Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 19:15 
 

Almighty schreef:
hardstylelover1997 schreef:
ik moet mog 4 jaar wachten wat best kut is maare heb geduld leeftijds grens vind ik wel oke maar ik vind dat het niet hoger mag bijv. vanaf 20 jaar dan moet ik nog langer wachten... :/


Draidy schreef:
ik snap wel dat het wel verveldn kan zijn dat er allemaal van die kinderen rondlopen maar vind het toch wel jammer. ben pas 14 dus moet nog ffkes wachten


14 is dan ook nog érg jong. Toen ik 14 was waren schoolfeesten helemaal de bom


ja dat kan voor jou gelden ik wil graag naar defqon serieus maar ga niet stiekum zo ben ik niet ik wacht netsjes maar schoolfeesten zijn op mijn leeftijd inderdaad geweldig zolang ze maar hardstyle draaien heh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 19:23 
 
Hardtraxx Addict

Sorry, maar wacht maar eerst eens even een paar jaar en snap wat er op die feesten gebeurt.
Persoonlijk vind ik het van de gekke (wat vaker is besproken) dat er ook feesten zijn voor 16+.
Denk hierbij aan MOH. Slaat werkelijk nergens op! Is ten slotte ook een stukje bescherming.
En als je 14 bent, maak je mij niet wijs dat je ouders er mee instemmen dat jij naar een feest
als Defqon mag/ zou gaan. Leeftijd is leeftijd, zelf heb ik ook netjes gewacht, ondanks
dat ik op mijn 16e al zeker de 1.85 meter had gepasseerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 19:26 
 

Nikkel schreef:
Sorry, maar wacht maar eerst eens even een paar jaar en snap wat er op die feesten gebeurt.
Persoonlijk vind ik het van de gekke (wat vaker is besproken) dat er ook feesten zijn voor 16+.
Denk hierbij aan MOH. Slaat werkelijk nergens op! Is ten slotte ook een stukje bescherming.
En als je 14 bent, maak je mij niet wijs dat je ouders er mee instemmen dat jij naar een feest
als Defqon mag/ zou gaan. Leeftijd is leeftijd, zelf heb ik ook netjes gewacht, ondanks
dat ik op mijn 16e al zeker de 1.85 meter had gepasseerd.


snap ik wacht ook netjes :innocent: mijn ouders stemmen er mee in als ik 18 ben en dan moet jij lang zijn :P
trouwens als meisje ben je op veel plekken niet safe niet alleen voor drugs maar ook voor van die vieze gore oude mannetjes :sick: Ik snap je maar ben nog steeds enthousiast voor over 4 jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Sorry, maar wacht maar eerst eens even een paar jaar en snap wat er op die feesten gebeurt.
Persoonlijk vind ik het van de gekke (wat vaker is besproken) dat er ook feesten zijn voor 16+.
Denk hierbij aan MOH. Slaat werkelijk nergens op! Is ten slotte ook een stukje bescherming.
En als je 14 bent, maak je mij niet wijs dat je ouders er mee instemmen dat jij naar een feest
als Defqon mag/ zou gaan. Leeftijd is leeftijd, zelf heb ik ook netjes gewacht, ondanks
dat ik op mijn 16e al zeker de 1.85 meter had gepasseerd.


Volgens mij loopt ie net uit te leggen dat ie netjes wacht en dan begin jij met een preek dat ie maar eerst n paar jaar moet wachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was net 17 met mn eerste grote feest, maar heb natuurlijk mn lengte mee.


Maar daar gaat t niet om, het is meer hoe graag je zelf wil.
De kans is niet groot, maar ik nam met plezier het risico 100 euro te verliezen.

Moraal: als je echt wil lukt t wel. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 10:26 
 

Rik schreef:
Ik was net 17 met mn eerste grote feest, maar heb natuurlijk mn lengte mee.


Maar daar gaat t niet om, het is meer hoe graag je zelf wil.
De kans is niet groot, maar ik nam met plezier het risico 100 euro te verliezen.

Moraal: als je echt wil lukt t wel. :D


mijn lengte zit niet echt mee ik ben 1.66 voel me best klein en wacht nog 4 jaar dan lukt het wel dan benk 18
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 14:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
daar lopen allemaal van die gasten rond die strak staan van de pillen

Die vind je overal wel >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Nikkel schreef:
Sorry, maar wacht maar eerst eens even een paar jaar en snap wat er op die feesten gebeurt.
Persoonlijk vind ik het van de gekke (wat vaker is besproken) dat er ook feesten zijn voor 16+.
Denk hierbij aan MOH. Slaat werkelijk nergens op! Is ten slotte ook een stukje bescherming.
En als je 14 bent, maak je mij niet wijs dat je ouders er mee instemmen dat jij naar een feest
als Defqon mag/ zou gaan. Leeftijd is leeftijd, zelf heb ik ook netjes gewacht, ondanks
dat ik op mijn 16e al zeker de 1.85 meter had gepasseerd.


Volgens mij loopt ie net uit te leggen dat ie netjes wacht en dan begin jij met een preek dat ie maar eerst n paar jaar moet wachten?

Volgensmij is het ook een meisje? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 16:46 
 

Ben blij dat die grens er is
14 is net de leeftijd tussen het serieuze en het kinderlijke in..

heb geen zin in 14-15 jarig schorum wat blij tikkertje speelt tussen de mensen..

ik was 16 met mijn eerste feest, maar dat was lokaal en zat half in organisatie..
maar ik was 18 met WISH en 20 pas met mijn eerste decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
_theon_ schreef:
daar lopen allemaal van die gasten rond die strak staan van de pillen

Die vind je overal wel >.<

ja klopt maar bij masters valt dat wel op
en als ik daar als 16 jarige perongeluk ruzie krijg, kom ik daar niet levend uit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ik was net 17 met mn eerste grote feest, maar heb natuurlijk mn lengte mee.


Maar daar gaat t niet om, het is meer hoe graag je zelf wil.
De kans is niet groot, maar ik nam met plezier het risico 100 euro te verliezen.

Moraal: als je echt wil lukt t wel. :D



Maakt echt niet uit hoe groot je bent ofzo :P ik was net 17 toen ik naar Qlimax ging en tsja zag er uit als hmmm 15/16 xd

Je moet gewoon zelf verzekerd overkomen, dan kom je er makkelijk in
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:37 
 
Hardtraxx Newbie

Ik was 16 dat ik naar InQontrol ging!
was ook niet echt moeilijk binnekomen maar was wel zenuwachtig.
en als je 1 keer geweest ben dan ben je gelijk verslaafd aan die feesten haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben net 16 en ik heb ook altijd gewacht. Ben dit jaar naar de eerste feestjes toe gegaan (Reverze en Fantasy Island).
Maar het zou mij niet uitmaken als mensen die jonger zijn ook naar binnen gaan. Het word alleen kloten als je dan
te laat bent met kaartjes kopen en een stel 14-jarigen heeft wel kaartjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 19:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou je merkt wel verschil tussen een 16+ feest en een 18+ feest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

van mij mag het zelfs 21 worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 20:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
van mij mag het zelfs 21 worden :P

pff stil is
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
The Anim0l schreef:
van mij mag het zelfs 21 worden :P

pff stil is


idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

moh is 5 november en 6 november wordt ik 16 dus dat wordt knalle op me verjaardag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nice!, ben dan bijna 15 dus kan nog ene jaartje wachten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
van mij mag het zelfs 21 worden :P


Van mij ook wel. Laatst met Defqon nog, zie je van die mensen lopen en dan ga je toch wel denken hoe oud ze daadwerkelijk zijn. Een feest moet speciaal zijn, als ik er kindertjes van 16 en soms 18 zie lopen lijkt het wel net uitgaan. Ook al houden ze zo van hardstyle er moet een lijn worden getrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 17:25 
 
Hardtraxx Newbie

Ben zelf laatst voor het eerst naar een 18+ feest gegaan, en zelf ben ik 16.
Wish Outdoor trouwens.

een maat van me kwam niet binnen dus er werd wel gecontroleerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 08:18 
 
Artiest

Kepro schreef:
The Anim0l schreef:
van mij mag het zelfs 21 worden :P


Van mij ook wel. Laatst met Defqon nog, zie je van die mensen lopen en dan ga je toch wel denken hoe oud ze daadwerkelijk zijn. Een feest moet speciaal zijn, als ik er kindertjes van 16 en soms 18 zie lopen lijkt het wel net uitgaan. Ook al houden ze zo van hardstyle er moet een lijn worden getrokken.


Lol... beetje onzin dit. Er zitten op dit forum ook mensen van nog geen 18, maar wel hardstyle fans. Ik vind de leeftijdsgrens van 18 ene kant te hoog, maar omdat er sterke drank is is het wel logisch. Als jij je op een feest kan ergeren aan de leeftijd van mensen om je heen mag je je wel eens afvragen of je nu echt een liefhebber bent v.d. muziek of niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
van mij mag het zelfs 21 worden :P

van mij 16+ alles :woot: xd

En sterke drank? Zo sterk vind ik het anders niet haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Kepro schreef:
The Anim0l schreef:
van mij mag het zelfs 21 worden :P


Van mij ook wel. Laatst met Defqon nog, zie je van die mensen lopen en dan ga je toch wel denken hoe oud ze daadwerkelijk zijn. Een feest moet speciaal zijn, als ik er kindertjes van 16 en soms 18 zie lopen lijkt het wel net uitgaan. Ook al houden ze zo van hardstyle er moet een lijn worden getrokken.


Lol... beetje onzin dit. Er zitten op dit forum ook mensen van nog geen 18, maar wel hardstyle fans. Ik vind de leeftijdsgrens van 18 ene kant te hoog, maar omdat er sterke drank is is het wel logisch. Als jij je op een feest kan ergeren aan de leeftijd van mensen om je heen mag je je wel eens afvragen of je nu echt een liefhebber bent v.d. muziek of niet. :P


Hardstyle is wel muziek style nr1 wat ik luister en bewonder inderdaad. Wat ik meer wil zeggen is, iedereen word een jaartje ouder, ik zit liever tussen wat leeftijdsgenoten dat een stel ukkies van 16. Je kan het vergelijken met uitgaan. Kom jij nog in tenten waar 16 jarige mensen komen? (ik weet je leeftijd niet maar stel dat je 21/22 bent).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 12:57 
 
Hardtraxx Newbie

Ben ik helemaal mee eens, die moeten maar naar een plaatselijk kinderparty gaan.
zon feest is voor grote mensen. dus ik zou zeggen 18 plus is een mooie leeftijd.

er moet nu eenmaal verschil zijn... mijn mening dan.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen