Voor mij moet dit nummer ook zeker in deze thread, buiten t 'feit' dat t ook een van de betere intro's (en zeker ook outro's) is:
Psyko punkz - overclipping
Klopt, vind dat bij wel meer Psyko Punkz tracks (Pull your strings zit ook meer energie in de intro).wrote:Voor mij moet dit nummer ook zeker in deze thread, buiten t 'feit' dat t ook een van de betere intro's (en zeker ook outro's) is:
Left with the wrong ookwrote:Klopt, vind dat bij wel meer Psyko Punkz tracks (Pull your strings zit ook meer energie in de intro).wrote:Voor mij moet dit nummer ook zeker in deze thread, buiten t 'feit' dat t ook een van de betere intro's (en zeker ook outro's) is:
Ik vind die intro ook geniaalwrote:Brand me maar af, maar serieus het begin van TNT - First Match 2011 is zo geniaal dat het de goede climax overschaduwt
Haha was jij daar ook, was lekker om daar voor die boxen te staan en heel die bass op je af te laten komen.wrote:Gister op Dancetour hoorde ik voor het eerst op een feest de Headhunterz & Wildstylez remix van MMA, en wat klonken de kicks van die intro live toch lekker.. gaf me in combinatie met de vocals gewoon kippenvel
Daarvan bevat de intro geen kicks dus hoe kom je daar dan weer bij ?wrote:Wavolizer - Done
wrote:Catatonic Overload & Geck-O - Rotten From The Inside
Nee, maar dat argument heb ik altijd als lulkoek ervaren duswrote:Nog nooit op een feest gehoord?
Nou, op een feest komen voor mij persoonlijk bepaalde geluiden er wat anders uit.wrote:Nee, maar dat argument heb ik altijd als lulkoek ervaren duswrote:Nog nooit op een feest gehoord?![]()
M'n laatste feest was Hardbass en zelfs dan zouden die kraakjes mij irriteren denk ik
Dat stuk in het begin waar vooral die holle kick wordt gebruikt is toch gewoon de mid-intro? Gemakshalve...wrote:Daarvan bevat de intro geen kicks dus hoe kom je daar dan weer bij ?wrote:Wavolizer - Done
Het gaat toch om de intro, en om nou te zeggen dat de intro beter is als de climax van Done...wrote:Dat stuk in het begin waar vooral die holle kick wordt gebruikt is toch gewoon de mid-intro? Gemakshalve...wrote:Daarvan bevat de intro geen kicks dus hoe kom je daar dan weer bij ?wrote:Wavolizer - Done
wrote:wrote:Catatonic Overload & Geck-O - Rotten From The Inside