Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

What about the duration of an indoor party?
8 hours or more, and still going strong 55%  55%  [ 43 ]
6-8 hours is my style 36%  36%  [ 28 ]
5-6 hours will do nicely 8%  8%  [ 6 ]
4 hours or less is enough 1%  1%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 78
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 19:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Tel schreef:
op XQ neerlands trots vond ik persoonlijk het ergst


Daar vond ik het juist ook wel mee vallen xd

hahah waar dan wel? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 20:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

6-8 uur! zonder snoepjes! en een hele hoop :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Op Mysteryland valt het nog wel mee hoor

Volgens mij bedoelt ie hier op Hardtraxx mol :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 21:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

in Qontrol, Q-Base, HardBass bijvoorbeeld :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 21:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mwaah, ik vind van niet xd
maar bij q-base vond ik wel lachen van die brievenbussen "laatste kans om hard/soft drugs te deponeren"
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 21:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waar vind jij dat het meeste gedaan wordt dan bij hs partys?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zoals ik al zei op x-qlusive holland heb ik de meeste trippers gezien
kwaa feesten waar het meeste word gedaan weet ik niet
bezoek pas feesten vanaf vorig jaar, hard bass was pas me eerste 2de editie van iets
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 21:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tel schreef:
me eerste 2de editie van iets


Hehe? xd

Hehe XQH vond ik juist veel zuipers! Mja iedereen staat weer ergens anders en maakt 't anders mee!

EDIT: het was wel het gezelligste 50e feest waar ik geweest ben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ligt aan me humeur en hoe ik me voel
soms sta k op feesten en dan neem ik een paar slokjes water en dan ga k thuis nog steeds los

en soms heb k een kutdag en heb k t rond 4/5 uur al gesien en ga k liever naar huis dan verrot blijven staan

en ik heb nog nooit drugs gebruikt op party's
want een echte partyganger doet alles zonder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 23:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nightmare was met afstand het feest met de meeste drugsgebruikers voor mij. Daar was gewoon minstens 3-kwart aan de shit. Dolle bende, dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo mooi om te zien dat heel veel mensen gewoon niet weten waar ze het over hebben. Laat iedereen lekker doen waar hij of zij zelf in in heeft, als je het maar gezellig met elkaar hebt! Of je nou niks, alcohol of een andere drug gebruikt. Vind sowieso dat je niet moet oordelen over drugs als je er zelf geen ervaring mee hebt. Of het nou ervaring is met mensen in je omgeving of het gebruiken en of het nou gaat om alcohol of andere ingredïenten.
En dan wil ik meteen nog iets recht zetten, als je roept dat je beter alcohol kunt gebruiken dan een xtc-pilletje dan weet je sowieso niet waar je het over hebt aangezien alcohol hoger in de lijst staat van schadelijke middelen.

Volgens mij ging de topic niet over drug maar over de duur van feesten, zullen we het daar maar weer over hebben dan zonder dat we elkaar verwijten naar de kop smijten?

Van mij mag een feest zolang mogelijk duren zolang de sfeer en de muziek maar goed blijven! En dan maakt het echt geen zak uit of ik nou nuchter, een drankje op heb of een pilletje. Ik ga los tot me poten er vanaf breken, tot de lichten aangaan, tot ik de laatste toon gehoord heb en ik al me lucht heb gebruikt om mee te zingen en te lachen met me vrienden. DAT is voor mij feesten en zo zou het moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Lang verhaal...

:worship: Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2010 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Anyways m.b.t. drugsgebruikers (ook alcohol)... Van mij mag iedereen doen wat ze willen zolang ze maar niet lastig zijn, dan krijgen ze een beuk :). Wat ik wel triest vind zijn mensen die zo ver gaan dat ze de volgende dag niets meer herinneren :thumbdown:

Precies, houd het leuk dat is er niks aan de hand en moet je het lekker zelf weten wat je doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2010 14:11 
 

Qre8ive schreef:
Heb ooit Q-Base de hele 16 uur gedaan... maar niet constant gestampt ofzo haha. Moet wel zeggen dat ik in 2006 feesten langer volhield... misschien komt het door de draaistyle tegenwoordig (weinig opbouw, veel van hetzelfde).

Anyways m.b.t. drugsgebruikers (ook alcohol)... Van mij mag iedereen doen wat ze willen zolang ze maar niet lastig zijn, dan krijgen ze een beuk :). Wat ik wel triest vind zijn mensen die zo ver gaan dat ze de volgende dag niets meer herinneren :thumbdown:

en de allergrootste zonde is dat je het je juist niet meer herinnerd :/ waarom ga je dan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2010 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb zelf niks tegen drugsgebruikers. Vind het prima zoals het nu is, vaak toch wel van begin tot eind aanwezig :) Maar ik geef zeker een voorkeur aan een feest met meerdere zalen/tenten. Lekker dwalen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2010 16:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
en de allergrootste zonde is dat je het je juist niet meer herinnerd :/ waarom ga je dan :(

Om je op dat moment helemaal geweldig te voelen waarschijnlijk.
Zelf heb ik dat ook een keer gehad op een feest, maar achteraf baal je toch enorm. Daar leer je ook weer van. Je kan alleen op het moment dat je aan het wazig worden bent van wat dan ook niet inschatten dat je de volgende dag een zwart gat hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2010 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Qre8ive schreef:
Heb ooit Q-Base de hele 16 uur gedaan... maar niet constant gestampt ofzo haha. Moet wel zeggen dat ik in 2006 feesten langer volhield... misschien komt het door de draaistyle tegenwoordig (weinig opbouw, veel van hetzelfde).

Anyways m.b.t. drugsgebruikers (ook alcohol)... Van mij mag iedereen doen wat ze willen zolang ze maar niet lastig zijn, dan krijgen ze een beuk :). Wat ik wel triest vind zijn mensen die zo ver gaan dat ze de volgende dag niets meer herinneren :thumbdown:

en de allergrootste zonde is dat je het je juist niet meer herinnerd :/ waarom ga je dan :(

Dus jij doet alles in je leven alleen maar voor de herinneringen die je er aan overhoudt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2010 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
KSwoosh schreef:
Qre8ive schreef:
Heb ooit Q-Base de hele 16 uur gedaan... maar niet constant gestampt ofzo haha. Moet wel zeggen dat ik in 2006 feesten langer volhield... misschien komt het door de draaistyle tegenwoordig (weinig opbouw, veel van hetzelfde).

Anyways m.b.t. drugsgebruikers (ook alcohol)... Van mij mag iedereen doen wat ze willen zolang ze maar niet lastig zijn, dan krijgen ze een beuk :). Wat ik wel triest vind zijn mensen die zo ver gaan dat ze de volgende dag niets meer herinneren :thumbdown:

en de allergrootste zonde is dat je het je juist niet meer herinnerd :/ waarom ga je dan :(

Dus jij doet alles in je leven alleen maar voor de herinneringen die je er aan overhoudt?


Ik denk dat iedereen wel z'n grenzen kent en de 1 kiest er dan voor om er overheen te gaan, en de dag erna er niks meer van kan herrineren...Is wel zonde van je feest :x
Ik ben trouwens wel een partylover want ga meestal keihard door tot het einde :thumbsup: Gebruik af en toe wel wat maar dat hoort erbij vind ik :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2010 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Gangsterdwerg schreef:
van 22-07u geen probleem. aan het begin van het feest 5-6 pilsjes, verder water en icetea. ga 100% los en ik ga 10x zo hard als alle spacekezen die vanaf 2u in de gang gaan zitten kauwen :) Ga harder dan al mijn vrienden die drugs gebruiken, ik heb t niet nodig. Feesten van 12u is wel wat beter je energie verdelen over de dag maar ook dat is zonder moeite vol te houden! En ik sport niet eens :D


eh, maar heet jij niet Superman?


nee. ik haal mijn energie uit de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2010 20:34 
 
Hardtraxxer

6-8 is wel lang zat! of ik moet barstevol met energie zitten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 11:35 
 
Hardtraxxer

6-8 uur is goed te doen. Daarin heb je fases waarin je goed los kunt gaan en dan heb je zo nu en dan tijd om even te recupereren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 20:56 
 
Donateur

drugs is gewoon sneu, kan je wel zeggen dat bier ook een drug is maar zon beetje 99 % van de mannen in NL drinkt bier dat kan je niet van de drugs zeggen, misschien zegt dat wel wat?
en drugs is ook nog eens streng verboden, als je word gepakt ben je je drugs kwijt en kan je je kaartje ook inleveren, dubbel zonde dus.
als je niet los kunt gaan zonder drugs dan vind ik dat je ook geen Harder Styles lover bent want dan is Music je drug en kan je door de Music heletijd losgaan.
ik heb heus geen hekel aan mensen die drugs gebruiken maar het is gewoon dom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
drugs is gewoon sneu, kan je wel zeggen dat bier ook een drug is maar zon beetje 99 % van de mannen in NL drinkt bier dat kan je niet van de drugs zeggen, misschien zegt dat wel wat?
en drugs is ook nog eens streng verboden, als je word gepakt ben je je drugs kwijt en kan je je kaartje ook inleveren, dubbel zonde dus.
als je niet los kunt gaan zonder drugs dan vind ik dat je ook geen Harder Styles lover bent want dan is Music je drug en kan je door de Music heletijd losgaan.
ik heb heus geen hekel aan mensen die drugs gebruiken maar het is gewoon dom!

Ben benieuwd waar jij je cijfers vandaan haalt en over welke doelgroep je praat. En veel mensen, ook ik, kunnen prima los gaan zonder. Ik snap niet waarom er altijd gezegd wordt dat mensen het doen om los te kunnen gaan. Of het nou over alcohol of een andere drug gaat.

Dat verboden is, de meeste drug, bekend ook niks. Dit zegt niet direct iets over de drug zelf, kan ook komen door de hele problematiek die er omheen hangt.

Sorry, maar ik vind dit dus echt een kansloze reactie. Beetje schreeuwen om het schreeuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 21:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alcohol is een veel gevaarlijkere drug volgens de lijst gevaarlijke verdovende middelen, er zijn ruim 20 keer meer alcoholverslaafden dan drugs-verslaafden in Nederland.

Daarnaast zijn de mensen die wel keihard zuipen maar wel mensen met drugs veroordelen kansloos hypocriet. Je loopt dan net zo verdoofd en gedrogeerd door een bepaalde stof rond dan mensen die harddrugs gebruiken. Het enige is alleen dat harddrugs bij jarenlang frequent gebruik duidelijk gevaar op kunnen leveren voor je gezondheid, dat valt bij alcohol wel mee. Maar ook voor alcohol geldt dat je op je 50ste korsakoff of wat dan ook op kan lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk! Dat zijn feiten.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen