RTM93 schreef:
Ah wat zul jij de perfecte modelburger zijn .
Dat ben ik echter niet. Dat zou je nou toch wel eens moeten weten.
De enige Da tweekaz waar ik nog geïnteresseerd in ben is die in een classic jasje met spul van voor 2013. Daarna vind ik dat ze de hardstyle op de hak nemen en daarmee een stroom mensen mee aantrekt die ik ook liever niet naast mij heb staan op een feest .
Wat zou je zelf doen dan in hun schoenen? Marcus legt in deze episode uit dat ze gewoon iets zijn gaan doen wat zij vet vonden, het hele blije Tweekaz riedeltje daarna blijkbaar aansloeg en zijn ermee doorgegaan. Zou je dan stoppen, omdat <10% van de scene het niet kan waarderen? Of doorgaan omdat je blijkbaar toch een groot deel van de hardstyle fans blij maakt met je muziek, je zelf carriëre kan maken enz enz. Dit kun je ze totaal niet kwalijk nemen. Rebelion & co doen precies hetzelfde (althans, ik hoop dat ze hun eigen muziek vet vinden). Het slaat aan en men gaat ermee door. En 80% van de tracks die op Gearbox uitkomen staan net zo ver van 'gemiddelde Hardstyle' af als Da Tweekaz trouwens. Het klinkt echt alsof jij vind dat Da Tweekaz jou/andere mensen die hun tracks kut vinden 'verschuldigd' zijn om te stoppen of andere Hardstyle te gaan maken omdat dit niet in jouw hokje past. Dat is net alsof je een eigen bedrijf start die lekker loopt, maar een klein deel van de mensen een controversiële mening over je bedrijf heeft, dat je dan maar stopt om die (procentueel) kleine doelgroep tevreden te stellen.
Volgens mij gaat zelf carriëre maken, goed geld verdienen met een creatief beroep (hoe fucking vet moet dat uberhaupt zijn
- ik kan het me niet eens voorstellen) en daarmee tienduizenden mensen blij maken nog altijd boven een minderheid zeikerds tevreden te stellen ofniet.
Het is heel simpel. Als je het niks vind, skip je het. Waarom moet je ze gelijk een flop wensen. Je eerste zin neem ik verder al niet eens serieus. Je hoeft geen voorbeeldstypetje te zijn om mensen die dingen doen die jij niet leuk vind alsnog een goede carriere te gunnen. Dat heet volwassenheid.
Zeg nou eerlijk, die fase van 'ik vind dit niet leuk, dus het mag uitsterven!!111' zou toch rond je 16e al wel voorbij moeten zijn.
Veel te lang verhaal en wss verandert het niks aan je visie maar wellicht wel, wie weet. Mvg