Is die
smiley er dan niet vanwege het sarcasme?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik ben van 6/5/91.. dus met qlimax 2007 was ik... goed geraden... 16...
ik ben vorig jaar zonder problemen binnengeraakt op q-base
ik was/ben 16 en heb een id van iemand meegenomen, maar niet nodig gehad.
ik heb wel het voordeel dat ik er veel ouder uitzie, en als je je gewoon normaal gedraagt kom je makkelijk binnen.
ik heb wel het voordeel dat ik er veel ouder uitzie, en als je je gewoon normaal gedraagt kom je makkelijk binnen.
Normaal gedragen en er ouder uitzien, dat had ik ook toen ik 16 waswrote:ik ben vorig jaar zonder problemen binnengeraakt op q-base![]()
Helaas zie ik dat normaal gedragen vrij weinig op een 16 + feest. Of ik sta altijd op de verkeerde plek, of het valt mij altijd op.
Geen tikkertje gaan spelen in de rij dus
He, verdorie, dat deed ik nou altijd.wrote:Geen tikkertje gaan spelen in de rij dus
Sjors?wrote:Heb 1x een feest meegepakt toen ik nog geen 18 was (Dominator). Had ook valse ID meegenomen, maar uiteindelijk toch besloten als het nodig was wel mijn eigen ID te laten zien omdat ik 2 weken later 18 werd en ze vaak alleen naar jaartal kijken. Zie er ook nog eens jonger uit, maar ben gewoon ergens in de rij gestaan waar een redelijk jonge (en onzeker uitziende) gast stond te controleren en meteen spullen op tafel gegooid en armen gestrekt. Volgens mij aarzelde ie heel even of ie moest vragen maar mocht gewoon door.
Op het punt terug te komen of de leeftijd verhoogt moet worden, nee van mij hoeft het niet. Op zich erger ik me niet aan het jonge volk, uitzonderingen daar gelaten. Als ik iemand zie lopen die 15/16 is en zijn kaak slingert alle kanten op vind ik toch wel dat hier tegen opgetreden moet worden. Dat zou mijn enige reden zijn om ze te weren, omdat sommigen er volgens mij alleen voor het waus zijn ernaartoe gaan.
-
K
15+ Maken. Iederen zo snel mogelijk in contact met drugs om het veilig te leren gebruiken.
wrote:Nu ik het teruglees valt het me pas op dat ik eigenlijk een letterlijke omschrijving van hem gegevenwrote: Sjors?
Jij moet profiler worden.
Jouw trolling ligt er af en toe zo dik op.wrote:15+ Maken. Iederen zo snel mogelijk in contact met drugs om het veilig te leren gebruiken.
Dat is niet leuk man.
Ja Kaboem is echt een dikke troll 
Gewoon 21+ maken! Veel beter voor de sfeer en alles enz
-
S
Gewoon laten zoals het nu is.
Boven de 65 gratis entree vind ik wel een leuke 
Toen ik hem zag, zag hij er vooral dun uit.wrote:Ja Kaboem is echt een dikke troll
-
K
wrote:Toen ik hem zag, zag hij er vooral dun uit.wrote:Ja Kaboem is echt een dikke troll
Dat mag er wel af gesport worden.
Ik sport niet, dus wellicht heb je gelijk hierin.wrote:wrote:Toen ik hem zag, zag hij er vooral dun uit.wrote:Ja Kaboem is echt een dikke trollKlopt, jij bent net zo groot dacht ik maar wel iets breder.
Dat mag er wel af gesport worden.
Waarom eigenlijk deze opmerking?
-
K
Haha gewoon een grapje manwrote: Waarom eigenlijk deze opmerking?
Ik word daar niet boos om.wrote:Haha gewoon een grapje manwrote: Waarom eigenlijk deze opmerking?! Niet boos om maken
Ik was gewoon benieuwd.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Hij wil gewoon zeggen dat je een dikke buik hebt.wrote:Ik word daar niet boos om.wrote:Haha gewoon een grapje manwrote: Waarom eigenlijk deze opmerking?! Niet boos om maken
Ik was gewoon benieuwd.
Wel potjandriedubbeltjes.
Als jullie het zelfs kunnen zien, dan is dat sporten inderdaad nodig.
Toch die amfetamine verslaving maar eens uit de kast trekken, want dan kan ik blijven zitten.
Als jullie het zelfs kunnen zien, dan is dat sporten inderdaad nodig.
Toch die amfetamine verslaving maar eens uit de kast trekken, want dan kan ik blijven zitten.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Maakt niet uit hoor, kunnen we lekker samen dik zijnwrote:Wel potjandriedubbeltjes.
Als jullie het zelfs kunnen zien, dan is dat sporten inderdaad nodig.![]()
Maar we kunnen ook samen dun en verslaafd zijn bij Bouman GGZ?wrote:Maakt niet uit hoor, kunnen we lekker samen dik zijnwrote:Wel potjandriedubbeltjes.
Als jullie het zelfs kunnen zien, dan is dat sporten inderdaad nodig.![]()
-
K
wrote: Maar we kunnen ook samen dun en verslaafd zijn bij Bouman GGZ?
Blijf maar zoals je bent