Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2009 15:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

GreenX schreef:
Mol schreef:
ik heb zelf ook vanaf m'n 13de/14de moeten wachten op de feesten.



Ik word pas in oktober 18. Niet dat ik dan wel naar feesten ga, fijn als al je vrienden rock etc luisteren :).


Ga de meeste van m'n vrienden luisteren hiphop en electro.. heb ook lang moeten lobbyen om ze mee te krijgen naar Q-base, zullen ze eens zien wat feesten is! :D
Je moet ze gewoon lang genoeg bombarderen met hardstyle aftermovies, dan motiveer je ze van zelf..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2009 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mol schreef:
GreenX schreef:
Mol schreef:
ik heb zelf ook vanaf m'n 13de/14de moeten wachten op de feesten.



Ik word pas in oktober 18. Niet dat ik dan wel naar feesten ga, fijn als al je vrienden rock etc luisteren :).


Ga de meeste van m'n vrienden luisteren hiphop en electro.. heb ook lang moeten lobbyen om ze mee te krijgen naar Q-base, zullen ze eens zien wat feesten is! :D
Je moet ze gewoon lang genoeg bombarderen met hardstyle aftermovies, dan motiveer je ze van zelf..


zo heb ik mezelf ook overtuigd inderdaad: dingen zoals sensation black 2004 megamix luisteren en zo, damn die heb ik echt kapot gespeeld! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2009 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als Defqon volgend jaar rond dezelfde tijd is als dit jaar ben ik 17 jaar en 11 maanden en nog een paar dagen oud, dus net geen 18 :cry: , heb geen zin om dan nog 11 maanden te wachten.

Mja de grens is er niet voor niets, als ik wel word gecontroleerd heb ik dat pokke eind rijden voor niets gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2009 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

moffel schreef:
Als Defqon volgend jaar rond dezelfde tijd is als dit jaar ben ik 17 jaar en 11 maanden en nog een paar dagen oud, dus net geen 18 :cry: , heb geen zin om dan nog 11 maanden te wachten.

Mja de grens is er niet voor niets, als ik wel word gecontroleerd heb ik dat pokke eind rijden voor niets gedaan.


dit klopt niet, je bent nog geen 18 en je als je geweigerd word rijd je voor niets? heb je al een auto dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2009 17:09 
 
Hardtraxxer

ze controleren echt voor geen ruk hoor bij Q-Dance feesten nu dus binnengekomen bij In Qontrol & Defqon dit jaar maar mischien komt dat ook omdat me vrienden me vaak 19 schatten (ben 17) maar ik gedraag me gewoon netjes hoor niet zoals een kut koter want ik vind de muziek helemaal geweldig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2009 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nick schreef:
laat die grens mooi op 18,
Zoals Mol al zei, als je zelf jaren hebt gewacht heb je geen zin om allemaal koters tegen te komen
(no offence, maar die gastjes zijn er gewoon :P )


Hou oud was jij ook alweer op je eerste feestje? :D

Mol schreef:
Mol schreef:
ik heb zelf ook vanaf m'n 13de/14de moeten wachten op de feesten.

Ga de meeste van m'n vrienden luisteren hiphop en electro.. heb ook lang moeten lobbyen om ze mee te krijgen naar Q-base, zullen ze eens zien wat feesten is! :D
Je moet ze gewoon lang genoeg bombarderen met hardstyle aftermovies, dan motiveer je ze van zelf..


Is inderdaad zo, hier werkt het precies hetzelfde!
Mensen die hier komen worden standaard dood gegooid met Hardstyle,
ze raken er aan gewend en beginnen het zelfs leuk te vinden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2009 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De grens van 18 is ook gewoon goed, moet ook niet jonger worden. ben ik het zelf ook gewoon mee eens hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2009 20:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Van mij mag de grens zelfs naar 20 :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2009 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

Jur schreef:
Van mij mag de grens zelfs naar 20 :whistle:


en waarom dan wel?? :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2009 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

moffel schreef:
Als Defqon volgend jaar rond dezelfde tijd is als dit jaar ben ik 17 jaar en 11 maanden en nog een paar dagen oud, dus net geen 18 :cry: , heb geen zin om dan nog 11 maanden te wachten.

Mja de grens is er niet voor niets, als ik wel word gecontroleerd heb ik dat pokke eind rijden voor niets gedaan.


als defqon altijd op 13 juni word gehouden dan kan ik er over 2 jaar naartoe want ben 12 juni jarig :P
dus dan zou ik mazzel hebben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2009 20:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
moffel schreef:
Als Defqon volgend jaar rond dezelfde tijd is als dit jaar ben ik 17 jaar en 11 maanden en nog een paar dagen oud, dus net geen 18 :cry: , heb geen zin om dan nog 11 maanden te wachten.

Mja de grens is er niet voor niets, als ik wel word gecontroleerd heb ik dat pokke eind rijden voor niets gedaan.


als defqon altijd op 13 juni word gehouden dan kan ik er over 2 jaar naartoe want ben 12 juni jarig :P
dus dan zou ik mazzel hebben ^^

Zorg maar dat je mazzel hebt dan, want dat wordt de laatste editie van Defqon in Almere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2009 23:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Jur schreef:
Van mij mag de grens zelfs naar 20 :whistle:


en waarom dan wel?? :slow:


Omdat het gros van de 18-jarigen ook mongolen zijn :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2009 00:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

laat maar lekker zo.
ik moet ook nog paar maanden wachten maar ik vind 18 wel een goede leeftijs. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2009 16:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik was 18 toen ik Hardstyle echt "ontdekte", dus dat leverde voor mij totaal geen problemen op. Helaas wel voor mijn broertje van 11, die mongool die zich dus ook al voor deze site heeft aangemeld hahaha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2009 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

Milán schreef:
Ik was 18 toen ik Hardstyle echt "ontdekte", dus dat leverde voor mij totaal geen problemen op. Helaas wel voor mijn broertje van 11, die mongool die zich dus ook al voor deze site heeft aangemeld hahaha :D


Dat is toch die jongen met zijn poll?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2009 19:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Milán schreef:
Ik was 18 toen ik Hardstyle echt "ontdekte", dus dat leverde voor mij totaal geen problemen op. Helaas wel voor mijn broertje van 11, die mongool die zich dus ook al voor deze site heeft aangemeld hahaha :D


Dat is toch die jongen met zijn poll?

Yup :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2009 00:49 
 
Hardtraxx Veteran

haha hoe vroeger hoe beter :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2009 11:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben 16 en ben een keer naar HHZ geweest en naar het Free Festibal vind het echt kut dat ik niet naar andere feesten mag :mad: maar snap het ook wel weer.

Maar de grens mag wel lekker naar benenden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2009 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
moffel schreef:
Als Defqon volgend jaar rond dezelfde tijd is als dit jaar ben ik 17 jaar en 11 maanden en nog een paar dagen oud, dus net geen 18 :cry: , heb geen zin om dan nog 11 maanden te wachten.

Mja de grens is er niet voor niets, als ik wel word gecontroleerd heb ik dat pokke eind rijden voor niets gedaan.


dit klopt niet, je bent nog geen 18 en je als je geweigerd word rijd je voor niets? heb je al een auto dan?


Wie zegt dat ik rijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2009 13:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dj Skitzo schreef:
moffel schreef:
Als Defqon volgend jaar rond dezelfde tijd is als dit jaar ben ik 17 jaar en 11 maanden en nog een paar dagen oud, dus net geen 18 :cry: , heb geen zin om dan nog 11 maanden te wachten.

Mja de grens is er niet voor niets, als ik wel word gecontroleerd heb ik dat pokke eind rijden voor niets gedaan.


als defqon altijd op 13 juni word gehouden dan kan ik er over 2 jaar naartoe want ben 12 juni jarig :P
dus dan zou ik mazzel hebben ^^

Zorg maar dat je mazzel hebt dan, want dat wordt de laatste editie van Defqon in Almere.


Is dat zo ja? Waar word hij dan gehouden of is dat niet bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2009 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat word echt al 4 jaar gezegd: volgend jaar is de laatste keer in almere. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2009 14:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

JA ikkke ik moet nog 7 jaar wachten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2009 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb niet gewacht met naar feesten gaan tot ik 18 was... heb ik zeker geen spijt van!
Ik was 16 toen ik voor t eerst naar een feest ging...namelijk Qlimax 2007... vond t toen altijd als ik naar een feest ging super spannend enzo... en als je dan binnenstond gaf t zo'n kick! Nu benk 18 en als ik nu naar een party ga is t niet echt spannend meer haha:P Dus ik vind het ook niet erg als er 16 jarigen rondlopen (als t er niet té veel zijn), zolang ze zich maar normaal gedragen... er is toch wel een manier van hoe je je gedraagt op een feest denk ik...

Een vriend van me had t op Emporium 2008 dat ie niet wist hoe ie zich moest gedragen...hij ging bij de hardstyle stage een moshpit proberen te bouwen...niet echt geslaagd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2009 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hahah een pit bouwen ja?:P
en hij maar beuken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2009 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nick schreef:
hahah een pit bouwen ja?:P
en hij maar beuken xd


Nou, mn maten hebben hem weggesleurd en m uitgescholden want er stonden alleen maar beren van 2 bij 2 meter om m heen.. hij was bijna inelkaar gemept!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen