Lyst schreef:
Het imago zit hem niet in de artiesten, maar in de invloed op diverse organisaties. En Wasted Penguinz zijn overigens ook een "jong talent", maar ook die gaan weg, dus zal er wel iets anders aan de hand zijn. Dat waren eigenlijk de enige artiesten bij Scantraxx die het qua populariteit met de oudere garde konden bijbenen, als Scantraxx afhankelijk is van de nieuwe artiesten, moeten ze qua aanzien echt een flinke stap terug doen naar 4e of 5e label van de scene.
Dit is misschien de bedoeling van hen wel. Ik heb zelf ook het gevoel dat zei hier ook wel meelezen. Dit omdat je ongeveer als je aan elke artiest vraagt of die wel eens op Hardtraxx kijkt, kijkt die dat. Scantraxx ziet het gezeik over hen ook wel voorbij komen. Ik ben er niet werkzaam dus ik ga nu gewoon van mijn gevoel uit, en wat mijn visie erop is. Waarom Wasted Penguinz weg zijn gegaan, heb ik geen idee. Zei waren inderdaad de enige 'nieuwe' artiesten binnen Scantraxx die dichtbij de 'grotere' stonden zoals Headhunterz e.d.
Daarin tegen denk ik dat Scantraxx jonge talenten erg snel groot krijgt. Veel feesten werkt Scantraxx ook aan mee, hierdoor worden veel artiesten geboekt van Santraxx, daarom heb ik het gevoel dat we binnenkort die Adrenalize e.d. ook snel op een feest kunnen verwachten. Voorbeeld is te zien aan: Arkaine.