Jezus mensen zit is niet zo te zeiken joh...! T is toch juist mooi dat The Vision weer zo'n contest heeft? In plaats van dat jullie blij zijn dat er een kans is om je mashup voor een groot publiek te laten horen gaan jullie weer zitten zeiken op de details... Doe dan gewoon niet mee, wees blij dat deze contests er zijn.... 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Het is maar net wat je zeiken noemt, jullie maken er een drama van als iemand gewoon een vraag stelt. De vraag waarom vanaf 2007 was een normale vraag uit nieuwsgierigheid die een beetje vreemd beantwoord werd en de vraag of andere genres ook mochten, want daar stond niets over in het bericht, is ook een doodnormale vraag en ook een hele logische als de hardste track uitgekozen wordt.
Mensen met een brein weten dat hij op een hardstyle stage staat.
En hij begon in 2007.
Klaar.
De regels zijn er. Waarom is niet belangrijk.
En hij begon in 2007.
Klaar.
De regels zijn er. Waarom is niet belangrijk.
Wat is Hardtraxx soms heerlijk.
Doe mee of doe niet mee, maar ga niet zeuren over de regels.
Doe mee of doe niet mee, maar ga niet zeuren over de regels.
Hoezo zeuren om de regels? Er mogen toch best een paar vragen gesteld worden.
Vette actie inderdaad trouwens!
Dit verwoordt mijn gedachten wel zo ongeveer.wrote:Het is maar net wat je zeiken noemt, jullie maken er een drama van als iemand gewoon een vraag stelt. De vraag waarom vanaf 2007 was een normale vraag uit nieuwsgierigheid die een beetje vreemd beantwoord werd en de vraag of andere genres ook mochten, want daar stond niets over in het bericht, is ook een doodnormale vraag en ook een hele logische als de hardste track uitgekozen wordt.
Leuk om te zien hoe iedereen hier heel het theracords adoreert om zijn diversiteit maar stiekem toch gewoon net zo beperkt denkt als een willekeurige hhz fanboy.
Eng he is wat anders proberen :')
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Ja man, want als je niet andere stijlen kijkt dan beperk je je ontzettend in deze scenewrote: Leuk om te zien hoe iedereen hier heel het theracords adoreert om zijn diversiteit maar stiekem toch gewoon net zo beperkt denkt als een willekeurige hhz fanboy.
Helemaal vergeten, sorry man.
Tuurlijk mag je vragen stellen, maar hier ontstaan dan hele discussies haha. Dat bedoel ik eigenlijk.wrote:Hoezo zeuren om de regels? Er mogen toch best een paar vragen gesteld worden.
Dat niet. Wel met een instelling van "mag niet". Laat ons nou maar binnen de restricties inzenden, bepaald The Vision wel wat goed is, niet jullie.wrote:Ja man, want als je niet andere stijlen kijkt dan beperk je je ontzettend in deze scenewrote: Leuk om te zien hoe iedereen hier heel het theracords adoreert om zijn diversiteit maar stiekem toch gewoon net zo beperkt denkt als een willekeurige hhz fanboy.![]()
Helemaal vergeten, sorry man.
Heb vandaag een aantal uurtjes lopen sleutelen aan een Mash-Up en ben zelf wel behoorlijk tevreden. Ik ben benieuwd of het een winnaar gaat worden 
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Leuk! Ik ga ook maar eens een poging wagen zou wel leuk zijn om te winnen en om mijn mashup op defqon.1 te hore
tip: mag voortaan wel wat eerder worden aangekondigd, deadline is al erg snel en een mooie Mashup maak je niet zomaar 1 2 3...
hmm.. hier ga ik wel weer even voor zitten.. kan ik gelijk me nieuwe tool uitproberen die ik hiervoor heb 
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
hier ga ik donderdag ff voorzitten. heb al wel wat lekkere knallers in me kop zitten 
En gewoon weer winnenwrote:hmm.. hier ga ik wel weer even voor zitten.. kan ik gelijk me nieuwe tool uitproberen die ik hiervoor heb
Heb nog nooit echt een mashup gemaakt haha, misschien keer doen dan. 
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Hoe maak je een mash-up? 
View on SoundCloud
The Machine - Audiobot
Headhunterz - Headshot
Bass Modulators - Our World
Donkey Rollers - Followers
The Machine - Audiobot
Headhunterz - Headshot
Bass Modulators - Our World
Donkey Rollers - Followers
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Vind het geluidje van Followers niks toevoegen imo. Verder wel leuk gedaan 
Het gaat ook meer om het geluid van Followers in de anti... daar vond ik hem wel leuk. Hij zit ook in de build up naar de melodie van headshot omdat hij dan in de anti niet 'nergens' vandaan komt 
Ik zeg bij deze al dat de mash up van Klos gaat winnen.
Kan ik die ergens vinden? Ben sowieso wel benieuwd naar de inzendingen
Work in progresswrote:Kan ik die ergens vinden? Ben sowieso wel benieuwd naar de inzendingen
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Nee man, mijn Disrespect the Ghostclass during the After MF while were getting Ill gaat sowieso winnenwrote:Ik zeg bij deze al dat de mash up van Klos gaat winnen.