Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 00:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sowieso heb ik het idee dat 18+ toch wel de betere feesten zijn. Iets wat ouderen schrikken af als ze 16+ zien bij een feest waardoor de gemiddelde leeftijd lager komt te liggen. Daarnaast met het redelijk veel drugs gebruik op feesten, lijkt het me niet verstandig om de leeftijd te verlagen. Ik ben blij dat ik voor mijn 20e niet naar een dergelijk feest ben geweest anders was ik sowieso eerder met drugs begonnen. Daarnaast als je 16 bent kan je je toch prima vermaken in de kroeg/discotheek? Er zijn er zoveel die je eerst nog kunt verkennen voordat je naar een groot feest gaat. Na 5 jaar kroegen en discotheken heb ik het er wel een beetje mee gehad en ben ik blij dat er nog festivals en dergelijke zijn die ik nog Moët ontdekken. Als je.op je 16e al naar festivals gaat, wordt dat op jet laatst niet steeds meer van hetzelfde en heb je dat uiteindelijk ook wel weer gezien als je een jaar of 20 bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 14:03 
 
Hardtraxx Elite

Berenburg schreef:
Sowieso heb ik het idee dat 18+ toch wel de betere feesten zijn. Iets wat ouderen schrikken af als ze 16+ zien bij een feest waardoor de gemiddelde leeftijd lager komt te liggen. Daarnaast met het redelijk veel drugs gebruik op feesten, lijkt het me niet verstandig om de leeftijd te verlagen. Ik ben blij dat ik voor mijn 20e niet naar een dergelijk feest ben geweest anders was ik sowieso eerder met drugs begonnen. Daarnaast als je 16 bent kan je je toch prima vermaken in de kroeg/discotheek? Er zijn er zoveel die je eerst nog kunt verkennen voordat je naar een groot feest gaat. Na 5 jaar kroegen en discotheken heb ik het er wel een beetje mee gehad en ben ik blij dat er nog festivals en dergelijke zijn die ik nog Moët ontdekken. Als je.op je 16e al naar festivals gaat, wordt dat op jet laatst niet steeds meer van hetzelfde en heb je dat uiteindelijk ook wel weer gezien als je een jaar of 20 bent.


Je kan niet voor anderen beslissen dat zei omdat ze al vanaf hun 16e festivals gaan ze op hun 20e er niks meer aan vinden ik ben 17 en ga netjes naar 16+ feesten en wacht ook tot ik 18 ben voor 18+ feesten. Dus beginnen er eigenlijk weer nieuwe ervaringen groter etc. En qua drugs dat hangt ook van de persoon af en is weer een keuze die je zelf maakt toch?

Anyways zolang je maar je gedraagt niet gaat irriteren en mensen gaat lopen aanstaren zie ik het probleem van 16+ niet.. Er zijn zelfs tal voorbeelden van festivals die geen leeftijd hebben of 14+ zijn ik heb er geen last van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap het heel goed als mensen liever niet tussen allemaal kindjes staan. Maar ik kan het daarnaast ook niet zo goed begrijpen waarom iemand last van mij zou hebben op een feest (ik ben 15).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 15:59 
 

Draidy schreef:
Ik snap het heel goed als mensen liever niet tussen allemaal kindjes staan. Maar ik kan het daarnaast ook niet zo goed begrijpen waarom iemand last van mij zou hebben op een feest (ik ben 15).


Niet iedereen is lastig he ;)

Vind het meer een morele kwestie i.v.m. dus drugs. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Sowieso heb ik het idee dat 18+ toch wel de betere feesten zijn. Iets wat ouderen schrikken af als ze 16+ zien bij een feest waardoor de gemiddelde leeftijd lager komt te liggen. Daarnaast met het redelijk veel drugs gebruik op feesten, lijkt het me niet verstandig om de leeftijd te verlagen. Ik ben blij dat ik voor mijn 20e niet naar een dergelijk feest ben geweest anders was ik sowieso eerder met drugs begonnen. Daarnaast als je 16 bent kan je je toch prima vermaken in de kroeg/discotheek? Er zijn er zoveel die je eerst nog kunt verkennen voordat je naar een groot feest gaat. Na 5 jaar kroegen en discotheken heb ik het er wel een beetje mee gehad en ben ik blij dat er nog festivals en dergelijke zijn die ik nog Moët ontdekken. Als je.op je 16e al naar festivals gaat, wordt dat op jet laatst niet steeds meer van hetzelfde en heb je dat uiteindelijk ook wel weer gezien als je een jaar of 20 bent.


Beetje makkelijk gezegd zo.

Ik zelf ben iemand die helemaal uit zn dak gaat op n hardstyle feest omdat dat gewoon echt mijn muziek is. Op stap zul je me niet snel los zien gaan, gewoon omdat al die andere muziek me minder ligt. Mij gaat t niet om de grootte van de feestjes, maar puur om de muziek die er gedraaid word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens. Ik zal me zeker niet zo vermaken in de kroeg/discotheek als op een Hardstyle/Hardcore feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helemaal mee eens, de kroeg af discotheek vind ik alleen leuk met pillen.
Terwijl op een feest is het nuchter zelfs geweldig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Borcheld11 schreef:
Helemaal mee eens, de kroeg af discotheek vind ik alleen leuk met pillen.
Terwijl op een feest is het nuchter zelfs geweldig. :)

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar de kroeg gaan met drugs op :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Naar de kroeg gaan met drugs op :')


wat is daar anders aan dan naar feesten gaan met drugs op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon nooit drugs. Vind het een beetje triest als je pillen nodig hebt om jezelf te kunnen amuseren :/

@berenburg: ik vind het ook zever dat je sneller met drugs begonne zou zijn moest je vanaf je 16 naar feesten gaan. Beslis je toch zelf zeker >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Gewoon nooit drugs. Vind het een beetje triest als je pillen nodig hebt om jezelf te kunnen amuseren :/

@berenburg: ik vind het ook zever dat je sneller met drugs begonne zou zijn moest je vanaf je 16 naar feesten gaan. Beslis je toch zelf zeker >.<

100% mee eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 12:40 
 
Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
Gewoon nooit drugs. Vind het een beetje triest als je pillen nodig hebt om jezelf te kunnen amuseren :/

@berenburg: ik vind het ook zever dat je sneller met drugs begonne zou zijn moest je vanaf je 16 naar feesten gaan. Beslis je toch zelf zeker >.<


Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Gewoon nooit drugs. Vind het een beetje triest als je pillen nodig hebt om jezelf te kunnen amuseren :/

@berenburg: ik vind het ook zever dat je sneller met drugs begonne zou zijn moest je vanaf je 16 naar feesten gaan. Beslis je toch zelf zeker >.<

Zo, ja, echt wel, dan ben je echt wel kansloos enzo.

Net zoiets als gamen of voetbal kijken. Waarom the fuck kijk je voetbal op de tv of doe je een spelletje op een spelcomputer wanneer je ook zonder in je huiskamer zou kunnen zitten? Je kan jezelf toch wel amuseren zonder die dingen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pillen gebruiken om het leuker te maken kan, maar als je het alleen met pillen leuk kan hebben, dan vind ik dat triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Pillen gebruiken om het leuker te maken kan, maar als je het alleen met pillen leuk kan hebben, dan vind ik dat triest.

Nouja, als ik de kroeg of discotheek in ga, dan moet ik toch eerst wat achter de kiezen hebben, moge dat suiker, alcohol of dergelijke andere middelen zijn. Anders vermaak ik mij daar echt niet. Dan kunnen mijn vrienden nog zo gezellig zijn en dan kunnen de vrouwen nog zo hard onder mijn oksels kietelen, maar een glimlach blijft uit.

Op feestjes heb ik hier gelukkig geen last van, maar ik ben dan ook een zelfverklaard liefhebber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb dat ook hoor. Met het normale uitgaan vermaak ik me niet als ik nuchter ben. Ik ga me standaard irriteren aan de mensen die er lopen en aan de muziek die gedraaid wordt (wel een beetje afhankelijk van de plaats). Daarom ga ik ook niet zo vaak uit, vermaak me thuis ook wel met een beetje chillen. Op feestjes zou ik het wel zonder zooi kunnen maar omdat ik niet vaak naar feestjes ga doe ik het daar toch wel..

Anyway van mij mag de leefstijdsgrens naar 20+ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leeftijdsgrens 20+ slaat nergens op man, je bent zelf zeker 21?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haterz gonna hate. Nee ben 24 jongens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Idd >.< . Als het aan hem ligt wordt het volgend jaar 21+. En over 2 jaar 22+.


Ben vorig weekend naar een 21+ feest (geen HS) geweest en de sfeer was fantastisch, misschien vond ik het ook wel wat leuker omdat ik zelf ook wat ouder ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 08:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Cruelty schreef:
Idd >.< . Als het aan hem ligt wordt het volgend jaar 21+. En over 2 jaar 22+.


Ben vorig weekend naar een 21+ feest (geen HS) geweest en de sfeer was fantastisch, misschien vond ik het ook wel wat leuker omdat ik zelf ook wat ouder ben.


de sfeer is sowieso anders dan op een niet HS feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om eerlijk te zijn heb ik me tot nu toe nog nooit echt lopen irriteren aan jonger volk dan de leeftijdsgrens van een feest. Ben zelf ook op mijn 17e naar Loudness geweest, maar voor de rest nooit eerder 18+ feesten gepakt toen ik nog geen 18 was. Bloednerveus stond ik daar met iemand ander zijn ID in de rij, eenmaal binnen kon het feest al niet meer stuk. :P Maar zo makkelijk dat het ging geen mens werd om ID gevraagd.. Was ook op mijn eerste Nederlandse 18+ feestje dus ik wist nog niet dat de controle 10 keer niets voorstelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik ging naar m'n eerste feest (Qlimax 2007) toen ik net 16 was, nog nooit zo in m'n broek gescheten van de zenuwen of ik binnen zou komen, want ik wilde zó graag. Moet zeggen dat nu ik zelf 21 ben, dat ik veel minder spanning heb voor de feesten. Erger me nooit aan jonger volk, sterker nog ik houd me er helemaal niet mee bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
ik ging naar m'n eerste feest (Qlimax 2007) toen ik net 16 was, nog nooit zo in m'n broek gescheten van de zenuwen of ik binnen zou komen, want ik wilde zó graag. Moet zeggen dat nu ik zelf 21 ben, dat ik veel minder spanning heb voor de feesten. Erger me nooit aan jonger volk, sterker nog ik houd me er helemaal niet mee bezig!


WTF? Ik was toen 18 en ben nu 22 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
W0uT3R schreef:
ik ging naar m'n eerste feest (Qlimax 2007) toen ik net 16 was, nog nooit zo in m'n broek gescheten van de zenuwen of ik binnen zou komen, want ik wilde zó graag. Moet zeggen dat nu ik zelf 21 ben, dat ik veel minder spanning heb voor de feesten. Erger me nooit aan jonger volk, sterker nog ik houd me er helemaal niet mee bezig!


WTF? Ik was toen 18 en ben nu 22 :P


Misschien is hij dit jaar al jarig geweest? :P Of tenminste tussen Qlimax en nu? :lol:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen