Sowieso heb ik het idee dat 18+ toch wel de betere feesten zijn. Iets wat ouderen schrikken af als ze 16+ zien bij een feest waardoor de gemiddelde leeftijd lager komt te liggen. Daarnaast met het redelijk veel drugs gebruik op feesten, lijkt het me niet verstandig om de leeftijd te verlagen. Ik ben blij dat ik voor mijn 20e niet naar een dergelijk feest ben geweest anders was ik sowieso eerder met drugs begonnen. Daarnaast als je 16 bent kan je je toch prima vermaken in de kroeg/discotheek? Er zijn er zoveel die je eerst nog kunt verkennen voordat je naar een groot feest gaat. Na 5 jaar kroegen en discotheken heb ik het er wel een beetje mee gehad en ben ik blij dat er nog festivals en dergelijke zijn die ik nog Moët ontdekken. Als je.op je 16e al naar festivals gaat, wordt dat op jet laatst niet steeds meer van hetzelfde en heb je dat uiteindelijk ook wel weer gezien als je een jaar of 20 bent.
Je kan niet voor anderen beslissen dat zei omdat ze al vanaf hun 16e festivals gaan ze op hun 20e er niks meer aan vinden ik ben 17 en ga netjes naar 16+ feesten en wacht ook tot ik 18 ben voor 18+ feesten. Dus beginnen er eigenlijk weer nieuwe ervaringen groter etc. En qua drugs dat hangt ook van de persoon af en is weer een keuze die je zelf maakt toch?wrote:Sowieso heb ik het idee dat 18+ toch wel de betere feesten zijn. Iets wat ouderen schrikken af als ze 16+ zien bij een feest waardoor de gemiddelde leeftijd lager komt te liggen. Daarnaast met het redelijk veel drugs gebruik op feesten, lijkt het me niet verstandig om de leeftijd te verlagen. Ik ben blij dat ik voor mijn 20e niet naar een dergelijk feest ben geweest anders was ik sowieso eerder met drugs begonnen. Daarnaast als je 16 bent kan je je toch prima vermaken in de kroeg/discotheek? Er zijn er zoveel die je eerst nog kunt verkennen voordat je naar een groot feest gaat. Na 5 jaar kroegen en discotheken heb ik het er wel een beetje mee gehad en ben ik blij dat er nog festivals en dergelijke zijn die ik nog Moët ontdekken. Als je.op je 16e al naar festivals gaat, wordt dat op jet laatst niet steeds meer van hetzelfde en heb je dat uiteindelijk ook wel weer gezien als je een jaar of 20 bent.
Anyways zolang je maar je gedraagt niet gaat irriteren en mensen gaat lopen aanstaren zie ik het probleem van 16+ niet.. Er zijn zelfs tal voorbeelden van festivals die geen leeftijd hebben of 14+ zijn ik heb er geen last van