Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
"Normaal" uitgaan is ook totaal niet te vergelijken met uitgaan naar een hardstyle iets.
- Minder alcohol
- Meeste zijn meer met zichzelf en muziek bezig dan met andere
- Ander volk

ja klopt, ik vind "normaal" uitgaan meestal ook wel gezellig enzo
maar als er een Hardstyle zaal is ben ik daar te vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het zo wel gezegend. Ook al ben ik 16 (september 17) heb ik geen problemen met 18+ feesten.
Ik wacht gewoon nog even, er zijn genoeg 16+ feesten voor mij..
Ik kan het nou nog maar amper bijhouden mbt geld etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 13:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Roells schreef:
Minimaal 18+ vind ik.
Heb een hekel aan als ik op feest ben waar 50% of meer 15/16jarige rond lopen.
Sfeer is ver te zoeken allemaal van die menneke's denken dat ze het zijn omdat ze op party zijn.
Net als Fusion indoor (Kloontjes Event) vind ik de balle niet meer aan daar loopt alleen maar schorum rond van 15,16.

Dat vond ik juist op Fantasy Island helemaal niet aan de orde, al die gastjes van 16 stonden veel harder los te gaan dan het stel verlepte 25-ers achteraan bij de main. Komt natuurlijk ook omdat ze niet elke week zo'n feestjes kunnen doen maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt het natuurlijk ook zo bekijken:

Voor de 18-plussers zijn feesten heel 'gewoon' geworden, terwijl wij als 16/17-jarigen niet altijd de mogelijkheid hebben om te feesten. Feesten zijn voor ons dus specialer, wat betekent dat wij meer naar een feest toeleven.. En uiteindelijk op een feest 10x zo hard gaan :yay:
Uitzonderingen daar gelaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 14:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja dat zeg ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Je kunt het natuurlijk ook zo bekijken:

Voor de 18-plussers zijn feesten heel 'gewoon' geworden, terwijl wij als 16/17-jarigen niet altijd de mogelijkheid hebben om te feesten. Feesten zijn voor ons dus specialer, wat betekent dat wij meer naar een feest toeleven.. En uiteindelijk op een feest 10x zo hard gaan :yay:
Uitzonderingen daar gelaten


Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 18:08 
 
Hardtraxxer

en aangezien ik nu 24 ben mag die leeftijdsgrens wel naar 20 hoor ;)

Dat kleine grut hoeft van mij niet.
Daarom ook nooit meer naar masters of hardcore >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
STAN- schreef:
Je kunt het natuurlijk ook zo bekijken:

Voor de 18-plussers zijn feesten heel 'gewoon' geworden, terwijl wij als 16/17-jarigen niet altijd de mogelijkheid hebben om te feesten. Feesten zijn voor ons dus specialer, wat betekent dat wij meer naar een feest toeleven.. En uiteindelijk op een feest 10x zo hard gaan :yay:
Uitzonderingen daar gelaten


Amen.



das gewoon bullshit

snap niet waarom mensen niet gewoon kunnen wachten tot ze LEGAAL naar binnen mogen
dan heb je t zelfde 'gevoel' als 16/17 jarigen, en is je 1ste keer ook speciaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Je kunt het natuurlijk ook zo bekijken:

Voor de 18-plussers zijn feesten heel 'gewoon' geworden, terwijl wij als 16/17-jarigen niet altijd de mogelijkheid hebben om te feesten. Feesten zijn voor ons dus specialer, wat betekent dat wij meer naar een feest toeleven.. En uiteindelijk op een feest 10x zo hard gaan :yay:
Uitzonderingen daar gelaten


Ja dat zou elke 16 jarige zeggen xd
mag alleen hopen datje 10x zo hard gaat met losgaan, en niet 10x zo hard qua drugs ;)
voor mij is een feest net zo speciaal, ik ben ook niet iemand die elke week gaat.. 1x in de maand meestal, dus leef na elk feest ook weer een maandje toe naar de volgende..
voor de rest vind ik t allemaal prima zo, zijn opzich genoeg 16+ festivals/feesten in het jaar, zolang je maar bereid bent om er voor te reizen, maar toch vind ik de 18+ feesten fijner ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 18:31 
 

Vik schreef:
The Anim0l schreef:
das gewoon bullshit

snap niet waarom mensen niet gewoon kunnen wachten tot ze LEGAAL naar binnen mogen
dan heb je t zelfde 'gevoel' als 16/17 jarigen, en is je 1ste keer ook speciaal.

Mee eens. Ik heb gewacht met mijn 1e 18 plus feest tot ik echt 18 was. Ik wist wel dat het makkelijk moest lukken om binnen te komen voor mijn 18e, maar wilde het gewoon speciaal maken. Achteraf ook helemaal geen spijt van gehad en ik geniet nu nog steeds van elk feest waar ik heen ga. ^^

Ik heb ook braaf gewacht tot ik 18 was, 14 april werd ik 18 en 17 april ging ik naar mijn eerste feest: In Qontrol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Vik schreef:
The Anim0l schreef:
das gewoon bullshit

snap niet waarom mensen niet gewoon kunnen wachten tot ze LEGAAL naar binnen mogen
dan heb je t zelfde 'gevoel' als 16/17 jarigen, en is je 1ste keer ook speciaal.

Mee eens. Ik heb gewacht met mijn 1e 18 plus feest tot ik echt 18 was. Ik wist wel dat het makkelijk moest lukken om binnen te komen voor mijn 18e, maar wilde het gewoon speciaal maken. Achteraf ook helemaal geen spijt van gehad en ik geniet nu nog steeds van elk feest waar ik heen ga. ^^

Ik heb ook braaf gewacht tot ik 18 was, 14 april werd ik 18 en 17 april ging ik naar mijn eerste feest: In Qontrol.

dat doe ik ook
mijn eerste keer wordt volgend jaar denk ik
INTENTS FESTIVAL 16+ :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 14:41 
 

Vik schreef:
The Anim0l schreef:
das gewoon bullshit

snap niet waarom mensen niet gewoon kunnen wachten tot ze LEGAAL naar binnen mogen
dan heb je t zelfde 'gevoel' als 16/17 jarigen, en is je 1ste keer ook speciaal.

Mee eens. Ik heb gewacht met mijn 1e 18 plus feest tot ik echt 18 was. Ik wist wel dat het makkelijk moest lukken om binnen te komen voor mijn 18e, maar wilde het gewoon speciaal maken. Achteraf ook helemaal geen spijt van gehad en ik geniet nu nog steeds van elk feest waar ik heen ga. ^^

Ik kon niet meer wachten, Gelredome is hier paar km vandaan en kon het niet uitstaan dat ik nóg een jaar moest wachten voor Qlimax en Hardbass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
mag alleen hopen datje 10x zo hard gaat met losgaan, en niet 10x zo hard qua drugs ;)

Ofcourse. Drugs doe ik niet aan :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 23:30 
 

Almighty schreef:
Vik schreef:
The Anim0l schreef:
das gewoon bullshit

snap niet waarom mensen niet gewoon kunnen wachten tot ze LEGAAL naar binnen mogen
dan heb je t zelfde 'gevoel' als 16/17 jarigen, en is je 1ste keer ook speciaal.

Mee eens. Ik heb gewacht met mijn 1e 18 plus feest tot ik echt 18 was. Ik wist wel dat het makkelijk moest lukken om binnen te komen voor mijn 18e, maar wilde het gewoon speciaal maken. Achteraf ook helemaal geen spijt van gehad en ik geniet nu nog steeds van elk feest waar ik heen ga. ^^

Ik kon niet meer wachten, Gelredome is hier paar km vandaan en kon het niet uitstaan dat ik nóg een jaar moest wachten voor Qlimax en Hardbass.

:aww:

drugs afschaffen, leeftijds grens verlagen, pedofielen het land uit, lekkere wijven importeren uit zweden,

STEM PARTIJ COOKIES!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 23:33 
 

biscuit schreef:
Almighty schreef:
Vik schreef:
Ik kon niet meer wachten, Gelredome is hier paar km vandaan en kon het niet uitstaan dat ik nóg een jaar moest wachten voor Qlimax en Hardbass.

:aww:

drugs afschaffen, leeftijds grens verlagen, pedofielen het land uit, lekkere wijven importeren uit zweden,

STEM PARTIJ COOKIES!

Nou doei doei :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 23:36 
 

:list: rik je was zo`n fijne kerel, en dan nu dit!
volgende keer geen bier voor jouw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 00:36 
 

biscuit schreef:
:list: rik je was zo`n fijne kerel, en dan nu dit!
volgende keer geen bier voor jouw!

Heb ik nooit van je gehad :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 00:44 
 

Almighty schreef:
biscuit schreef:
:list: rik je was zo`n fijne kerel, en dan nu dit!
volgende keer geen bier voor jouw!

Heb ik nooit van je gehad :(


:aww:

when next party i`ll give you some beer! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zie heir dat veel mensen braaf wachten tot ze 18 zijn maar als je als vanaf je 12de ofso hardstyle luistert is het toch best wel fftjes wachten hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Almighty schreef:
biscuit schreef:
:list: rik je was zo`n fijne kerel, en dan nu dit!
volgende keer geen bier voor jouw!

Heb ik nooit van je gehad :(


:aww:

when next party i`ll give you some beer! :thumbsup:


Er was tog geen bier meer voor hem? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
zie heir dat veel mensen braaf wachten tot ze 18 zijn maar als je als vanaf je 12de ofso hardstyle luistert is het toch best wel fftjes wachten hoor.



dat vind ik alsnog geen reden om als minderjarige naar een 18+ feest te gaan
als je op je 15/16 grote fan bent van auto's ga je toch ook geen auto kopen en rijen omdat je niet kan wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

true
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Draidy schreef:
zie heir dat veel mensen braaf wachten tot ze 18 zijn maar als je als vanaf je 12de ofso hardstyle luistert is het toch best wel fftjes wachten hoor.



dat vind ik alsnog geen reden om als minderjarige naar een 18+ feest te gaan
als je op je 15/16 grote fan bent van auto's ga je toch ook geen auto kopen en rijen omdat je niet kan wachten

Het zijn ook net ff wat andere risico's die er aan vast zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bananenboot schreef:
The Anim0l schreef:
Draidy schreef:
zie heir dat veel mensen braaf wachten tot ze 18 zijn maar als je als vanaf je 12de ofso hardstyle luistert is het toch best wel fftjes wachten hoor.



dat vind ik alsnog geen reden om als minderjarige naar een 18+ feest te gaan
als je op je 15/16 grote fan bent van auto's ga je toch ook geen auto kopen en rijen omdat je niet kan wachten

Het zijn ook net ff wat andere risico's die er aan vast zitten :P


dat maakt niet uit

18 + is 18+
je kan net zo goed als minder jarige iets in je drinken krijgen en de pijp uitgaan als je er niet tegen kan

er zijn zat feesten voor minderjarigen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ken, op fris na dan (maar daar vind ik geen ruk aan, muziek niet leuk, lopen te veel mensen rond die ruzie zoeken etc.) geen enkel feest waar ik naar toe mag.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen