Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2009 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben 15 dus mag nog nergens naar binnen helaas. Over een jaartje 16 dan ga ik zeker naar wat feestjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2009 14:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Nick schreef:
hahah een pit bouwen ja?:P
en hij maar beuken xd


Nou, mn maten hebben hem weggesleurd en m uitgescholden want er stonden alleen maar beren van 2 bij 2 meter om m heen.. hij was bijna inelkaar gemept!

Echt, dat is echt zo vet he, op een hardcorefeest een pit meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2009 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

Wat bedoelen jullie precies met een pit,, volgens mij noemen ze dat hier anders?? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2009 18:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

in een kringetje gaan staan en de mensen in het kringetje zijn aan het beuken enzo.. En dan die lui beetje aandrukken enzo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2009 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Dat word echt al 4 jaar gezegd: volgend jaar is de laatste keer in almere. :')

In 2011 komt er iets nieuws op Almere Strand volgens de planning, dus dan is de locatie geblokkeerd. Vandaar dat in 2011 volgens de verwachting de laatste editie van Defqon.1 in Almere is.
diegopw schreef:
JA ikkke ik moet nog 7 jaar wachten :cry:

Dan bestaat hardstyle niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2009 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
diegopw schreef:
JA ikkke ik moet nog 7 jaar wachten :cry:

Dan bestaat hardstyle niet meer.

Dat denk ik toch echt niet, het is nu juist in opkomst..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2009 02:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat hardstyle dan nog wel bestaat, nog meer melodieen en een nog hardere bass. 160/170 bpm :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2009 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Ik denk dat hardstyle dan nog wel bestaat, nog meer melodieen en een nog hardere bass. 160/170 bpm :huh:


Gewoon 150 bpm doe maar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2009 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Ik denk dat hardstyle dan nog wel bestaat, nog meer melodieen en een nog hardere bass. 160/170 bpm :huh:

dan luister ik die hardstyle niet meer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2009 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

minimaal 18
als je t gaat verlagen naar 16
heb je weer t probleem dat er weer mense van 14/15 naar die feesten proberen te komen
en k denk dat mensen daar al helemaal niet op zitten te wachte
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2009 22:26 
 
Hardtraxxer

ik was naar emporium geweest dit jaar en ben 16, gwn zowiezo zonnebrilletje op en gwn relaxt doen en blijven dan is er niks aan het handje joh (y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2009 01:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Timmer schreef:
Ik denk dat hardstyle dan nog wel bestaat, nog meer melodieen en een nog hardere bass. 160/170 bpm :huh:

dan luister ik die hardstyle niet meer...


Ik ook niet!
Dan ga ik wel early luisteren want dat is dan de hardstyle van nu xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 14:56 
 

ik moet mog 4 jaar wachten wat best kut is maare heb geduld leeftijds grens vind ik wel oke maar ik vind dat het niet hoger mag bijv. vanaf 20 jaar dan moet ik nog langer wachten... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik snap wel dat het wel verveldn kan zijn dat er allemaal van die kinderen rondlopen maar vind het toch wel jammer. ben pas 14 dus moet nog ffkes wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk bump...terwijl er een topic is waar vrijwel hetzelfde wordt besproken nu...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zeg niks :whistle: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Milán schreef:
W0uT3R schreef:
Echt, dat is echt zo vet he, op een hardcorefeest een pit meemaken.

Een pit is echt het meest trieste fenomeen ooit! Het is de reden dat ik een hekel heb aan rock-feestjes en daar ook nooit naar toe ga (terwijl ik de meeste van die muziek best ok vind). Gelukkig nog niet zelf meegemaakt op een hardstyle/hardcore feest. Maar serieus: de eerste die mij omver pleurt terwijl ik aan het hakken ben, krijgt een ros op zijn neus :mad:

On-topic: het is lullig voor de kinders van nu, maar we zijn allemaal die leeftijd geweest en leeftijdsgrenzen waren er altijd. Netjes op je beurt wachten, of het risico nemen en 'stiekem' toch wel naar de feestjes gaan. (de leeftijdscontrole is toch al niet zo best). Hetzelfde geld niet voor de drugscontrole overigens: die controle lijkt steeds strakker te worden).

Edit: Shit, zie mij dan reageren op een comment van 2 jaar terug :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 21:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je bent tegen een pit en toch ga je mensen slaan.. Beetje tegenstrijdig, vind je niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 18:50 
 

Draidy schreef:
ik snap wel dat het wel verveldn kan zijn dat er allemaal van die kinderen rondlopen maar vind het toch wel jammer. ben pas 14 dus moet nog ffkes wachten

fkks 4 jaar wachten das best veel ook al vind ik de leeftijdsgrens goed maar das lang wachten je bent gelukkig niet de enige ik namelijk ook ben ook 14 duseeuuh kan zoiezo nie wachten tot ik mag :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:21 
 
Artiest

Naja de leeftijdsgrens heeft denk ik te maken met het schenken van sterke drank?!
Vind het anders ook een beetje teveel van het goede dat 18, maar wie ben ik om dat te veranderen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik werd dit jaar serieus gepest omdat een paar vrienden van mij wel naar intents konden en ik nog niet :cry:
maar volgend jaar wordt het zeker intents, en nog ff wat bij me kaar sparen voor ik 18 ben
ik zou denk ik niet stiekem proberen binne te komen, vind het zo zonde als je daar bent en dan mag je niet binnen,
heb je 1. kaartje voor niks betaald en 2. kan je weer terug naar huis voor niks
ik wacht trouwens nog ff met Masters denk ik, daar lopen allemaal van die gasten rond die strak staan van de pillen

en dan is er ook nog het probleem dat niet iedereen van hardstyle houdt en je een groepje moet overhalen om mee te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
ik werd dit jaar serieus gepest omdat een paar vrienden van mij wel naar intents konden en ik nog niet :cry:
maar volgend jaar wordt het zeker intents, en nog ff wat bij me kaar sparen voor ik 18 ben
ik zou denk ik niet stiekem proberen binne te komen, vind het zo zonde als je daar bent en dan mag je niet binnen,
heb je 1. kaartje voor niks betaald en 2. kan je weer terug naar huis voor niks
ik wacht trouwens nog ff met Masters denk ik, daar lopen allemaal van die gasten rond die strak staan van de pillen

en dan is er ook nog het probleem dat niet iedereen van hardstyle houdt en je een groepje moet overhalen om mee te gaan :P


idd beter neem je het risico niet, op feesten van Q-Dance wordt sowieso altijd heeel goed gecontroleerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 00:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Valt ook wel mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 01:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Valt ook wel mee :P

Ja idd, Defqon, werd niet eens naar me ID gevraagd/gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:19 
 

hardstylelover1997 schreef:
ik moet mog 4 jaar wachten wat best kut is maare heb geduld leeftijds grens vind ik wel oke maar ik vind dat het niet hoger mag bijv. vanaf 20 jaar dan moet ik nog langer wachten... :/


Draidy schreef:
ik snap wel dat het wel verveldn kan zijn dat er allemaal van die kinderen rondlopen maar vind het toch wel jammer. ben pas 14 dus moet nog ffkes wachten


14 is dan ook nog érg jong. Toen ik 14 was waren schoolfeesten helemaal de bom
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen