Sasha F - Evil Divine
Wat een gruwelijke intro, echt heerlijk! Daar kan de climax gewoon niet tegen op.
Wat een gruwelijke intro, echt heerlijk! Daar kan de climax gewoon niet tegen op.
Zelfde geld voor Artificial Reality, die intro is ook echt gruwelijk, veel beter dan de climax.wrote:Sasha F - Evil Divine
dito inderdaad.wrote:Zelfde geld voor Artificial Reality, die intro is ook echt gruwelijk, veel beter dan de climax.wrote:Sasha F - Evil Divine
wrote:in Oldskool is de intro echt 8.392.705 x beter dan de climax, wat een gewelderg zonde dat de climax echt geen zak aan is thuis, live komen die kicks wel wat beter tot hun recht maar dan nog is de intro echt veel en veel beter
Volgens mij wel jawrote:Make It Loud Remix hier al gepost?
Ja die is wel héél duidelijkwrote:Volgens mij wel jawrote:Make It Loud Remix hier al gepost?.
vind ik niet, die climax is heerlijk met die attackwrote:Luna & E-Force - Evolved
Idd echt een schijt climaxwrote:wrote:in Oldskool is de intro echt 8.392.705 x beter dan de climax, wat een gewelderg zonde dat de climax echt geen zak aan is thuis, live komen die kicks wel wat beter tot hun recht maar dan nog is de intro echt veel en veel beter
Helemaal akkoord![]()
Spijtig dat die track word kapotgedraait