bij podcasts of ander soort praatvideo's.
Zelf even kijken wat je nog aangenaam vindt om te luisteren. Op deze manier spaar je op een podcast van een uur toch al best wat minuten uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 09:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Als iemand de hele podcast luisterd en wat interessante dingen meepikt, misschien een idee om die even te delen? Vind dit wel interessant, maar om een uur lang een video te gaan kijken past niet echt in mijn schema.


Je moet vast van en naar je werk reizen. Wat ik doe is van en naar me werk (als de nieuwe uit is) lekker deze aan zetten op de heen en terug weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Als iemand de hele podcast luisterd en wat interessante dingen meepikt, misschien een idee om die even te delen? Vind dit wel interessant, maar om een uur lang een video te gaan kijken past niet echt in mijn schema.


Ze worden ook op Spotify gezet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Als iemand de hele podcast luisterd en wat interessante dingen meepikt, misschien een idee om die even te delen?


- Collab SR x KELTEK. Komt uit op het album van SR
- Lake Of Fire is de eerst volgende release van DBSTF
- Keltek weet niet zeker of zijn League Of Legends remix ooit gereleased kan worden ivm de copyrights. Ze zijn er dus wel mee bezig maar gezien hoe goed het Wildstylez afgaat zou ik er voorlopig niet vanuit gaan.
- DBSTF hebben hetzelfde met Sweet Dreams, hier krijgen ze nog geen reactie op.
- S-Te-Fan vraagt zich af of fans liever een liveset online hebben met alle nieuwe tracks erin en vervolgens gewoon een tijdje moeten wachten op de release of dat ze liever geen sets meer online hebben of met cuts erin. Ze krijgen nu al een hoop klachten over de nummers die ze gepremieerd hebben op Qlimax dat het te lang duurt. Hij is er behoorlijk gefrustreerd over. Althans, zo komt het over op mij. Hier hebben ze het behoorlijk lang over. Ook dat Heady bijvoorbeeld wel nummers eruit laat, al viel dat met zijn Qlimax set reuze mee.

Ik kan me goed voorstellen dat dit voor hun vervelend begint te worden. Ken weinig artiesten die net zoveel muziek release (van deze kwaliteit) als DBSTF.

Verder is het gewoon een leuk gesprek om naar te luisteren. Nog een paar onderwerpen waar ze het over hebben:
- Het begin van Keltek
- Defqon anthem met drie artiesten
- Hologrammen op feesten
Van alles en nog wat dus.


Leuke episode weer, luister hier graag naar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 22:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Als iemand de hele podcast luisterd en wat interessante dingen meepikt, misschien een idee om die even te delen?


- Collab SR x KELTEK. Komt uit op het album van SR
- Lake Of Fire is de eerst volgende release van DBSTF
- Keltek weet niet zeker of zijn League Of Legends remix ooit gereleased kan worden ivm de copyrights. Ze zijn er dus wel mee bezig maar gezien hoe goed het Wildstylez afgaat zou ik er voorlopig niet vanuit gaan.
- DBSTF hebben hetzelfde met Sweet Dreams, hier krijgen ze nog geen reactie op.
- S-Te-Fan vraagt zich af of fans liever een liveset online hebben met alle nieuwe tracks erin en vervolgens gewoon een tijdje moeten wachten op de release of dat ze liever geen sets meer online hebben of met cuts erin. Ze krijgen nu al een hoop klachten over de nummers die ze gepremieerd hebben op Qlimax dat het te lang duurt. Hij is er behoorlijk gefrustreerd over. Althans, zo komt het over op mij. Hier hebben ze het behoorlijk lang over. Ook dat Heady bijvoorbeeld wel nummers eruit laat, al viel dat met zijn Qlimax set reuze mee.

Ik kan me goed voorstellen dat dit voor hun vervelend begint te worden. Ken weinig artiesten die net zoveel muziek release (van deze kwaliteit) als DBSTF.

Verder is het gewoon een leuk gesprek om naar te luisteren. Nog een paar onderwerpen waar ze het over hebben:
- Het begin van Keltek
- Defqon anthem met drie artiesten
- Hologrammen op feesten
Van alles en nog wat dus.


Leuke episode weer, luister hier graag naar!



Thanks!

Ja ik zit nog gewoon op de uni, dat is max 10 minuten fietsen. Als ik achter mijn computer zit ga ik altijd vanzelf zelf muziek maken dus kom ik er nooit aan toe :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Ze krijgen nu al een hoop klachten over de nummers die ze gepremieerd hebben op Qlimax dat het te lang duurt. Hij is er behoorlijk gefrustreerd over.

Pffffff. :lol: Vroeger gvd jaren op JDX - Wan Taim kunnen wachten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen