Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:07 

Donateur

Zo werkt dat hier toch niet Gangster. Je kunt hier gewoon zaken als die en die gaan over de tracks, en Rudy Peters is de baas bij Scantraxx roepen zonder je maar iets hebt wat lijkt op een bron. En als er dan vervolgens naar gevraagd wordt reageer je simpelweg niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:08 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:09 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Zo werkt dat hier toch niet Gangster. Je kunt hier gewoon zaken als die en die gaan over de tracks, en Rudy Peters is de baas bij Scantraxx roepen zonder je maar iets hebt wat lijkt op een bron. En als er dan vervolgens naar gevraagd wordt reageer je simpelweg niet.

Ho ho ik heb niks beweerd hier, ik vind alleen dat die Tita wel eens met een onderbouwd verhaal mag komen want het enige wat hij doet is oneliners neerkwakken die wij allemaal maar voor waarheid moeten aannemen omdat hij connecties in de business heeft, wat hem JUIST onbetrouwbaar maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:22 

Donateur

Nee weet ik, had het ook niet over jou maar op pagina 1 in dit topic staan nog een aantal van die beweringen door onder andere jambekkie die altijd over veel inside informatie beschikt. Waarvandaan dat komt is echter classified, maar geloven moeten wij het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:29 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Nee weet ik, had het ook niet over jou maar op pagina 1 in dit topic staan nog een aantal van die beweringen door onder andere jambekkie die altijd over veel inside informatie beschikt. Waarvandaan dat komt is echter classified, maar geloven moeten wij het.

Als je het een beetje volgt de afgelopen jaren, kom je wel wat te weten hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:38 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

Jij neemt Jambekkie serieus? :lol: Die valt bij mij wel in het rijtje biscuit, frankhardenberg, emmerick, klementino enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:41 

Gangsterdwerg schreef:
Titatovenaar schreef:
Sorry maar Brennan Heart Music, Lussive etc hebben niks met Scantraxx te maken...

Ochjee mister interesting komt ook weer wat posten hoor. Kom met een fatsoenlijk onderbouwd verhaal of zeg niks want mensen die logisch nadenken nemen jou toch niet serieus aangezien jij echt 5 cm eelt op je tong hebt van het likken her en der.

likken waar het daglicht niet schijnt

tita gaat hard :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:46 

dyspho geeft gangster hoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:47 

kaboem geeft tita met zijn oostblok accent hoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 06:55 

Scantraxx brengt serieus wat emoties los bij sommigen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 07:14 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
TiMOTHYb schreef:

Jij neemt Jambekkie serieus? :lol: Die valt bij mij wel in het rijtje biscuit, frankhardenberg, emmerick, klementino enz.

Hhahaha ik ben dus niet de enige met zon lijstje. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 08:26 

Artiest

Wat is dit een onzin topic zeg :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 09:16 

Hardtraxxer

Nego schreef:

Echt he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 09:25 

Donateur

Dragenser schreef:
Nego schreef:

Echt he :lol:

Wat een onzin typen jullie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 09:37 

Hardtraxxer

To be honest denk ik dat veel van jullie verlangen naar nostalgie, en zijn bang voor veranderingen. En als dit gebeurd is er gelijk 'paniek' en moet het uitgebreid besproken worden. Alles veranderd wel eens, daar hoort Scantraxx ook bij. Veel grote artiesten worden ook vaak geassocieerd met Scantraxx omdat dit toch wel de jongens zijn die er vanaf het begin af aan al bij zitten. Scantraxx heeft misschien ook een draai gegeven aan hen beleid en gedacht; 'We gaan nieuwe jongens ook een kans geven', en als gevolg dat 'grotere' artiesten dan minder releases kunnen uitbrengen omdat deze kortom worden vervangen voor 'minder bekende' artiesten zullen zei bij zichzelf ook wel denken; Ik begin mijn eigen label, zo heb ik de vrijheid in wat ik kan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 09:40 

Hardtraxx Veteran

Scantraxx dat leeg loopt:
Scantraxxssssssssssssssssssssssssss
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 09:42 

Aan het typen...

Dit heeft alles behalve met nostalgie te maken, maar met de wens dat Scantraxx juist verdwijnt. Het label heeft veel te veel invloed op onze scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 09:47 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Dit heeft alles behalve met nostalgie te maken, maar met de wens dat Scantraxx juist verdwijnt. Het label heeft veel te veel invloed op onze scene.

Daar heb je aan de ene kant gelijk in. Maar op deze manier door 'jonge' talenten aan te nemen zorgt Scantraxx eigenlijk dat zei van dit imago afkomen.
Aangezien er vroeger minder tot weinig commentaar op Scantraxx was en tegenwoordig is dat abnormaal veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 09:51 

Aan het typen...

Het imago zit hem niet in de artiesten, maar in de invloed op diverse organisaties. En Wasted Penguinz zijn overigens ook een "jong talent", maar ook die gaan weg, dus zal er wel iets anders aan de hand zijn. Dat waren eigenlijk de enige artiesten bij Scantraxx die het qua populariteit met de oudere garde konden bijbenen, als Scantraxx afhankelijk is van de nieuwe artiesten, moeten ze qua aanzien echt een flinke stap terug doen naar 4e of 5e label van de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 09:58 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Het imago zit hem niet in de artiesten, maar in de invloed op diverse organisaties. En Wasted Penguinz zijn overigens ook een "jong talent", maar ook die gaan weg, dus zal er wel iets anders aan de hand zijn. Dat waren eigenlijk de enige artiesten bij Scantraxx die het qua populariteit met de oudere garde konden bijbenen, als Scantraxx afhankelijk is van de nieuwe artiesten, moeten ze qua aanzien echt een flinke stap terug doen naar 4e of 5e label van de scene.

Dit is misschien de bedoeling van hen wel. Ik heb zelf ook het gevoel dat zei hier ook wel meelezen. Dit omdat je ongeveer als je aan elke artiest vraagt of die wel eens op Hardtraxx kijkt, kijkt die dat. Scantraxx ziet het gezeik over hen ook wel voorbij komen. Ik ben er niet werkzaam dus ik ga nu gewoon van mijn gevoel uit, en wat mijn visie erop is. Waarom Wasted Penguinz weg zijn gegaan, heb ik geen idee. Zei waren inderdaad de enige 'nieuwe' artiesten binnen Scantraxx die dichtbij de 'grotere' stonden zoals Headhunterz e.d.
Daarin tegen denk ik dat Scantraxx jonge talenten erg snel groot krijgt. Veel feesten werkt Scantraxx ook aan mee, hierdoor worden veel artiesten geboekt van Santraxx, daarom heb ik het gevoel dat we binnenkort die Adrenalize e.d. ook snel op een feest kunnen verwachten. Voorbeeld is te zien aan: Arkaine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 09:58 

Artiest

Lyst schreef:

Lyst, weet je wel hoe het allemaal in mekaar zit? Want ik heb je hier al zoveel onzin zien vertellen op een manier dat je net doet of je precies weet hoe het allemaal zit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 10:08 

Aan het typen...

De reden waarom artiesten weg zijn gegaan zijn voor mij niet meer dan geruchten, echter ik heb het over hoe Scantraxx geworteld zit in deze scene en daar weet ik inderdaad wel redelijk van hoe het zit, maar als het niet zo is, be free to correct me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 10:27 

Artiest

Lyst schreef:
De reden waarom artiesten weg zijn gegaan zijn voor mij niet meer dan geruchten, echter ik heb het over hoe Scantraxx geworteld zit in deze scene en daar weet ik inderdaad wel redelijk van hoe het zit, maar als het niet zo is, be free to correct me.

Het heeft vast een reden dat je het niet weet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 10:27 

Hardtraxx Addict

Waarom zijn de artiesten die nu weg zijn bij Scanrtaxx weg? Ofja, wat zijn de geruchten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 10:51 

Hardtraxx Veteran

Nego :') voor jou geldt hetzelfde als voor Tita, doe eens niet so vreselijk interessant en als je wat te melden hebt meld het en blijf anders weg.

Paul: geweldige ontwikkeling inderdaad al die jonkies bij Scantraxx.. Arkaine :lol: sommige plaatjes zijn leuk, heb geen hekel aan hun producties hoor. Maar zodra ze bIj Scantraxx komen krijgen ze inderdaad ineens veel boekingen, maar die verdienen ze totaal niet. Het zijn producers, geen jongens die voor een zaal moeten optreden! Ze kunnen voor geen meter draaien... Toen ik ze erop aansprak op Q-Base zei 1 van hun: ja kijk het was pas 1 van onze eerste optredens vandaar dat we nog wel eens foutjes maken. On-Fucking-gelofelijk! Ga dan niet op Q-Base draaien als je daar helemaal niet goed genoeg voor bent! En dat is dus precies de rotte invloed van Scantraxx op de scène.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen