Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zodat de nieuwe afleveringen en mogelijke discussies daarover niet steeds in het Wist Je Dat topic geplaatst hoeven worden maar dit topic aangemaakt.

Youtube afspeellijst:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... avnDBDEm5x

Spotify afspeellijst
https://open.spotify.com/show/042mzAoij ... x_HivzZWfw
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aflevering 3 werd vanmiddag gestreamd, maar er ging het een en ander mis met de stream (de laptop werkte niet mee?) en is inmiddels ook weer offline gehaald. Was wel weer een goede aflevering, met Da Tweekaz te gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komende dagen niet heel veel tijd om te luisteren maar ga ik na het weekend zeker weer doen. Tot nu toe komen ze vrij open en eerlijk over en het is eigenlijk altijd wel leuk om mensen over hardstyle en de scene eromheen te horen praten. Zeker als artiesten van dit kaliber het doen. Ook slim van ze om het op deze manier te doen want ik denk dat een muziek podcast een behoorlijke flop was geweest aangezien vrijwel alle primeurtje naar Unleashed en Hard With Style gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Aflevering 3 werd vanmiddag gestreamd, maar er ging het een en ander mis met de stream (de laptop werkte niet mee?) en is inmiddels ook weer offline gehaald. Was wel weer een goede aflevering, met Da Tweekaz te gast.


Helaas gemist, dus hoop dat ie alsnog online komt. Desnoods alleen audio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor de reminder! Ik ben nu met aflevering 1 bezig, maar er wordt echt wel openhartig over dingen gesproken, heel interessant. Aanrader voor de mensen die iets meer diepgang zoeken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Yes!


:yes:
Zal voortaan de OP aanpassen zodra er een nieuwe aflevering beschikbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

Zojuist #3 af, zeer interessant weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Zojuist #3 af, zeer interessant weer :D


Zeker, ook weer meer waardering voor Da Tweekaz gekregen. Ik mag dan wel niks met hun muziek hebben, maar hoe de haat die zij persoonlijk krijgen is gewoon nergens voor nodig. Ook veel respect hoe ze met kritiek omgaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Pedaalemre schreef:
Zojuist #3 af, zeer interessant weer :D


Zeker, ook weer meer waardering voor Da Tweekaz gekregen. Ik mag dan wel niks met hun muziek hebben, maar hoe de haat die zij persoonlijk krijgen is gewoon nergens voor nodig. Ook veel respect hoe ze met kritiek omgaan :D


Ik heb dat gehaat sowieso nooit begrepen. Veel mensen schijnen er moeite mee te hebben om iets niet leuk te vinden zonder doodsverwensingen en allemaal insults te gooien. Het lijkt, helemaal in de dedicated hardstyle scene, alsof er 2 opties zijn en dat is iets vet vinden en die artiesten helemaal blind de hemel in prijzen of precies het tegenovergestelde en dus lopen te schelden op artiesten omdat ze iets doen wat je niet vet vindt. Of misschien onderschat ik wel hoe groot het gehalte 12-14 jarigen is in de scene, procentueel. Dat zou ook een hoop verklaren :P.
Want gewoon zeggen 'ik vind Da Tweekaz kutmuziek mvg.' is niet genoeg. Het is of ' :clap: :clap: :drool: :bomb: :loving:' of 'Q-dance please NEVER book those pieces of shit again they ruin the scene ReeEEeEEEeeeEEEE'. Dat Marcus zelfs vertelde dat iemand hun dood wenste. Maaannn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
makrooy schreef:
Pedaalemre schreef:
Zojuist #3 af, zeer interessant weer :D


Zeker, ook weer meer waardering voor Da Tweekaz gekregen. Ik mag dan wel niks met hun muziek hebben, maar hoe de haat die zij persoonlijk krijgen is gewoon nergens voor nodig. Ook veel respect hoe ze met kritiek omgaan :D


Ik heb dat gehaat sowieso nooit begrepen. Veel mensen schijnen er moeite mee te hebben om iets niet leuk te vinden zonder doodsverwensingen en allemaal insults te gooien. Het lijkt, helemaal in de dedicated hardstyle scene, alsof er 2 opties zijn en dat is iets vet vinden en die artiesten helemaal blind de hemel in prijzen of precies het tegenovergestelde en dus lopen te schelden op artiesten omdat ze iets doen wat je niet vet vindt. Of misschien onderschat ik wel hoe groot het gehalte 12-14 jarigen is in de scene, procentueel. Dat zou ook een hoop verklaren :P.
Want gewoon zeggen 'ik vind Da Tweekaz kutmuziek mvg.' is niet genoeg. Het is of ' :clap: :clap: :drool: :bomb: :loving:' of 'Q-dance please NEVER book those pieces of shit again they ruin the scene ReeEEeEEEeeeEEEE'. Dat Marcus zelfs vertelde dat iemand hun dood wenste. Maaannn :lol:


Ja maar dit vooral, valt me ook op socials. Ik zie sinds Qlimax zoveel meer haat op Da Tweekaz. Nu ook al mensen die zeggen dat ze Da Tweekaz helemaal nergens meer voor moeten boeken omdat de scene dat zogenaamd niet wil slaat zo nergens op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Inderdaad, mensen die vraag & aanbod niet begrijpen. dat mensen echt denken dat 'niemand ze wil'. :lol: Dat ze er staan betekent pak 'm beet al dat minimaal 80% het blijkbaar wel wil. Ik vond Tweekacore op Qlimax ook niks maar dan ga ik ff vreten. Ik vind de meeste (recentere) Tweekaz releases ook niks, dus dan luister ik ze niet. Hoe moeilijk het kan zijn voor sommigen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Het publiek zal beslissen. Ik hoop in ieder geval dat hun XQ een flop wordt. Voegt na 2013 niets toe en is meer bestemt voor de lokale skihut dan op een serieus hardstyle podium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Het publiek zal beslissen. Ik hoop in ieder geval dat hun XQ een flop wordt. Voegt na 2013 niets toe en is meer bestemt voor de lokale skihut dan op een serieus hardstyle podium.


Ik vind je opmerking eigenlijk nog erger dan het feest.
Snap niet dat je een artiest dit kan wensen, je mist in mijn ogen dan echt het hele punt waar ze het in de podcast over gehad hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb het proberen te volgen, maar irriteer me mateloos aan die bril. Zet lekker af joh. Zijn verhaal was niet eens slecht, maar van mij hoeft Da Tweekaz niet zo'n podium te krijgen. Zijn genoeg artiesten die het meer verdienen dan zij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
RTM93 schreef:
Het publiek zal beslissen. Ik hoop in ieder geval dat hun XQ een flop wordt. Voegt na 2013 niets toe en is meer bestemt voor de lokale skihut dan op een serieus hardstyle podium.


Ik vind je opmerking eigenlijk nog erger dan het feest.
Snap niet dat je een artiest dit kan wensen, je mist in mijn ogen dan echt het hele punt waar ze het in de podcast over gehad hebben.

Dan heb je sowieso niet de moeite genomen om mijn opmerking te snappen.

For fuck sake, lion king break van 5 minuten op Qlimax? Ga lekker filmmuziek maken en hoepel op uit de scene.

Verder is dat gewoon mijn ongezouten mening over deze knakkers. Daar gaat niemand en zeker zijzelf niets meer aan veranderen. Het is ook niet dat ik Q een flop gun, maar meer de personages zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom zou je artiesten die muziek maken die jij niet vet vind gelijk een flop gunnen? >.< Muzieksmaak is iets persoonlijks, ik zou alleen mensen een flop gunnen die op basis van persoonlijkheid het niet verdienen in mijn ogen. Zij maken onserieuze tracks met een humoristisch randje, moeten ze dan gelijk weg uit de scene? Dit is precies wat ik hierboven bedoelde met mijn post. Het is ook niet mijn ding maar zorgt wel voor verfrissing in de scene. Waarom MOET alle hardstyle serieus zijn? Rooler met z'n Stroopwafel tool of tal andere edits van dingen zijn ook met een knipoog bedoeld, ik denk dat je die wel kan waarderen puur omdat het raw is, maar correct me if I'm wrong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Lion King track bracht me anders wel goed diep in de put, wat dat betreft verdienen ze wel in plek in de hardstyle scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Nuracore schreef:
RTM93 schreef:
Het publiek zal beslissen. Ik hoop in ieder geval dat hun XQ een flop wordt. Voegt na 2013 niets toe en is meer bestemt voor de lokale skihut dan op een serieus hardstyle podium.


Ik vind je opmerking eigenlijk nog erger dan het feest.
Snap niet dat je een artiest dit kan wensen, je mist in mijn ogen dan echt het hele punt waar ze het in de podcast over gehad hebben.

Dan heb je sowieso niet de moeite genomen om mijn opmerking te snappen.

For fuck sake, lion king break van 5 minuten op Qlimax? Ga lekker filmmuziek maken en hoepel op uit de scene.

Verder is dat gewoon mijn ongezouten mening over deze knakkers. Daar gaat niemand en zeker zijzelf niets meer aan veranderen. Het is ook niet dat ik Q een flop gun, maar meer de personages zelf.


Jij snapt mij niet denk ik eerder en probeer al helemaal niet jou van mening te veranderen.

Jij zegt eigenlijk gewoon letterlijk dat je hoopt dat wat misschien wel hun hoogte punt is een flop word en dat ze maar in een diep gat vallen omdat ze niet in de scene thuis horen. Waarom?

Hun populariteit liegt er niet aan dat ze dit mogen doen hoor en als het je niet bevalt dan steek je toch ook geen aandacht aan Da Tweekaz? Duizend andere die dit wel leuk vinden.

Volgend jaar weer een nieuwe kans voor andere artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Het publiek zal beslissen. Ik hoop in ieder geval dat hun XQ een flop wordt. Voegt na 2013 niets toe en is meer bestemt voor de lokale skihut dan op een serieus hardstyle podium.

Het zit je diep hè? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 18:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ontzettend :sleep:

Wel mooi dat jullie zo getriggered zijn door mijn opmerking.
Voelen jullie je zo aangevallen dat je het gevoel hebt hun te moeten verdedigen. Het is nou ook weer niet zo dat ik ze dood wens.
Ik hoop dat ze floppen. Net als dat menig persoon hier wel eens hoopt dat artiest A of artiest B flopt. Kan toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het nogal een egoistische opmerking, thats all :P
No hard feelings
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Net als dat menig persoon hier wel eens hoopt dat artiest A of artiest B flopt. Kan toch.


Nee hier kan ik me echt niet in vinden. Als ik een artiest zou leren kennen en ik vind de eerste 3 platen bijvoorbeeld niks, hoop ik dat de volgende 3 me wel weten te raken. Als ik echt een artiest al jaren volg en het 10x niks blijf vinden (Rebelion, Unresolved enz hun fame vind ik in mijn geval dan bijvoorbeeld compleet onverdiend t.o.v de muziek die ze maken) maar dan gun ik ze toch nog gewoon het beste. Het is niet mijn shit, maar wensen dat iemands project/ideeën/carriere faalt, wat kinderachtig. Dat zou ik alleen hebben als diegene persoonlijk me iets zou hebben aangedaan, niet omdat ze muziek maken die ik niks vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ah wat zul jij de perfecte modelburger zijn .

Dat ben ik echter niet. Dat zou je nou toch wel eens moeten weten.

De enige Da tweekaz waar ik nog geïnteresseerd in ben is die in een classic jasje met spul van voor 2013. Daarna vind ik dat ze de hardstyle op de hak nemen en daarmee een stroom mensen mee aantrekt die ik ook liever niet naast mij heb staan op een feest .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Ah wat zul jij de perfecte modelburger zijn .

Dat ben ik echter niet. Dat zou je nou toch wel eens moeten weten.

De enige Da tweekaz waar ik nog geïnteresseerd in ben is die in een classic jasje met spul van voor 2013. Daarna vind ik dat ze de hardstyle op de hak nemen en daarmee een stroom mensen mee aantrekt die ik ook liever niet naast mij heb staan op een feest .


Wat zou je zelf doen dan in hun schoenen? Marcus legt in deze episode uit dat ze gewoon iets zijn gaan doen wat zij vet vonden, het hele blije Tweekaz riedeltje daarna blijkbaar aansloeg en zijn ermee doorgegaan. Zou je dan stoppen, omdat <10% van de scene het niet kan waarderen? Of doorgaan omdat je blijkbaar toch een groot deel van de hardstyle fans blij maakt met je muziek, je zelf carriëre kan maken enz enz. Dit kun je ze totaal niet kwalijk nemen. Rebelion & co doen precies hetzelfde (althans, ik hoop dat ze hun eigen muziek vet vinden). Het slaat aan en men gaat ermee door. En 80% van de tracks die op Gearbox uitkomen staan net zo ver van 'gemiddelde Hardstyle' af als Da Tweekaz trouwens. Het klinkt echt alsof jij vind dat Da Tweekaz jou/andere mensen die hun tracks kut vinden 'verschuldigd' zijn om te stoppen of andere Hardstyle te gaan maken omdat dit niet in jouw hokje past. Dat is net alsof je een eigen bedrijf start die lekker loopt, maar een klein deel van de mensen een controversiële mening over je bedrijf heeft, dat je dan maar stopt om die (procentueel) kleine doelgroep tevreden te stellen.

Volgens mij gaat zelf carriëre maken, goed geld verdienen met een creatief beroep (hoe fucking vet moet dat uberhaupt zijn :drool: - ik kan het me niet eens voorstellen) en daarmee tienduizenden mensen blij maken nog altijd boven een minderheid zeikerds tevreden te stellen ofniet.

Het is heel simpel. Als je het niks vind, skip je het. Waarom moet je ze gelijk een flop wensen. Je eerste zin neem ik verder al niet eens serieus. Je hoeft geen voorbeeldstypetje te zijn om mensen die dingen doen die jij niet leuk vind alsnog een goede carriere te gunnen. Dat heet volwassenheid. -.- Zeg nou eerlijk, die fase van 'ik vind dit niet leuk, dus het mag uitsterven!!111' zou toch rond je 16e al wel voorbij moeten zijn.

Veel te lang verhaal en wss verandert het niks aan je visie maar wellicht wel, wie weet. Mvg
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen