Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
GreenX wrote:
Mol wrote:ik heb zelf ook vanaf m'n 13de/14de moeten wachten op de feesten.

Ik word pas in oktober 18. Niet dat ik dan wel naar feesten ga, fijn als al je vrienden rock etc luisteren :).
Ga de meeste van m'n vrienden luisteren hiphop en electro.. heb ook lang moeten lobbyen om ze mee te krijgen naar Q-base, zullen ze eens zien wat feesten is! :D
Je moet ze gewoon lang genoeg bombarderen met hardstyle aftermovies, dan motiveer je ze van zelf..
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
Mol wrote:
GreenX wrote:

Ik word pas in oktober 18. Niet dat ik dan wel naar feesten ga, fijn als al je vrienden rock etc luisteren :).
Ga de meeste van m'n vrienden luisteren hiphop en electro.. heb ook lang moeten lobbyen om ze mee te krijgen naar Q-base, zullen ze eens zien wat feesten is! :D
Je moet ze gewoon lang genoeg bombarderen met hardstyle aftermovies, dan motiveer je ze van zelf..
zo heb ik mezelf ook overtuigd inderdaad: dingen zoals sensation black 2004 megamix luisteren en zo, damn die heb ik echt kapot gespeeld! ^^
Hardtraxxer
310 posts member since 2009
last seen Dec 2010
Als Defqon volgend jaar rond dezelfde tijd is als dit jaar ben ik 17 jaar en 11 maanden en nog een paar dagen oud, dus net geen 18 :cry: , heb geen zin om dan nog 11 maanden te wachten.

Mja de grens is er niet voor niets, als ik wel word gecontroleerd heb ik dat pokke eind rijden voor niets gedaan.
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
moffel wrote:Als Defqon volgend jaar rond dezelfde tijd is als dit jaar ben ik 17 jaar en 11 maanden en nog een paar dagen oud, dus net geen 18 :cry: , heb geen zin om dan nog 11 maanden te wachten.

Mja de grens is er niet voor niets, als ik wel word gecontroleerd heb ik dat pokke eind rijden voor niets gedaan.
dit klopt niet, je bent nog geen 18 en je als je geweigerd word rijd je voor niets? heb je al een auto dan?
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
ze controleren echt voor geen ruk hoor bij Q-Dance feesten nu dus binnengekomen bij In Qontrol & Defqon dit jaar maar mischien komt dat ook omdat me vrienden me vaak 19 schatten (ben 17) maar ik gedraag me gewoon netjes hoor niet zoals een kut koter want ik vind de muziek helemaal geweldig :love:
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
Nick wrote:laat die grens mooi op 18,
Zoals Mol al zei, als je zelf jaren hebt gewacht heb je geen zin om allemaal koters tegen te komen
(no offence, maar die gastjes zijn er gewoon :P )
Hou oud was jij ook alweer op je eerste feestje? :D
Mol wrote:
Is inderdaad zo, hier werkt het precies hetzelfde!
Mensen die hier komen worden standaard dood gegooid met Hardstyle,
ze raken er aan gewend en beginnen het zelfs leuk te vinden ^^
Hardtraxxer
849 posts member since 2009
last seen Jan 2016
De grens van 18 is ook gewoon goed, moet ook niet jonger worden. ben ik het zelf ook gewoon mee eens hoor.
Donateur
480 posts member since 2008
last seen May 2018
Van mij mag de grens zelfs naar 20 :whistle:
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Jur wrote:Van mij mag de grens zelfs naar 20 :whistle:
en waarom dan wel?? :slow:
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 15 days ago
moffel wrote:Als Defqon volgend jaar rond dezelfde tijd is als dit jaar ben ik 17 jaar en 11 maanden en nog een paar dagen oud, dus net geen 18 :cry: , heb geen zin om dan nog 11 maanden te wachten.

als defqon altijd op 13 juni word gehouden dan kan ik er over 2 jaar naartoe want ben 12 juni jarig :P
dus dan zou ik mazzel hebben ^^
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Dj Skitzo wrote:

als defqon altijd op 13 juni word gehouden dan kan ik er over 2 jaar naartoe want ben 12 juni jarig :P
Zorg maar dat je mazzel hebt dan, want dat wordt de laatste editie van Defqon in Almere.
Donateur
480 posts member since 2008
last seen May 2018
Timmer wrote:
Jur wrote:Van mij mag de grens zelfs naar 20 :whistle:
en waarom dan wel?? :slow:
Omdat het gros van de 18-jarigen ook mongolen zijn :')
Donateur
627 posts member since 2009
last seen Mar 2020
laat maar lekker zo.
ik moet ook nog paar maanden wachten maar ik vind 18 wel een goede leeftijs. :thumbup:
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Ik was 18 toen ik Hardstyle echt "ontdekte", dus dat leverde voor mij totaal geen problemen op. Helaas wel voor mijn broertje van 11, die mongool die zich dus ook al voor deze site heeft aangemeld hahaha :D
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Milán wrote:Ik was 18 toen ik Hardstyle echt "ontdekte", dus dat leverde voor mij totaal geen problemen op. Helaas wel voor mijn broertje van 11, die mongool die zich dus ook al voor deze site heeft aangemeld hahaha :D
Dat is toch die jongen met zijn poll?
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Timmer wrote:
Milán wrote:Ik was 18 toen ik Hardstyle echt "ontdekte", dus dat leverde voor mij totaal geen problemen op. Helaas wel voor mijn broertje van 11, die mongool die zich dus ook al voor deze site heeft aangemeld hahaha :D
Dat is toch die jongen met zijn poll?
Yup :')
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
haha hoe vroeger hoe beter :cool:
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Ik ben 16 en ben een keer naar HHZ geweest en naar het Free Festibal vind het echt kut dat ik niet naar andere feesten mag :mad: maar snap het ook wel weer.

Maar de grens mag wel lekker naar benenden :thumbsup:
Hardtraxxer
310 posts member since 2009
last seen Dec 2010
Ravenwood wrote:

dit klopt niet, je bent nog geen 18 en je als je geweigerd word rijd je voor niets? heb je al een auto dan?
Wie zegt dat ik rijd?
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
dawasiknie wrote:
Dj Skitzo wrote:

Zorg maar dat je mazzel hebt dan, want dat wordt de laatste editie van Defqon in Almere.
Is dat zo ja? Waar word hij dan gehouden of is dat niet bekend?
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
Dat word echt al 4 jaar gezegd: volgend jaar is de laatste keer in almere. :')
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2009
last seen Sep 2009
JA ikkke ik moet nog 7 jaar wachten :cry:
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Ik heb niet gewacht met naar feesten gaan tot ik 18 was... heb ik zeker geen spijt van!
Ik was 16 toen ik voor t eerst naar een feest ging...namelijk Qlimax 2007... vond t toen altijd als ik naar een feest ging super spannend enzo... en als je dan binnenstond gaf t zo'n kick! Nu benk 18 en als ik nu naar een party ga is t niet echt spannend meer haha:P Dus ik vind het ook niet erg als er 16 jarigen rondlopen (als t er niet té veel zijn), zolang ze zich maar normaal gedragen... er is toch wel een manier van hoe je je gedraagt op een feest denk ik...

Een vriend van me had t op Emporium 2008 dat ie niet wist hoe ie zich moest gedragen...hij ging bij de hardstyle stage een moshpit proberen te bouwen...niet echt geslaagd xd
Hardtraxxer
499 posts member since 2009
last seen Dec 2014
hahah een pit bouwen ja?:P
en hij maar beuken xd
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Nick wrote:hahah een pit bouwen ja?:P
en hij maar beuken xd
Nou, mn maten hebben hem weggesleurd en m uitgescholden want er stonden alleen maar beren van 2 bij 2 meter om m heen.. hij was bijna inelkaar gemept!