Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 19:57 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
ik ken, op fris na dan (maar daar vind ik geen ruk aan, muziek niet leuk, lopen te veel mensen rond die ruzie zoeken etc.) geen enkel feest waar ik naar toe mag.

dan zal je moeten wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 20:27 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
The Anim0l schreef:
das gewoon bullshit

snap niet waarom mensen niet gewoon kunnen wachten tot ze LEGAAL naar binnen mogen
dan heb je t zelfde 'gevoel' als 16/17 jarigen, en is je 1ste keer ook speciaal.

Mee eens. Ik heb gewacht met mijn 1e 18 plus feest tot ik echt 18 was. Ik wist wel dat het makkelijk moest lukken om binnen te komen voor mijn 18e, maar wilde het gewoon speciaal maken. Achteraf ook helemaal geen spijt van gehad en ik geniet nu nog steeds van elk feest waar ik heen ga. ^^

Brave Vik haha!

Hmm, ik was 16 toen ik op Hard Bass stond, dik feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 15:46 

Hardtraxxer

Mijn eerste echt grote feest was q-dance present fusion in de hmh. Ik was toen nog 16. Ben nu 17 en ga gewoon naar 18+ feesten met uitzondering van q-base. Daar ga ik volgend jaar maar denk ik heen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 02:24 

Hardtraxxer

Maar is het zo makkelijk om binnen te komen dan? controleren ze je ID niet ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 13:14 

Hardtraxx Veteran

of wachten tot je 18 bent en je eigen ID meenemen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 14:39 

Hardtraxx Newbie

Ik las laatst dat er bij WiSH Outdoor 's zondags geen leeftijdsgrens is.
Onder de 12 jaar gratis (moet wel begeleiding bij zijn) en boven de 12 jaar gewoon normale ticketprijs (hoeft geen begeleiding bij te zijn.)

Misschien dat dit wat is? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 14:41 

Hardtraxx Veteran

Ik ben ooit 1x gecontroleerd op ID kaart bij hardstyle feestje. Was met Dangerouzmind in Lucky een keer. Mja toen deden ze tijdje heel streng met beveiliging omdat er iemand was neergestoken tijdje daarvoor. Voor de rest hoefde ik nooit mn ID te laten zien ofzo. En dat terwijl ik niet groot ben voor mn leeftijd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 14:48 

StiQuezNL schreef:
Onder de 12 jaar gratis (moet wel begeleiding bij zijn) en boven de 12 jaar gewoon normale ticketprijs (hoeft geen begeleiding bij te zijn.)

Een youtube filmpje als onderschrift???? Gauw veranderen!

Maak alles maar 18+!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 18:28 

Hardtraxx Veteran

Ik moest hem 1 keer laten zien, had ik hem niet bij me. Zei ik dat ik 21 was (was ook zo :P) mocht ik naar binnen.

Verder gewoon lekker 18+ houden, irriteer me altijd mateloos aan die kleine kutblagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 18:30 

Hardtraxx Crew

StiQuezNL schreef:

Jij hebt in de gaten dat het zondags een heel andere opzet heeft dan zaterdags?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 18:32 

Hardtraxx Elite

Doe maar 18+, ondanks dat ik zelf nog geen 18 ben erger ik me wel aan al die jongen gastjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 19:57 

jRn schreef:
Doe maar 18+, ondanks dat ik zelf nog geen 18 ben erger ik me wel aan al die jongen gastjes..

Ik ben ook net 18 ;) Maar het wordt erger en erger laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 23:47 

Hardtraxx Addict

Mijn eerste feest was toen ik 15 jaar oud was in 2010 bij The Great Zany Show. Ik wist echt niet wat me overkwam met al die snatsers om me heen haha :P. Ook is je fysieke en mentale uithoudingsvermogen een stuk minder op zo'n jonge leeftijd. Ik denk ook dat 18+ gewoon een goede standaard is, alhoewel ik TBYD in de Time Out met 16+ ook zeker een geslaagd feest vond. Ben zelf 17 en word in augustus 18. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 08:38 

Hardtraxx Addict

Ik vind 18+ ook een goede leeftijdsgrens alhoewel ik zelf nog maar 15 ben :cry: xd
Maarja, als de leeftijdsgrens lager komt te liggen komen er meer kneusjes op hardstyle feesten
die even stoer willen doen met hun snapbacks en mooie patta's die alleen headhunterz kennen omdat
ze dan swag hebben. Jammer voor de echte liefhebbers zoals ik, haha.
En dat is natuurlijk ook niet de enige reden, zoals Kwisniks al zegt is je fysieke/mentale
uithoudingsvermogen een stuk minder als je jonger bent.
Dus nja, ik moet nog maar even wachten. Geduld is een schone zaak :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 09:04 

Hardtraxxer

Tja leeftijdsgrens.. als die op 18+ ligt komen er nog mensen van 15 binnen. En toen ik 16 was vond ik het geweldig als er een keer een 16+ party was. Dus als ik tegenwoordig van die kleuters voorbij zie komen stuiteren denk ik: ach zo liep ik er een paar jaar geleden ook bij, boeie! en als je het irritant vind moet je maar niet meer naar 16+ party's gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 09:12 

Hardtraxx Veteran

Maar zoals je zelf ook zegt :P
Kaasboer schreef:
als die op 18+ ligt komen er nog mensen van 15 binnen.
Op 16+ feesten is het wel enigszins te begrijpen, maar ik vind dat als je nog geen 18 (Misschien 17) bent, je niks op een 18+ feest te zoeken hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 10:53 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Maar zoals je zelf ook zegt :P
Kaasboer schreef:
als die op 18+ ligt komen er nog mensen van 15 binnen.
Op 16+ feesten is het wel enigszins te begrijpen, maar ik vind dat als je nog geen 18 (Misschien 17) bent, je niks op een 18+ feest te zoeken hebt.

True, maar het gebeurd wel. Dus waarom zet je er dan 18+ neer? Controleer dan gewoon goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 12:27 

Hardtraxx Addict

Ben dit jaar naar HardBass geweest, toen was ik 16, en vorig jaar naar Wish, toen ik ook nog 16 was. Bij HardBass had ik toch voor de zekerheid iemand anders ID bij maar dat was helemaal niet nodig.
Ben trouwens ook nog naar een kleiner feestje geweest (HardNation) , daar had ik iemand anders zijn ID ook bij en dat werd wel gecontroleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 14:04 

Kaasboer schreef:
en als je het irritant vind moet je maar niet meer naar 16+ party's gaan..

Deal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 14:29 

Hardtraxx Addict

hsgroningen schreef:
Ik vind 18+ ook een goede leeftijdsgrens alhoewel ik zelf nog maar 15 ben :cry: xd
Maarja, als de leeftijdsgrens lager komt te liggen komen er meer kneusjes op hardstyle feesten
die even stoer willen doen met hun snapbacks en mooie patta's die alleen headhunterz kennen omdat
ze dan swag hebben. Jammer voor de echte liefhebbers zoals ik, haha.
En dat is natuurlijk ook niet de enige reden, zoals Kwisniks al zegt is je fysieke/mentale
uithoudingsvermogen een stuk minder als je jonger bent.
Dus nja, ik moet nog maar even wachten. Geduld is een schone zaak :cool:

Weet niet hoe het uithoudingsvermogen van de mensen van 16 tegenwoordig is, maar als je dan geen feest vol kunt houden moet je toch eens gaan overwegen om te gaan sporten. Toen ik 16 was kon ik prima feesten volhouden hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 14:45 

Hardtraxx Addict

Ik vind 16 geen probleem. Over het algemeen heb ik er geen last van, al zijn er enkele uitzonderingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 17:06 

Hardtraxx Elite

ik ben 14 en nog nooit naar een echt feestje geweest...
wel met carnaval naar gessel open air :thumbsup: (BRABANT)
en ook wel is naar 'Lunenburg'/'Amnesia' is hier in de buurt een uitgaanscentrum, en daar hebben ze gelukkig een hardstyle zaal :innocent:
ben wel van plan om volgend jaar naar rebirth te gaan met het ID van mn broer... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 17:51 

Hardtraxx Veteran

volgens mij schrikken organisatoren zich helemaal scheel als ze voor de grap een keer iedereen controleren op leeftijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 22:32 

Hardtraxx Elite

Kaasboer schreef:
Tja leeftijdsgrens.. als die op 18+ ligt komen er nog mensen van 15 binnen. En toen ik 16 was vond ik het geweldig als er een keer een 16+ party was. Dus als ik tegenwoordig van die kleuters voorbij zie komen stuiteren denk ik: ach zo liep ik er een paar jaar geleden ook bij, boeie! en als je het irritant vind moet je maar niet meer naar 16+ party's gaan..

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 23:41 

Kaasboer schreef:

Als er iets is waar ik echt een ontzettende hekel aan heb is dat kinderen zien van onder de 18 die slecht gaan. of uberhaupt aan drugs zitten. Hoe vervelend of lief ze ook zijn.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen