Ik kan gerust 8+ volhouden. Festivals zeker meer.
En ik pak niks fzo, ik drink gewoon. Bier Cola . Redbull ....
En ik pak niks fzo, ik drink gewoon. Bier Cola . Redbull ....
+1, Heb die troep niet eens nodigwrote:Ik kan gerust 8+ volhouden. Festivals zeker meer.
En ik pak niks fzo, ik drink gewoon. Bier Cola .
Fantasy Island HERE WE COME!wrote:8+ cker weten. en dan vooral festivals die gwn 12 uur duren ofzo das helemaal ideaal
PreciesDrugs heb ik nooit gebruikt, en op defqon & qlimax deed ik het ook zonder alcohol.
Kon beide prima volhouden, met wel wat pauzes stampen & hakken tot 't einde
Tijdens 't uitgaan drink ik wel, maar als mooi hardstyle feestje in de discotheek is dan drink ik minder dan "gewoon" uitgaan.
Voor mij: Hardstyle is mijn drugs
Had ik op qlimax ook gedaan, maar damn man daar krijg je buikpijn van egt niet normaalwrote:8+ uur,
water, cola, gofast
en natuurlijk het broodje gyros rond 4 uur
Op een nachtfeest houd ik het vaak iets minder lang vol dan een dagfeest, bij defqon had ik nog wel even door gekund/gewilt. Maar op XQ was ik gewoon echt kapot aan het einde.wrote: Voor mij: Hardstyle is mijn drugs
Ik weet goed waar ik over praat. Over mijn eigen ervaringen.wrote:Jij weet echt niet waar je over praat Mash..
Ik mag graag drugs gebruiken, donders mooi. En het is net alcohol, maar dan anders en veel chiller.
Dat jij niet langer dan een paar uurtjes kan hakken wil niet zeggen dat niemand dat kan?
Ik sta zelf regelmatig op party's van 22.00 tot 07.00, met maar een paar pauze's. En dat nuchter,
dan drink ik ook weinig; anders hou ik het niet vol, water & gofast ftw. Maar ik sta dan wel MAXIMAAL
te partyen, constant hard bezig.
Ik heb graag 15 euro extra over voor die extra uurtjes hoor! Gewoon uitgaan duurt altijd zo kort,
en die grote feesten zijn zo uber-fantastisch dat ze echt NOOIT over zouden mogen zijn.
Zie je het al voor je, Q-dance party's van 22.00 tot 04.00?
Sowieso ben ik VOOR drugsgebruikers op feesten, zuipende mensen zijn vaak strontvervelend.
eh, maar heet jij niet Superman?wrote:van 22-07u geen probleem. aan het begin van het feest 5-6 pilsjes, verder water en icetea. ga 100% los en ik ga 10x zo hard als alle spacekezen die vanaf 2u in de gang gaan zitten kauwenGa harder dan al mijn vrienden die drugs gebruiken, ik heb t niet nodig. Feesten van 12u is wel wat beter je energie verdelen over de dag maar ook dat is zonder moeite vol te houden! En ik sport niet eens
Deze superman?wrote:eh, maar heet jij niet Superman?
Daar vond ik het juist ook wel mee vallenwrote:op XQ neerlands trots vond ik persoonlijk het ergst