Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RvD schreef:
- S-Te-Fan vraagt zich af of fans liever een liveset online hebben met alle nieuwe tracks erin en vervolgens gewoon een tijdje moeten wachten op de release of dat ze liever geen sets meer online hebben of met cuts erin. Ze krijgen nu al een hoop klachten over de nummers die ze gepremieerd hebben op Qlimax dat het te lang duurt. Hij is er behoorlijk gefrustreerd over. Althans, zo komt het over op mij. Hier hebben ze het behoorlijk lang over.


^ Hier gaat het letterlijk elke episode over.

Verder ook altijd: "ik vind echt dat de scene weer de goede kant op gaat, een paar jaar geleden waren er 2 kampen - raw en euforisch - maar nu groeit het weer naar elkaar"

Btw, probeerde deze ook in de auto te luisteren, maar KELTEK praat veel zachter dan DBSTF. Kon er daardoor geen zak van verstaan en heb hem afgezet. Lijkt me toch dat je dit wel moet kunnen rechttrekken, zeker als professionele producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hebben echt vanaf de eerste aflevering al problemen met het geluid. Snap niet dat het zo lastig is. Zeker als iedereen op 1 vaste plek zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ze hebben echt vanaf de eerste aflevering al problemen met het geluid. Snap niet dat het zo lastig is. Zeker als iedereen op 1 vaste plek zit.


Ja dit, ik zou iedereen een losse microfoon geven en dat ze deze gewoon tegen de mond moeten houden.
Zie je bij bijna elke andere grote podcast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 20:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
RvD schreef:
- S-Te-Fan vraagt zich af of fans liever een liveset online hebben met alle nieuwe tracks erin en vervolgens gewoon een tijdje moeten wachten op de release of dat ze liever geen sets meer online hebben of met cuts erin. Ze krijgen nu al een hoop klachten over de nummers die ze gepremieerd hebben op Qlimax dat het te lang duurt. Hij is er behoorlijk gefrustreerd over. Althans, zo komt het over op mij. Hier hebben ze het behoorlijk lang over.


^ Hier gaat het letterlijk elke episode over.

Verder ook altijd: "ik vind echt dat de scene weer de goede kant op gaat, een paar jaar geleden waren er 2 kampen - raw en euforisch - maar nu groeit het weer naar elkaar"

Btw, probeerde deze ook in de auto te luisteren, maar KELTEK praat veel zachter dan DBSTF. Kon er daardoor geen zak van verstaan en heb hem afgezet. Lijkt me toch dat je dit wel moet kunnen rechttrekken, zeker als professionele producers.


Ja ik weet het maar deze keer ging hij er wel erg lang over door dus het lijkt hoog te zitten haha.
Dat van de microfoons komt omdat hij er gewoon verder vanaf ging zitten. Was bij Ran-D ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja die microfoon is drama.
Geef je gast dan ook gewoon een headset, of zet een andere microfoon neer.
Je gasten zijn geen radiodj's of presentators, en dus ook niet gewend om dichtbij in een mic te praten.

Desondanks wel vermakelijk om naar te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
MUSIC MADE ADDICTZ #16 by D-BLOCK & S-TE-FAN - DEFQON.1 ANTHEM SPECIAL


Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 15:32 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
MUSIC MADE ADDICTZ #17 by D-BLOCK & S-TE-FAN - with SEFA



Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 18:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardtraxx wordt nog even vermeld in deze aflevering door Sefa. :D (39:00)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is die timestamp juist, Simon? Ik hoor rond 39 minuten niets Hardtraxx gerelateerd.

(of de quarantaine maakt mij helemaal koekoek)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timestamp is 43:20 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 11:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bij het gebruik van het woord 'Haters' haak ik af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haattraxx :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb niks met de muziek van Sefa, maar vind het wel een toffe gast om naar te luisteren. Hij heeft wel zijn eigen ideeën en ook heel veel diepgaande muziekkennis die 95% van de harder styles artiesten niet zullen hebben. Al met al weer een hele interessante podcast
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg toffe aflevering weer! Sefa is een toffe peer, kan goed engels, weet waar het over heeft en is ook gewoon lekker gewoon gebleven! :) Moet alleen wel zeggen dat 2 uur wel lang is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker op de gearbox bandwagon gestapt en naar volle stages kijken ipv (vaak) opbouwende kritiek wat hier te vinden is. Oh wat lijkt me dat heerlijk om als artiest in zo'n bubbel te leven :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

#18 met Phuture Noize:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2020 01:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Even de tijd vergeten tijdens deze :oh: twee uur zonder onderbreking gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2020 09:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Even de tijd vergeten tijdens deze :oh: twee uur zonder onderbreking gekeken.


Haha precies dit, in een teug afgekeken! Zal dit ook de start van een DBSF en Phuture Noize track kunnen zijn? :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2020 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat hoogtepunten uit de podcast:
* Sommige nieuwe platen van Phuture Noize bestaan maar uit een paar elementen zodat hij ze live kan spelen.
* Album van Phuture Noize komt ergens in de zomer, ongeacht Corona. Misschien inclusief een visual online.
* DBSTF - Harder State of Mind videoclip is half geschoten, maar niet helemaal.
* Nieuwe Ghost Stoies plaat af? (rond 28.00, niet zeker)
* 8 nieuwe DBSTF platen klaar (allemaal al eens gedraaid). Nog niet zeker wat ze er mee gaan doen nu ze niet de goede aandacht kunnen krijgen op feesten en in videoclips en promotie.
* Phuture Noize heeft nog geen plannen voor na het album, al doet hij nu veel zijprojecten voor hiphop bijvoorbeeld.
* DBSTF zouden graag langer willen draaien dan een uur, veel artiesten blijkbaar niet.
* Phuture Noize heeft met zijn volgende album veel ingezet op visuals, daarom moeten de visualizers die met de tracks gereleased worden ook een rol spelen.
* Nieuwe album zou een paar previewed tracks op Rebirth hebben, deze gaan misschien voor het album online komen. Het kan dat hij het album "opeens" online zet.

Echt een super interessante aflevering, soepel pratende Phuture Noize die het gesprek echt gaande houdt en ook echt een visie heeft. Echt heel goed gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2020 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was leuk om naar te kijken! Voor mij toch 2 van de meest interessante hardstyle acts van dit moment. Wel mooi hoe creatief PN nadenkt over dingen. Hiermee weet hij zich toch goed te onderscheiden van de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2020 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vraag me nu wel af of PN ADHD heeft haha. Die kerel kan echt niet op zijn beurt wachten om iets te zeggen :lol:
Al een paar jaar mijn twee favoriete acts dus was erg leuk om te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 09:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Was weer top om te luisteren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 19:04 
 
Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 10:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Was echt een toffe editie weer om te kijken :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen