Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende

What about the duration of an indoor party?
8 hours or more, and still going strong 55%  55%  [ 43 ]
6-8 hours is my style 36%  36%  [ 28 ]
5-6 hours will do nicely 8%  8%  [ 6 ]
4 hours or less is enough 1%  1%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 78
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 20:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dag dames!
Ik neem de poll rechtstreeks over van de Q-dance.nl site.
Ben benieuwd of er hier nog wat diehards zitten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 20:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Willen zolang mogelijk ^^ , kunnen is zeer beperkt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 20:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zolang als het ma kan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 20:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

6-8 uur, en wat me opvalt is dat ik bijna niets drink (PNXRMX Dacht dat ik aan de pillen zat omdat ik het zolang vol hield) en ik maar 1 of 2 keer ga pissen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 20:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Van mij mag ieder feest zo lang mogelijk duren, ik val van zelf wel om :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En hoe langer het duurt hoe duurder de kaartjes worden en hoe duurder de avond uit voor je wordt. En dan zou je het ook nog niet eens volhouden of je moet drugs willen gebruiken wat ook weer geld kost waardoor het nog duurder wordt.

5-6 uur vind ik dus voldoende. Dan kun je helemaal uit je dak gaan en de hele avond staan te springen zonder troep te hoeven gebruiken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8+ uren, met of zonder iets of niets, maakt mij niet uit :) GAAAAN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 20:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jij weet echt niet waar je over praat Mash..
Ik mag graag drugs gebruiken, donders mooi. En het is net alcohol, maar dan anders en veel chiller.
Dat jij niet langer dan een paar uurtjes kan hakken wil niet zeggen dat niemand dat kan?
Ik sta zelf regelmatig op party's van 22.00 tot 07.00, met maar een paar pauze's. En dat nuchter,
dan drink ik ook weinig; anders hou ik het niet vol, water & gofast ftw. Maar ik sta dan wel MAXIMAAL
te partyen, constant hard bezig.

Ik heb graag 15 euro extra over voor die extra uurtjes hoor! Gewoon uitgaan duurt altijd zo kort,
en die grote feesten zijn zo uber-fantastisch dat ze echt NOOIT over zouden mogen zijn.
Zie je het al voor je, Q-dance party's van 22.00 tot 04.00?

Sowieso ben ik VOOR drugsgebruikers op feesten, zuipende mensen zijn vaak strontvervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Jij weet echt niet waar je over praat Mash..
Ik mag graag drugs gebruiken, donders mooi. En het is net alcohol, maar dan anders en veel chiller.
Dat jij niet langer dan een paar uurtjes kan hakken wil niet zeggen dat niemand dat kan?
Ik sta zelf regelmatig op party's van 22.00 tot 07.00, met maar een paar pauze's. En dat nuchter,
dan drink ik ook weinig; anders hou ik het niet vol, water & gofast ftw. Maar ik sta dan wel MAXIMAAL
te partyen, constant hard bezig.

Ik heb graag 15 euro extra over voor die extra uurtjes hoor! Gewoon uitgaan duurt altijd zo kort,
en die grote feesten zijn zo uber-fantastisch dat ze echt NOOIT over zouden mogen zijn.
Zie je het al voor je, Q-dance party's van 22.00 tot 04.00?

Sowieso ben ik VOOR drugsgebruikers op feesten, zuipende mensen zijn vaak strontvervelend.

A-MEN! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 21:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Jij weet echt niet waar je over praat Mash..
Ik mag graag drugs gebruiken, donders mooi. En het is net alcohol, maar dan anders en veel chiller.
Dat jij niet langer dan een paar uurtjes kan hakken wil niet zeggen dat niemand dat kan?
Ik sta zelf regelmatig op party's van 22.00 tot 07.00, met maar een paar pauze's. En dat nuchter,
dan drink ik ook weinig; anders hou ik het niet vol, water & gofast ftw. Maar ik sta dan wel MAXIMAAL
te partyen, constant hard bezig.

Ik heb graag 15 euro extra over voor die extra uurtjes hoor! Gewoon uitgaan duurt altijd zo kort,
en die grote feesten zijn zo uber-fantastisch dat ze echt NOOIT over zouden mogen zijn.
Zie je het al voor je, Q-dance party's van 22.00 tot 04.00?

Sowieso ben ik VOOR drugsgebruikers op feesten, zuipende mensen zijn vaak strontvervelend.



praise the lord xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 21:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Mol schreef:
Jij weet echt niet waar je over praat Mash..
Ik mag graag drugs gebruiken, donders mooi. En het is net alcohol, maar dan anders en veel chiller.
Dat jij niet langer dan een paar uurtjes kan hakken wil niet zeggen dat niemand dat kan?
Ik sta zelf regelmatig op party's van 22.00 tot 07.00, met maar een paar pauze's. En dat nuchter,
dan drink ik ook weinig; anders hou ik het niet vol, water & gofast ftw. Maar ik sta dan wel MAXIMAAL
te partyen, constant hard bezig.

Ik heb graag 15 euro extra over voor die extra uurtjes hoor! Gewoon uitgaan duurt altijd zo kort,
en die grote feesten zijn zo uber-fantastisch dat ze echt NOOIT over zouden mogen zijn.
Zie je het al voor je, Q-dance party's van 22.00 tot 04.00?

Sowieso ben ik VOOR drugsgebruikers op feesten, zuipende mensen zijn vaak strontvervelend.

A-MEN! :worship:

water & gofast ftw :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 21:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gebruik zelf niet, maar knal toch vaak 't laatste uurtje 100x harder als de luitjes die wel gebruiken.
Levert overigens ook altijd leuke reacties op ("Man, wat heb je gebruikt?!? Dat wil ik ook" etc.)
Maar van mij mogen die partys wel ff wat langer zijn en later beginnen bijv. 23>08 ofzo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 21:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zonder drugs: geen idee, ik heb nog nooit zonder drugs gefeest. Maar denk dat ik na een uurtje of 5 wel genoeg heb haha.

Met drugs: Alcohol gaat wel, maar moet dan wel opletten dat ik niet 2 uur na begin al half-lazerus ben, want dan kan je mij ook na 5 uurtjes opvegen omdat ik daarna zo gaar als een bakbanaan ben. Maar als ik het goed doseer, kan ik prima een nachtje door.
Met een paar goeie pillen blijf ik me minimaal tot het einde helemaal vermaken en ben ik zelfs 's ochtends vroeg om 11 uur in de stemming om een potje te hakken ofzo haha. Zeker als je het gebruik daarvan beperkt tot een paar keer per jaar kan je er schitterende avonden mee beleven.
Citaat:
Sowieso ben ik VOOR drugsgebruikers op feesten, zuipende mensen zijn vaak strontvervelend.

Die vlieger gaat wel op voor mensen aan de xtc en in mindere mate coke, maar niet voor mensen die aan de pep zitten (en daarvan heb je er ook genoeg). Die mensen kunnen bloedirritant zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
6-8 uur, en wat me opvalt is dat ik bijna niets drink (PNXRMX Dacht dat ik aan de pillen zat omdat ik het zolang vol hield) en ik maar 1 of 2 keer ga pissen. :cool:


Ik zou het nooit zonder veel alcohol zo lang vol kunnen houden. Met alcohol is 6-8 uur perfect denk. Q-base ging wel een stuk langer zonder problemen, maar heb daar wel een paar goeie pauzes gehouden, en het helpt ook dat het eerder begon. Eerder op de dag beginnen = langer door kunnen gaan denk. Op een buitenfeest is 10-12 uur ook goed te doen.

Opzich drink ik per uur niet eens zoveel op zo'n avond (16 biertjes = maar 2 biertjes per uur), dus ik blijf er wel vrij nuchter en niet-irritant. Als je gewoon goed losgaat dan heeft de alcohol ook minder effect volgens mij? Energiedrankjes krijg ik gewoon niet op, kan m'n maag niet tegen (mss alleen in combinatie met alcohol?), dus dat is geen optie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 21:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Na ongeveer 5 a 6 uur begin ik het eigenlijk al wel zat te worden op een in-door feest met 1 zaal. Een festival hou ik het wel wat langer vol, omdat daar meestal meer variatie in muziek is en het overdag is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Gebruik zelf niet, maar knal toch vaak 't laatste uurtje 100x harder als de luitjes die wel gebruiken.
Levert overigens ook altijd leuke reacties op ("Man, wat heb je gebruikt?!? Dat wil ik ook" etc.)
Maar van mij mogen die partys wel ff wat langer zijn en later beginnen bijv. 23>08 ofzo :thumbsup:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 21:31 
 
Hardtraxxer

Jor-D schreef:
Na ongeveer 5 a 6 uur begin ik het eigenlijk al wel zat te worden op een in-door feest met 1 zaal. Een festival hou ik het wel wat langer vol, omdat daar meestal meer variatie in muziek is en het overdag is


Same here. Mag toch kan ik elke keer die energie weer terugvinden.
Festival loop je meer rond en worden je benen sneller moe.
Indoor sta je langer op een plek los te gaan denk ik zo.

Op feesten drink ik altijd water met bier.
Mijn geheimpje is dat ik altijd goed eet :) minimaal 2x op een avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 21:44 
 

ligt eraan hoe de lineup is, maar ik denk dat rond de 6-8 wel genoeg is :P
als z eop het einde dan ook nog hardcore draaien kan ik nog wel een uurtje door hoor :P
zelfs zonder pillen xd

en zoals Similz zegt, eten is ook belangrijk :D tussendoor dus ff broodjesfrikandel naar binnen werken :P
en ofc veel drinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik gebruik zelf niets anders dan alcohol, en op een of andere manier krijg ik van alcohol samen met een top feest enorm veel energie :woot: Op Qlimax ben ik om 22:00 begonnen en tot en met Deepack voledig los gegaan met een paar kleine breaks.. Bij Noize Supressor hielt het bij mij echt op :$ Wat me wel verbaasde was dat ik pas om 02:00 voor het eerst hoefde te pissen.. Tot die tijd echt alles er al uit gezweet voordat het bij me blaas kon komen volgens mij :x Op Mysteryland heb ik het trouwens wel helemaal vol gehouden.. Komt denk ik ook omdat die tijden dat je dan aan het feesten bent in je ritme zitten dat je normaal wakker bent.. Terwijl je om 6 uur snachts meestal slaapt, dus daardoor sneller vermoeid bent :P Maar ja voor de gene die drugs gebruiken.. Ik heb er niets op tegen.. Maar ik ben er zelf niet kapot van.. Ik weet niet.. Ben er een beetje bang voor door dat het een paar keer fout gegaan is bij een vriend :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drugs heb ik nooit gebruikt, en op defqon & qlimax deed ik het ook zonder alcohol.
Kon beide prima volhouden, met wel wat pauzes stampen & hakken tot 't einde :yay:
Tijdens 't uitgaan drink ik wel, maar als mooi hardstyle feestje in de discotheek is dan drink ik minder dan "gewoon" uitgaan.


Voor mij: Hardstyle is mijn drugs :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

6/8 is relax,, meer als 8 is ok maar dan doe ik vaak op het begin wat rustiger :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Zonder drugs: geen idee, ik heb nog nooit zonder drugs gefeest. Maar denk dat ik na een uurtje of 5 wel genoeg heb haha.

Met drugs: Alcohol gaat wel, maar moet dan wel opletten dat ik niet 2 uur na begin al half-lazerus ben, want dan kan je mij ook na 5 uurtjes opvegen omdat ik daarna zo gaar als een bakbanaan ben. Maar als ik het goed doseer, kan ik prima een nachtje door.
Met een paar goeie pillen blijf ik me minimaal tot het einde helemaal vermaken en ben ik zelfs 's ochtends vroeg om 11 uur in de stemming om een potje te hakken ofzo haha. Zeker als je het gebruik daarvan beperkt tot een paar keer per jaar kan je er schitterende avonden mee beleven.
Citaat:
Sowieso ben ik VOOR drugsgebruikers op feesten, zuipende mensen zijn vaak strontvervelend.

Die vlieger gaat wel op voor mensen aan de xtc en in mindere mate coke, maar niet voor mensen die aan de pep zitten (en daarvan heb je er ook genoeg). Die mensen kunnen bloedirritant zijn.


Nog nooit zonder drugs gefeest haha :D respect,

Ik vind pep juist wel beter, want dan blijf je tenminste nog volstrekt nuchter alleen heb je energie voor 12 uur losgaan. XTC op feesten is wel chill, maar op Trance Energy had ik ineens een gat van 2 uur in me tijdbessef en dat vond ik zonde van al die chille nummers die ik toen niet bewust heb meegemaakt, dus PEP FTW :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 22:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
dawasiknie schreef:
Zonder drugs: geen idee, ik heb nog nooit zonder drugs gefeest. Maar denk dat ik na een uurtje of 5 wel genoeg heb haha.

Met drugs: Alcohol gaat wel, maar moet dan wel opletten dat ik niet 2 uur na begin al half-lazerus ben, want dan kan je mij ook na 5 uurtjes opvegen omdat ik daarna zo gaar als een bakbanaan ben. Maar als ik het goed doseer, kan ik prima een nachtje door.
Met een paar goeie pillen blijf ik me minimaal tot het einde helemaal vermaken en ben ik zelfs 's ochtends vroeg om 11 uur in de stemming om een potje te hakken ofzo haha. Zeker als je het gebruik daarvan beperkt tot een paar keer per jaar kan je er schitterende avonden mee beleven.
Citaat:
Sowieso ben ik VOOR drugsgebruikers op feesten, zuipende mensen zijn vaak strontvervelend.

Die vlieger gaat wel op voor mensen aan de xtc en in mindere mate coke, maar niet voor mensen die aan de pep zitten (en daarvan heb je er ook genoeg). Die mensen kunnen bloedirritant zijn.


Nog nooit zonder drugs gefeest haha :D respect,

Ik vind pep juist wel beter, want dan blijf je tenminste nog volstrekt nuchter alleen heb je energie voor 12 uur losgaan. XTC op feesten is wel chill, maar op Trance Energy had ik ineens een gat van 2 uur in me tijdbessef en dat vond ik zonde van al die chille nummers die ik toen niet bewust heb meegemaakt, dus PEP FTW :P


+1

pillen is leuk maar je bek gaat trekken etc
en van snelle word je wakker en energie vol van ook uren lang dus
maarja is de mens verschillend ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 23:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als je je prettig voelt met een gram pep in je snuffert, dan is het prima hoor. Ieder z'n eigen feestje en ieder z'n eigen gevoel, als je er maar met z'n allen een echt feest van maakt zonder geouwehoer. :)

Ik zeg iig lang leve de vaagheid en gekke bekken, het gevoel dat je krijgt tijdens zo'n rush is onbetaalbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 23:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Als je je prettig voelt met een gram pep in je snuffert, dan is het prima hoor. Ieder z'n eigen feestje en ieder z'n eigen gevoel, als je er maar met z'n allen een echt feest van maakt zonder geouwehoer. :)

Ik zeg iig lang leve de vaagheid en gekke bekken, het gevoel dat je krijgt tijdens zo'n rush is onbetaalbaar!

Das ook weer zo ja dat gevoel wat je krijgt met pillen
maarja
daarom heeft ieder zo zijn ding
en wat je zelf al zegt
met zijn allen 1 groot feest bouwen zonder gejank
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen