wrote:Nee man, onze Disrespect the Ghostclass during the After MF while were getting Ill gaat sowieso winnenwrote:Ik zeg bij deze al dat de mash up van Klos gaat winnen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Sorry!wrote:wrote:Nee man, onze Disrespect the Ghostclass during the After MF while were getting Ill gaat sowieso winnenwrote:Ik zeg bij deze al dat de mash up van Klos gaat winnen.
Nee! Het is afgelopenwrote: Sorry!hoe kon ik nou weer zo egoïstisch zijn? De faam stijgt naar mijn hoofd, ik wil alle aandacht voor mezelf
. Kun je me het vergeven almachtige opperpaap?
Ik ga hier een nieuw topic voor aanmaken! Break-up van Jurheinen en Mr. Lellebel! 
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Ik voelde me toch meer de Brennan en jij de Heartwrote:Nee! Het is afgelopenwrote: Sorry!hoe kon ik nou weer zo egoïstisch zijn? De faam stijgt naar mijn hoofd, ik wil alle aandacht voor mezelf
Jij bent duidelijk de Sam en ik de Corey
Je draagt goed je steentje bij met het verkloten van de scène.
Dan ben ik nu op een betere plek dan jijwrote:Ik voelde me toch meer de Brennan en jij de Heartwrote:Nee! Het is afgelopenwrote: Sorry!hoe kon ik nou weer zo egoïstisch zijn? De faam stijgt naar mijn hoofd, ik wil alle aandacht voor mezelf
Jij bent duidelijk de Sam en ik de Corey
Je draagt goed je steentje bij met het verkloten van de scène.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Okewrote: Dan ben ik nu op een betere plek dan jijMaar ff serieus je spamt dit topic vol. Hou even je muil oke?
Hihihihiwrote:Okewrote: Dan ben ik nu op een betere plek dan jijMaar ff serieus je spamt dit topic vol. Hou even je muil oke?
Geck-o - How Low Can You Go(Gatty remix)
Adaro's schuilnaamwrote:Wie?wrote:Klos
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Eerder Marie van der Venwrote:Adaro's schuilnaamwrote:Wie?wrote:Klos
Mashup ingestuurd, ben benieuwd naar de andere inzendingen
Ik heb er dit weekend even aan gezeten, donderdag kan ik er weer even aan werken en dan lever ik 'm ook maar in 
-
D
Bepaalde mensen hier hebben wel een hoge verwachting geschept!wrote:Ik heb er dit weekend even aan gezeten, donderdag kan ik er weer even aan werken en dan lever ik 'm ook maar in
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Wanneer is eigenlijk de bekendmaking van de winnaar?
Ja, lelijkwrote:Bepaalde mensen hier hebben wel een hoge verwachting geschept!wrote:Ik heb er dit weekend even aan gezeten, donderdag kan ik er weer even aan werken en dan lever ik 'm ook maar in
Muahaha het zal niet teleurstellenwrote:Bepaalde mensen hier hebben wel een hoge verwachting geschept!wrote:Ik heb er dit weekend even aan gezeten, donderdag kan ik er weer even aan werken en dan lever ik 'm ook maar in
wrote:Muahaha het zal niet teleurstellenwrote:Bepaalde mensen hier hebben wel een hoge verwachting geschept!wrote:Ik heb er dit weekend even aan gezeten, donderdag kan ik er weer even aan werken en dan lever ik 'm ook maar in
Het is maar net wat je leuk vindt
Ik stuur hem ook maar in ook al zal ik toch niet winnen. Dan heb ik hem iig niet voor niks gemaakt 
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Beter zet je hem hier ook gewoon neerwrote:Ik stuur hem ook maar in ook al zal ik toch niet winnen. Dan heb ik hem iig niet voor niks gemaakt
Beter zet iedereen hem gewoon hier neer 
View on SoundCloud
Deze mash-up heb ik opgestuurd. Is een mash van Carnage (brainkicker re-kick mix), Titan - Nightmare, The R3bels - Pattern 2, Zany - Psychedelic Trip, Donkey Rollers - LMPSJNK en Noisecontrollers - CTRL.ALT.DEL!
Deze mash-up heb ik opgestuurd. Is een mash van Carnage (brainkicker re-kick mix), Titan - Nightmare, The R3bels - Pattern 2, Zany - Psychedelic Trip, Donkey Rollers - LMPSJNK en Noisecontrollers - CTRL.ALT.DEL!