Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:23 

Teknizion schreef:
Dysphoria schreef:
Teknizion schreef:
Moet er weer zo moeilijk gedaan worden om een jaargetal? Wees eens blij dat een artiest met zo een initiatief komt..

Leuk initiatief, maar dan moet meneer niet zo vaag doen.

Wat is er vaag dan? Dat er alleen maar tracks vanaf 2007 gebruikt mogen worden? Nou nou! Wat is dat een rare jongen zeg.

Het lijkt hem tof als er wat oudere platen in terug komen, maar vervolgens zegt hij dat er alleen platen in mogen vanaf 2007. Dat vind ik toch wat vaag. :P

Succes voor iedereen die meedoet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:31 

Artiest

Als die maar goed in elkaar zit en flink knalt..!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:33 

Hardtraxx Veteran

Poginkje wagen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:16 

Hardtraxx Veteran

Mogen er wel tracks in van:

Second Identity
2-Sidez
Gunz 4 Hire
Wild Motherfuckers

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:17 

Hardtraxx Veteran

Moet het hardstyle zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:22 

Leuk weer van The Vision! Op Qountdown kwam er ook wat moois uit de Hardtraxx hoek.
Make us proud :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:28 

Hardtraxx Addict

Vet idee :) benieuwd wat er uit komt rollen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:35 

Jurheinen schreef:
Spablauw schreef:
The Vision, het zou mooi zijn als jij even kan oplijsten welke artiesten we niet mogen gebruiken.... :)

Citaat:
Do not use tracks from artists at the blue area on FRIDAY

Citaat:
Make the hardest mash-up with tracks from 2007 till now

Wat wil je nog meer weten? :huh:

Ik was gewoon te lui om te kijken :), nu weet ik hem, bedankt chicken :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:40 

Artiest

2-sidez is prima! Altijd vet om deze tracks weer te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 23:08 

Bierkoning

Ook eens kijken of ik er wat van bak :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 15:25 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Moet het hardstyle zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 16:07 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
mrazura schreef:
Moet het hardstyle zijn?

Nee, laten we house bootlegs erin gaan gooien <_<

Hoe moeilijk is lezen voor iedereen? Je mag ALLE Hardstyletracks gebruiken die de periode 2007 tot en met NU zijn uitgebracht of zijn vrijgegeven, mits het niet uitgebracht is onder de naam van een artiest die op de vrijdag in de BLUE tent staat.

The Vision bewijst weer eens dat hij er wel goed over nagedacht heeft. Met deze 'restricties' krijgen we geen gezeik van mensjes die boos zijn dat 'hun' tracks gedraaid worden terwijl ze zelf ook in de line-up staan én krijgen we geen early, aangezien het geen early tent is. Zeker voor het tijdstip van de dag, moet het gewoon goed zijn en in de set en avond passen.

Hopelijk krijg je nu wel de kans om de track in z'n geheel af te spelen Vincent. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 16:14 

Aan het typen...

Ik wil niet vervelend doen, maar dat hardstyletracks staat nergens. Vrij logisch dus dat mensen dat vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 16:17 

Donateur

Lijkt me toch wel vrij logisch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 16:25 

Hardtraxx Veteran

Hoezo zou je alleen hardstyle tracks mogen gebruiken, als het resultaat maar hardstyle is. Ik ga wel wat inzenden, maar of het in de smaak valt weet ik niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 16:57 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Lijkt me toch wel vrij logisch? :P

Waarom? Staat nergens, alleen dat hij de *hardste* mash zoekt om mee af te sluiten. Dan lijkt HS me zelfs níet het meest vanzelfsprekende.

Kijk, ik verwacht ook niets iets als dit, maar het zou kunnen binnen de restricities (WIP btw, volumes kloppen nog niet helemaal)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 17:00 

Hardtraxx Veteran

Ik weet van niks :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 19:05 

Donateur

Hij staat toch op een hardstyle area.. Dan verwacht je ook hardstyle en geen industrial of hardcore :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 19:43 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad. The Vision is een hardstyle DJ. Dus ga niet zo bijdehand lopen doen stelletje kleuters. Wees eens blij dat iemand in de hardstyle scene onbekende (huiskamer)dj's/producers een kans geeft om hun kwaliteiten op een groot feest zoals Defqon te laten horen. Dat zie ik vanuit Q-Dance zelf nog niet gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 19:55 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Inderdaad. The Vision is een hardstyle DJ. Dus ga niet zo bijdehand lopen doen stelletje kleuters. Wees eens blij dat iemand in de hardstyle scene onbekende (huiskamer)dj's/producers een kans geeft om hun kwaliteiten op een groot feest zoals Defqon te laten horen. Dat zie ik vanuit Q-Dance zelf nog niet gebeuren.

Ja maar iedereen weet toch dat Crossbreed veel harder is dan hardstyle ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Dus ja, hij vroeg om de hardest. En dan weet je dat Crossbreed/Industrial toch veel beter en harder is man. Snap dat nou gewoon eens ;) ;) ;) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 20:02 

Jurheinen schreef:
Chukkels schreef:

Ja maar iedereen weet toch dat Crossbreed veel harder is dan hardstyle ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Dus ja, hij vroeg om de hardest. En dan weet je dat Crossbreed/Industrial toch veel beter en harder is man. Snap dat nou gewoon eens ;) ;) ;) ;)

Niet zo haten op me style mattie :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:02 

Hardtraxx Veteran

Ik weet niet waar hij op de line-up staat of wat dan ook. Maar bij de hardste mash-up, als afsluiter, denk ik echt niet aan hardstyle hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:20 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Ik weet niet waar hij op de line-up staat of wat dan ook. Maar bij de hardste mash-up, als afsluiter, denk ik echt niet aan hardstyle hoor.

(niks ten nadele van jou) Maar de meeste mensen hier weten wel dat The Vision bij de hardstyle staat, en ook dat hij sowieso niet als afsluiter staat maar gewoon aan het begin of midden op de dag. Dus is gewoon kinderachtig gedrag wat ze vertonen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

Oke prima. Ik wist het niet en ik dacht echt dat het best wel hardcore mocht zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 10:20 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:

:worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen