Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
The Anim0l schreef:
van mij mag het zelfs 21 worden :P



En sterke drank? Zo sterk vind ik het anders niet haha.


voor zover je t drinkt en als je t drinkt ga je snel over naar t bier wat nog smeriger is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:26 
 
Artiest

Ik erger me bij het gewone uitgaan als ik me een opa voel, maar op een feest als Hardbass of Decibel let ik daar totaal niet op. Zie het nut er niet van in er wel op te letten en zou ook niet in kunnen zien waarom 16 jarige het minder leuk zouden maken voor jezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
p-stylez schreef:
The Anim0l schreef:
van mij mag het zelfs 21 worden :P



En sterke drank? Zo sterk vind ik het anders niet haha.


voor zover je t drinkt en als je t drinkt ga je snel over naar t bier wat nog smeriger is :D

omdath et tyvus duur is? 7.50 voor een baco/eristoffcola doe normaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Kepro schreef:
The Anim0l schreef:
van mij mag het zelfs 21 worden :P


Van mij ook wel. Laatst met Defqon nog, zie je van die mensen lopen en dan ga je toch wel denken hoe oud ze daadwerkelijk zijn. Een feest moet speciaal zijn, als ik er kindertjes van 16 en soms 18 zie lopen lijkt het wel net uitgaan. Ook al houden ze zo van hardstyle er moet een lijn worden getrokken.


Lol... beetje onzin dit. Er zitten op dit forum ook mensen van nog geen 18, maar wel hardstyle fans. Ik vind de leeftijdsgrens van 18 ene kant te hoog, maar omdat er sterke drank is is het wel logisch. Als jij je op een feest kan ergeren aan de leeftijd van mensen om je heen mag je je wel eens afvragen of je nu echt een liefhebber bent v.d. muziek of niet. :P


me nichtje van 14 luistert t ook soms, dan isset toch ook geen reden om t naar 14+ te gooien
mensen moeten maar gewoon netjes geduld hebben met het wachten om naar grote feesten te gaan.
18 is een risico leeftijd mbt tot drank op grote feesten omdat de kans erg groot is dat er niet alleen maar 18 jarige lopen maar ook mensen die jonger zijn dan 18. maak je t 21, niemand onder de 18/19 ziet er 21 uit, geen gekut met alcohol omdat er dan weinig mensen van onder de 18 zullen rondlopen. kzou tegen de organisaties zeggen, geef lekker feessies aan de leeftijdsgroep tot en met 17 jaar met cola en sinas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
omdath et tyvus duur is? 7.50 voor een baco/eristoffcola doe normaal :P



tjaa wat is wel goedkoop ;)

2.50 voor een cola is ook duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:38 
 
Artiest

Ik zeg ook niet dat ze het omlaag moeten gooien van mij, ik zeg alleen dat ik me er totaal niet aan erger of er een 16 jarige naast me loopt of een 22 jarige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik zeg ook niet dat ze het omlaag moeten gooien van mij, ik zeg alleen dat ik me er totaal niet aan erger of er een 16 jarige naast me loopt of een 22 jarige.



waarschijnlijk omdat je zelf pas 18 bent waardoor het niet zo opvalt. het is meer de regel dat de grens bij 18 ligt.
en ik vind dat iedereen die onder de 18 toch een kaartje weet te bemachtigen gewoon geen recht heeft op dat kaartje. liefhebber of niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:55 
 
Artiest

The Anim0l schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik zeg ook niet dat ze het omlaag moeten gooien van mij, ik zeg alleen dat ik me er totaal niet aan erger of er een 16 jarige naast me loopt of een 22 jarige.



waarschijnlijk omdat je zelf pas 18 bent waardoor het niet zo opvalt. het is meer de regel dat de grens bij 18 ligt.
en ik vind dat iedereen die onder de 18 toch een kaartje weet te bemachtigen gewoon geen recht heeft op dat kaartje. liefhebber of niet


Tja, niet mee eens, maar goed we zullen hier geen discussie over beginnen. Uiteindelijk beslissen wij de grens niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik zeg ook niet dat ze het omlaag moeten gooien van mij, ik zeg alleen dat ik me er totaal niet aan erger of er een 16 jarige naast me loopt of een 22 jarige.



waarschijnlijk omdat je zelf pas 18 bent waardoor het niet zo opvalt. het is meer de regel dat de grens bij 18 ligt.
en ik vind dat iedereen die onder de 18 toch een kaartje weet te bemachtigen gewoon geen recht heeft op dat kaartje. liefhebber of niet


Jij irriteert je wel aan veel dingen he xd Wat maakt het nou uit hoe oud iemand is, zolang ze maar los gaan en zichzelf vermaken vind ik het best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
The Anim0l schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik zeg ook niet dat ze het omlaag moeten gooien van mij, ik zeg alleen dat ik me er totaal niet aan erger of er een 16 jarige naast me loopt of een 22 jarige.



waarschijnlijk omdat je zelf pas 18 bent waardoor het niet zo opvalt. het is meer de regel dat de grens bij 18 ligt.
en ik vind dat iedereen die onder de 18 toch een kaartje weet te bemachtigen gewoon geen recht heeft op dat kaartje. liefhebber of niet


Jij irriteert je wel aan veel dingen he xd Wat maakt het nou uit hoe oud iemand is, zolang ze maar los gaan en zichzelf vermaken vind ik het best.



waarom heb je dan een leeftijdsgrens
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de leeftijd grens moet absoluut niet naar 16+ op feesten.
Mensen die net 16 zijn hebben over het algemeen nog niet genoeg ervaring met het uitgaan, en hebben daarom nog het gevoel zicht te moeten bewijzen, en dit zal alleen maar versterken omdat er ook behoorlijk wat 21+ rond loopt op feesten
Ook zal de stap voor iemand van onder de 18 die bij een feest is naar drugs verkleint worden. Het waus gehalte is gemiddeld behoorlijk hoog op feesten, en veel mensen gebruiken alleen op feesten. Op het moment dat je als 16 jarige hier tussen loopt word het stapje om wat te pakken een stuk kleiner, dan dat als je alleen naar de plaatstelijke disco gaat denk ik.
Ik heb niks tegen drugs hoor (doe het zelf ook) maar onder de 18 is het gewoon nog slechter voor je..
Gewoon 18 plus houden, je tijd komt vanzelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
The Anim0l schreef:
van mij mag het zelfs 21 worden :P


Van mij ook wel. Laatst met Defqon nog, zie je van die mensen lopen en dan ga je toch wel denken hoe oud ze daadwerkelijk zijn. Een feest moet speciaal zijn, als ik er kindertjes van 16 en soms 18 zie lopen lijkt het wel net uitgaan. Ook al houden ze zo van hardstyle er moet een lijn worden getrokken.


Je hoort over het algemeen alleen mensen van boven de 21 zeggen dat de grens 21 mag worden. Ik durf te wedden dat al die mensen al jaren voor hun 21e naar feestjes zijn geweest. Nu kan dat allemaal wel gezegd worden, want jullie kunnen toch gaan. Maar als jullie 16/18 waren en de grens werd naar 21 verhoogd werd er wel anders gepiept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Kepro schreef:
The Anim0l schreef:
van mij mag het zelfs 21 worden :P


Van mij ook wel. Laatst met Defqon nog, zie je van die mensen lopen en dan ga je toch wel denken hoe oud ze daadwerkelijk zijn. Een feest moet speciaal zijn, als ik er kindertjes van 16 en soms 18 zie lopen lijkt het wel net uitgaan. Ook al houden ze zo van hardstyle er moet een lijn worden getrokken.


Je hoort over het algemeen alleen mensen van boven de 21 zeggen dat de grens 21 mag worden. Ik durf te wedden dat al die mensen al jaren voor hun 21e naar feestjes zijn geweest. Nu kan dat allemaal wel gezegd worden, want jullie kunnen toch gaan. Maar als jullie 16/18 waren en de grens werd naar 21 verhoogd werd er wel anders gepiept.



ik heb netjes gewacht tot ik 18 was
maar ik vind dat als je als minderjarige naar 18+ feesten teveel risico's loopt. stel t gaat fout met een minderjarige op een 18+ feest, dan word de organisatie er op aan gekeken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb zelf ook gewacht tot ik 18 was, het is vooral dat iemand dan ook verantwoordelijk voor zichzelf is. Op grote feesten kan veel gebeuren en dan ben je het tenminste zelf schuld....
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Hardstyle is wel muziek style nr1 wat ik luister en bewonder inderdaad. Wat ik meer wil zeggen is, iedereen word een jaartje ouder, ik zit liever tussen wat leeftijdsgenoten dat een stel ukkies van 16. Je kan het vergelijken met uitgaan. Kom jij nog in tenten waar 16 jarige mensen komen? (ik weet je leeftijd niet maar stel dat je 21/22 bent).


Klopt, ben zelf 20, waar ukkies komen ga ik niet meer heen
Vind het ook gewoon niet gezellig,
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 20:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Kepro schreef:
van mij mag het zelfs 21 worden :P

Van mij ook wel. Laatst met Defqon nog, zie je van die mensen lopen en dan ga je toch wel denken hoe oud ze daadwerkelijk zijn. Een feest moet speciaal zijn, als ik er kindertjes van 16 en soms 18 zie lopen lijkt het wel net uitgaan. Ook al houden ze zo van hardstyle er moet een lijn worden getrokken.


Lol... beetje onzin dit. Er zitten op dit forum ook mensen van nog geen 18, maar wel hardstyle fans. Ik vind de leeftijdsgrens van 18 ene kant te hoog, maar omdat er sterke drank is is het wel logisch. Als jij je op een feest kan ergeren aan de leeftijd van mensen om je heen mag je je wel eens afvragen of je nu echt een liefhebber bent v.d. muziek of niet. :P


me nichtje van 14 luistert t ook soms, dan isset toch ook geen reden om t naar 14+ te gooien
mensen moeten maar gewoon netjes geduld hebben met het wachten om naar grote feesten te gaan.
18 is een risico leeftijd mbt tot drank op grote feesten omdat de kans erg groot is dat er niet alleen maar 18 jarige lopen maar ook mensen die jonger zijn dan 18. maak je t 21, niemand onder de 18/19 ziet er 21 uit, geen gekut met alcohol omdat er dan weinig mensen van onder de 18 zullen rondlopen. kzou tegen de organisaties zeggen, geef lekker feessies aan de leeftijdsgroep tot en met 17 jaar met cola en sinas.

Misschien geeft het gene wat jij hier aangeeft eerder aan dat JIJ te oud wordt voor feestjes i.p.v. de bezoekers te jong... en als je vindt dat er te jong volk rond loopt dan ga je toch lekker niet? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 22:48 
 

kruiwagentje schreef:
de leeftijd grens moet absoluut niet naar 16+ op feesten.
Mensen die net 16 zijn hebben over het algemeen nog niet genoeg ervaring met het uitgaan, en hebben daarom nog het gevoel zicht te moeten bewijzen,

"Normaal" uitgaan is ook totaal niet te vergelijken met uitgaan naar een hardstyle iets.
- Minder alcohol
- Meeste zijn meer met zichzelf en muziek bezig dan met andere
- Ander volk

Kun je niet omheen, ik vind "normaal" uitgaan ook geen fuck aan, vaak te druk, kutmuziek en het volk trekt me niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Misschien geeft het gene wat jij hier aangeeft eerder aan dat JIJ te oud wordt voor feestjes i.p.v. de bezoekers te jong... en als je vindt dat er te jong volk rond loopt dan ga je toch lekker niet? ;)

ik vind me zelf niet te oud maar het valt gewoon op hoeveel minderjarigen er rondlopen terwijl ze er officieel niet eens horen te zjn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 23:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inemiene schreef:
Kepro schreef:
Hardstyle is wel muziek style nr1 wat ik luister en bewonder inderdaad. Wat ik meer wil zeggen is, iedereen word een jaartje ouder, ik zit liever tussen wat leeftijdsgenoten dat een stel ukkies van 16. Je kan het vergelijken met uitgaan. Kom jij nog in tenten waar 16 jarige mensen komen? (ik weet je leeftijd niet maar stel dat je 21/22 bent).


Klopt, ben zelf 20, waar ukkies komen ga ik niet meer heen
Vind het ook gewoon niet gezellig,


ik ben zelf 16 maar ga altijd naar cafe, waar de meeste lui van 25 tot 60 zijn haha.

maar even ontopic.

ik vind 18 jaar goed voor de grote feesten, omdat je eigenlijk op kleinere feesten
dan went aan het uitgaan met Hardstyle enzo, en minder voelt dat je je moet bewijzen enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 01:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Minimaal 18+ vind ik.
Heb een hekel aan als ik op feest ben waar 50% of meer 15/16jarige rond lopen.
Sfeer is ver te zoeken allemaal van die menneke's denken dat ze het zijn omdat ze op party zijn.
Net als Fusion indoor (Kloontjes Event) vind ik de balle niet meer aan daar loopt alleen maar schorum rond van 15,16.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 02:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meeste leeftijds grenzen zijn er voor de wettelijke aansprakelijkheid e.d. het zal dan ook een van de voorwaarden zijn van van de vergunning die de gemeente afgeeft bij bijv. Defqon 1.
Daarbij komt ook nog eens dat mensen vanaf 18 jaar meestal(!) meer geld te besteden hebben omdat zij nou eenmaal een hoger inkomen (of stufi) hebben.

Persoonlijk vind ik dat de controles op ID wel wat strenger mag. Vind 18 jaar een prima leeftijd, maar als ik dan vervolgens op de tribune zit bij Qlimax en er zitten vijf 14 jarige meisjes naast me, die ontzettend moeilijk één sigaret proberen aan te steken word ik daar, zoals jullie misschien wel begrijpen, natuurlijk niet erg vrolijk van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 02:26 
 

Mannonymous schreef:
Persoonlijk vind ik dat de controles op ID wel wat strenger mag. Vind 18 jaar een prima leeftijd, maar als ik dan vervolgens op de tribune zit bij Qlimax en er zitten vijf 14 jarige meisjes naast me, die ontzettend moeilijk één sigaret proberen aan te steken word ik daar, zoals jullie misschien wel begrijpen, natuurlijk niet erg vrolijk van.

14?! Vond 16 al jong daar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk zijn er vandaag goed veel mensen die zich aan mij ergeren op Free Festival omdat ik 16 ben.


xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Hopelijk zijn er vandaag goed veel mensen die zich aan mij ergeren op Free Festival omdat ik 16 ben.


xD



als leeftijdsgrens gewoon 16 is, hebben ze niks te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 11:32 
 
Hardtraxx Newbie

Ben zelf 17, en ga al sinds mijn 16e naar grotere feesten zoals Q-base, Defqon, 10 years.
Nog nooit commentaar gehad van oudere partygangers heb wel is gevraagd of ze me te jong
vonden maar dan zeiden ze 'als je maar los gaat is het goed'

Dus als je een beetje aanpast kan het allemaal prima ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen