Vortex & Impakt - Hard to Boot (DJ tool)
Builder - Hardbeat Market
alle versies
Headhunterz - Reloaded Part 2
en nu heb ik geen zin om nog meer te bedenken
Nee zeker nietwrote:Adaro - The Haunter Of The Dark
Vind ik wel, de intro vind ik net wat beter dan climax.wrote:Nee zeker nietwrote:Adaro - The Haunter Of The Dark
kvind bij deze plaat geen van beide beter deze plaat is gewoon helemaal goedwrote:Vind ik wel, de intro vind ik net wat beter dan climax.wrote:Nee zeker nietwrote:Adaro - The Haunter Of The Dark
& Music To Us & Straight To Da Beatwrote:The R3bels - Temptation
& Motherland & Everyday...mja tracks van hun zijn al tevaak hier genoemdwrote:& Music To Us & Straight To Da Beatwrote:The R3bels - Temptation
Bij music to us is de climax zeker wel beter. Vind die introkicks zo 'gemaakt hard' en die screech bevat ook weinig power. Terwijl de melo wel een mooie synth heeft en ook aardig euforisch is.wrote:& Music To Us & Straight To Da Beatwrote:The R3bels - Temptation
Ik heb ook eigenlijk bij alle R3bels tracks wel een beetje dat ik de intro's vet vind en de climax minder, daarom vind ik de nummers van hun zonder melo altijd vet;)wrote:Bij music to us is de climax zeker wel beter. Vind die introkicks zo 'gemaakt hard' en die screech bevat ook weinig power. Terwijl de melo wel een mooie synth heeft en ook aardig euforisch is.wrote:& Music To Us & Straight To Da Beatwrote:The R3bels - Temptation
wrote:Bringing the funk (Zatox rmx)
nee dit is gewoon een plaat die helemaal dewrote:Adaro - Haunter Of The Dark
inderdaad, de climax wordt eerder grappig en vrolijk dan nog extra duister, desondanks nog steeds een heerlijke plaatwrote:Adaro - Haunter Of The Dark
Gek om te lezen dat jij em grappig en vrolijk vind :p Ik vind het alleen maar meer duister worden.wrote:inderdaad, de climax wordt eerder grappig en vrolijk dan nog extra duister, desondanks nog steeds een heerlijke plaatwrote:Adaro - Haunter Of The Dark
Sowieso, giga intro en outro, zuigende climax. Jammer hoor!wrote:Luna& E-force - Evolved