Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4

What about the duration of an indoor party?
8 hours or more, and still going strong 55%  55%  [ 43 ]
6-8 hours is my style 36%  36%  [ 28 ]
5-6 hours will do nicely 8%  8%  [ 6 ]
4 hours or less is enough 1%  1%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 78
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naja ik heb dus alle defqons gehad.
Meestal zonder alcohol.. altijd zonder pillen (ja! duf heh :p) anyway.. de laatste twee defqons wel aan het bier want toen was het water me te duur :D

Dus 11 uurtjes lang :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

acidburn schreef:
Naja ik heb dus alle defqons gehad.
Meestal zonder alcohol.. altijd zonder pillen (ja! duf heh :p) anyway.. de laatste twee defqons wel aan het bier want toen was het water me te duur :D

Dus 11 uurtjes lang :D

Hoezo duf? Tis niet verplicht ofzo :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 22:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik stem op zo lang mogelijk!
Feest kan me nooit te lang duren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij ook 8+, met of zonder drugs, het maakt mij allemaal niet zoveel uit als je maar weet waar je grens ligt en zolang je weet dat je ook zonder los kan gaan!!
Als de sfeer goed is hoor je mij niet klagen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 23:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vroeger bleef ik altijd tot het eind. Dat komt de laatste tijd wat minder voor. We staan meestal tussen 12 en 1 op de dansvloer en ik heb het meestal wel rond een uurtje of 5 gehad.
Als we met de auto zijn of met de taxi is dit geen probleem, maar als we bijvoorbeeld met het OV zijn gegaan en die rijden pas na 7nen dan doe ik meestal niet zo moeilijk om tot het eind te blijven ;)

En tja.. soms vervallen om die reden wel eens feesten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
Voor mij ook 8+, met of zonder drugs, het maakt mij allemaal niet zoveel uit als je maar weet waar je grens ligt en zolang je weet dat je ook zonder los kan gaan!!
Als de sfeer goed is hoor je mij niet klagen :thumbsup:

Precies! Daar draait het toch om! Keihard uit je dak gaan, hoe dan ook, tot je niet meer kunt. Zolang de sfeer maar goed is en de muziek doorbeukt vliegen de uurtje altijd zo voorbij :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
LoesJ schreef:
Voor mij ook 8+, met of zonder drugs, het maakt mij allemaal niet zoveel uit als je maar weet waar je grens ligt en zolang je weet dat je ook zonder los kan gaan!!
Als de sfeer goed is hoor je mij niet klagen :thumbsup:

Precies! Daar draait het toch om! Keihard uit je dak gaan, hoe dan ook, tot je niet meer kunt. Zolang de sfeer maar goed is en de muziek doorbeukt vliegen de uurtje altijd zo voorbij :yay:

Indd, op hardbass was ik op een paar flugeltjes en pilsjes na zo goed als nuchter en ik heb echt tot de laatste minuut keihard staan stampen!! :thumbsup: en ik vind op feestjes die lang duren de tijd zoiezo altijd super snel gaan! vooral als je met een grote gezellige groep bent :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
Indd, op hardbass was ik op een paar flugeltjes en pilsjes na zo goed als nuchter en ik heb echt tot de laatste minuut keihard staan stampen!! :thumbsup: en ik vind op feestjes die lang duren de tijd zoiezo altijd super snel gaan! vooral als je met een grote gezellige groep bent :clap: :yay:

Ja joh, vliegt echt zo voorbij!

Kan me ook nog goed de XXlerator van 5 december herinneren. Was toen de bob maar heb echt van begin tot eind nog nooit zó hard staan stampen :worship: Goede muziek doet echt een hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 00:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
LoesJ schreef:
Indd, op hardbass was ik op een paar flugeltjes en pilsjes na zo goed als nuchter en ik heb echt tot de laatste minuut keihard staan stampen!! :thumbsup: en ik vind op feestjes die lang duren de tijd zoiezo altijd super snel gaan! vooral als je met een grote gezellige groep bent :clap: :yay:

Ja joh, vliegt echt zo voorbij!

Kan me ook nog goed de XXlerator van 5 december herinneren. Was toen de bob maar heb echt van begin tot eind nog nooit zó hard staan stampen :worship: Goede muziek doet echt een hoop.

Daar was ik ook :D Wie zoet is krijgt lekkers!!!!!!! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
Daar was ik ook :D Wie zoet is krijgt lekkers!!!!!!! :corn:

:oh:

Zwaai dan eens een keer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
LoesJ schreef:
Daar was ik ook :D Wie zoet is krijgt lekkers!!!!!!! :corn:

:oh:

Zwaai dan eens een keer!

Toen zat ik nog niet op HT ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 03:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nog even over dat drugs verhaal (en ik heb echt geen verstand van het gebruik van drugs)
maar volgens mij is het zo dat je drugs niet echt kunt doseren, je weet nooit hoe sterk het spul is wat je hebt, en wat het met je doet.
bier kun je zelf bijhouden, en je weet wanneer je moet kappen(tenminste ik niet, bij komt dat pas op het moment dat ik in me bed lig xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 05:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
nog even over dat drugs verhaal (en ik heb echt geen verstand van het gebruik van drugs)
maar volgens mij is het zo dat je drugs niet echt kunt doseren, je weet nooit hoe sterk het spul is wat je hebt, en wat het met je doet.
bier kun je zelf bijhouden, en je weet wanneer je moet kappen(tenminste ik niet, bij komt dat pas op het moment dat ik in me bed lig xd )

Dat zal een kwestie van ervaring zijn want bier = net zo goed een drug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dat iedereen op z'n eigen manier mag feesten (met/zonder drugs/alcohol I don't care). Als iemand een leuke avond kan hebben met een p'tje en of een lijn pep moet diegene dat helemaal zelf weten als je mij maar niet lastig gaat vallen, want dan moet je opdonderen. Ben zelf geen tegenstander van drugs en mag er zelf ook afentoe welis van genieten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 13:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
nog even over dat drugs verhaal (en ik heb echt geen verstand van het gebruik van drugs)
maar volgens mij is het zo dat je drugs niet echt kunt doseren, je weet nooit hoe sterk het spul is wat je hebt, en wat het met je doet.
bier kun je zelf bijhouden, en je weet wanneer je moet kappen(tenminste ik niet, bij komt dat pas op het moment dat ik in me bed lig xd )

Je kan je drugs (xtc, coke en speed) legaal laten testen bij verschillende klinieken door heel Nederland. Dan weet je precies wat je hebt en hoeveel je kan doseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

StephanieMichelle schreef:
Ik houd het gerust langer als 8uur vol.

Behalve toen op XQ zeker ;) Yeah right! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Guide4U schreef:
nog even over dat drugs verhaal (en ik heb echt geen verstand van het gebruik van drugs)
maar volgens mij is het zo dat je drugs niet echt kunt doseren, je weet nooit hoe sterk het spul is wat je hebt, en wat het met je doet.
bier kun je zelf bijhouden, en je weet wanneer je moet kappen(tenminste ik niet, bij komt dat pas op het moment dat ik in me bed lig xd )

Je kan je drugs (xtc, coke en speed) legaal laten testen bij verschillende klinieken door heel Nederland. Dan weet je precies wat je hebt en hoeveel je kan doseren.

Ik heb echt nog nooit gehoord dat iemand dat heeft gedaan..in mijn omgeving dan..!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 19:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wel, en daar heb ik zeker geen spijt van gehad anders had ik wellicht een keer een vervelend avondje gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik wel, en daar heb ik zeker geen spijt van gehad anders had ik wellicht een keer een vervelend avondje gehad :)

Ik ken der ook één die het wel eens heeft gedaan. Maar dan nog kun je er nog niet helemaal zeker van zijn. Het blijft een steek proef. Maargoed, dat is het risico.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 21:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Normaal houd ik het altijd goed vol tot het einde.
Black vorig jaar heeel de tijd staan stampen, en laatste 2 uurtjes flink staan hakken op mijn manier:D
Qontinent van begin tot einde flink door gestampt en nog even bij de hardcore.
Tomorrowland 2 dagen gestampt.
Als ik nie te veel pilsjes drink en goed nuchter blijf houd ik het goed vol zonder wat te pakken.
Music keeps me movin! Neeh echt, zolang de hs goed blijft blijf ik energie hebben
Afgelopen weekend, wel wat teveel gedronken op reverze. Heb om 5uur op avio me laatste energie eruit gestamp
en dan ben ik maar rustig aan zatter geworden zonder nog al te gekke beweging te doen:p
was bek af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij kan het niet lang genoeg duren! :thumbsup:
Q-Base 2008, 15 uur helemaal los gegaan en om 8 uur nog teveel energie hebben..
Jammer dat 2009 2 uur minder duurde!
Op the Qontinent 2 dagen compleet uit mijn plaat gegaan op 3 uur slaap, en nog energie over haha!
Maak er maar 3 dagen van wat mij betreft! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 22:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik wel, en daar heb ik zeker geen spijt van gehad anders had ik wellicht een keer een vervelend avondje gehad :)


Heb 't zelf nog nooit gedaan maar in m'n omgeving is het al een paar keer gedaan.
Ideaal dat dat kan in dit land :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 23:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat houdt tenminste ook tegen dat de xtc kwaliteit in dit land niet tot hetzelfde bedenkelijke niveau zakt als bijv. de UK of andere Europese landen waar het gewoon triest gesteld is.

Anyway we dwalen teringver af, kunnen we niet beter een drugstopic aanmaken in de offtopic ofzo haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb meestal wel een inkakmomentje 1.5 uur voor het einde van het feest, maar over het algemeen ben ik met de trein (geen bob nodig), dus moet je toch nog even door ;).
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen