Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 12:51 

Hardtraxx Veteran

eens met indy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2020 14:28 

Hardtraxx Elite

THArdstyler schreef:
eens met indy.

Einz
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 14:24 

Hardtraxx Veteran

Net pas kunnen luisteren, toffe episode. Leuke verhalen van beide kanten en goede chemie tussen de drie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 14:56 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2021 13:14 

Hardtraxx Veteran

26 januari de volgende episode, met Wildstylez :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2021 15:00 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2021 14:49 

Hardtraxx Veteran

Leuk om naar te luisteren weer, fijne chemie
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2021 13:26 

Hardtraxxer

Gisteren even in zn geheel gekeken. DBSTF geven aan dat over een paar weken de nieuwe Ghost Stories uit komt. Zou dat dan Inside My Head zijn? Of zijn er nog meer ID’s uit de Defqon set? Kan natuurlijk ook een compleet nieuwe track zijn, maar lijkt mij dat ze eerst die uitbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2021 13:41 

Hardtraxx Veteran

Was weer interessant ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2021 20:30 

Hardtraxx Addict

Heb het 10 minuten volgehouden in de auto om m vervolgens uit te zetten. Wildstylez praat zo fucking zacht dat wanneer ik m'n volume hoger zet en dbstf beginnen te praten ik ineens een stuk dover wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2021 21:14 

Hardtraxx Veteran

roy_ schreef:
Heb het 10 minuten volgehouden in de auto om m vervolgens uit te zetten. Wildstylez praat zo fucking zacht dat wanneer ik m'n volume hoger zet en dbstf beginnen te praten ik ineens een stuk dover wordt

Had ik ook last van, maar het werd na een tijdje wel beter. Nog steeds niet optimaal, maar het was nog net te doen. Verder leuke episode!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2021 14:57 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2021 18:26 

Hardtraxx Veteran

Ben nu op een derde. Heb zelf weinig met de muziek van Radical, maar vind de podcast tot nu toe echt enorm boeiend! Heel open gesprek!

edit - Helemaal afgekeken, mooi om te horen hoe dedicated Radical Redemption is. De passie en dedication spat er vanaf! D-Block & S-te-Fan hoeven amper iets te vragen :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2021 14:06 

Hardtraxx Veteran

Haha heb deze ook even gekeken. Was inderdaad leuk om te checken. Mooi ook altijd als RR de slappe lach krijgt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2021 15:22 

Hardtraxxer

Ook helemaal gezien, inderdaad een van de meest interessante :thumbup:

Had alleen gehoopt dat RR zou uitleggen waarom hij nog nergens op classics feesten staat. Misschien heeft die daar een reden voor zoals andere dat ook hebben? Was ik we benieuwd naar.

Ben het dan ook niet eens met zijn uitspraak dat hij zijn fanbase nooit vergeet. Want in de periode 2012-2015 ofzo sloeg ik geen set van hem over als hij draaide. Laatste tijd vind ik zijn muziek niet meer mijn smaak en heb ook niet het idee dat hij nog aan die eerste fans denkt :aww:
Maar zijn passie blijft wel tof om te zien :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 09:15 

Hardtraxx Addict

TBA+ schreef:
Ook helemaal gezien, inderdaad een van de meest interessante :thumbup:

Had alleen gehoopt dat RR zou uitleggen waarom hij nog nergens op classics feesten staat. Misschien heeft die daar een reden voor zoals andere dat ook hebben? Was ik we benieuwd naar.

Ben het dan ook niet eens met zijn uitspraak dat hij zijn fanbase nooit vergeet. Want in de periode 2012-2015 ofzo sloeg ik geen set van hem over als hij draaide. Laatste tijd vind ik zijn muziek niet meer mijn smaak en heb ook niet het idee dat hij nog aan die eerste fans denkt :aww:
Maar zijn passie blijft wel tof om te zien :thumbup:

Hij maakt de muziek ook voor zichzelf en niet voor zijn fans of iemand anders (wat hij ook verteld). Op andere vlakken vergeet hij zijn fans niet en staan deze altijd op nummer 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 14:32 

Hardtraxx Addict

Wat een mooie podcast! Echt leuk hoe spontaan RR is en hoeveel passie hij heeft en gewoon lekker zijn eigen ding doet! Haha Hardtraxx is RTL boulevard onder de fora, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 10:26 

Hardtraxx Veteran

Was een hele mooie episode. Moest wel even lachen toen Radical zei: de Radical Army zijn hardwerkende mensen, die hard werken om een kaartje voor een feest of merchandise te kopen.
Lijken wel de woorden van een politiek leider. Verder wel een mooie nuchtere kijk op de muziek en hoewel ik niet altijd alles kan waarderen, begrijp ik zijn visie en zijn muziek goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 11:39 

Hardtraxxer

Weer een goede episode! Radical is in mijn optiek echt iemand die zichzelf is gebleven, gewoon een nuchtere gast die doet waar hij zin in heeft. Je merkt ook aan alles dat hij bijna uit zijn voegen knapt van de passie voor hardstyle.
Leuk ook om zijn anekdotes to horen over Denekamp en omgeving en de discotheek waar hij (Angerfist geloof ik ook) vroeger draaide: Tijs. Dat was tientallen jaren lang een begrip in Noordoost Twente want daar ging je voor het eerst uit, ik ook!

Door de lengte van de afleveringen gaan de verhalen ook eens buiten de gebaande baden, dat mis je toch bij gewone interviews. Dus niet: "Met wie zou je nog een keer een collab willen maken" maar een anekdote over dat sommige DJ's Radical niet accepteerden. Hulde voor Music Made Addictz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 11:43 

Hardtraxx Veteran

Ik kan me niet voorstellen dat iemand kritiek kan hebben op de passie van RR. Precies wat je van een artiest wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 12:28 

Hardtraxx Veteran

Leuk interview weer, luisteren/kijken lekker weg.

Herken mijzelf erg goed in het stuk van RR over het eerste festival in 2022, zelf had ik in 2019 zoiets van: Oke ik ga nu 15 jaar naar feesten, heb alles wel gezien nu. Nu waardeer ik denk ik extra elk intro, showelement en momenten met vrienden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 19:58 

Hardtraxx Veteran

https://m.youtube.com/watch?v=ta9CmhpuQAcc
Dit is dus de reclame die Radical als side-project heeft geproduceerd :lol:
Je hoort het er nog in terug ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 20:19 

Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
https://m.youtube.com/watch?v=ta9CmhpuQAcc
Dit is dus de reclame die Radical als side-project heeft geproduceerd :lol:
Je hoort het er nog in terug ook.

Mis de nolz vocalen wel