Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 39  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 10:54 

Kraak... Piep...

Zo lang als de mensen geen duidelijk antwoord hebben blijven ze speculeren

Dus de zogenaamde big shots die contacten hebben hier kunnen wel lullen wat ze willen dat het niet zo is.
Maar zolang je zelf niet met een duidelijk en bewezen antwoord komt blijven mensen bij hun mening
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 10:56 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
Lyst schreef:
De reden waarom artiesten weg zijn gegaan zijn voor mij niet meer dan geruchten, echter ik heb het over hoe Scantraxx geworteld zit in deze scene en daar weet ik inderdaad wel redelijk van hoe het zit, maar als het niet zo is, be free to correct me.

Het heeft vast een reden dat je het niet weet ;)

Ja lekker om zo te reageren dan :/
Ga niet iemand verbeteren om vervolgens zelf ook weer helemaal niks te zeggen.

Is ook zo makkelijk om te zeggen over iemand dat hij onzin verkondigt. Probeer zelf maar eens het tegendeel te bewijzen dan. Of zeg in ieder geval iets nuttigs.
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 10:57 

Artiest

Ben het er wel enigszins mee eens, niemand hier weet echt het fijne van de zaken die daar spelen dus echt nut om in te gaan op geruchten heeft het niet. Hoewel speculeren nooit echt kwaad kan in mijn ogen haha.
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:15 

Aan het typen...

Alles wat een gerucht is heb ik ook gebracht als gerucht, met alle mitsen en maren erbij.
Enige wat ik als feit zou kunnen hebben gebracht is of er wel of geen connectie is tussen bepaalde labels en zelfs daar zei ik dat ik het gelezen had op Harderstate. Dat de overige labels wel een connectie hebben lijkt me geen onjuistheid, want ik heb het niet over sublabels, maar over connecties.

Maar goed, als hij kiest voor geslotenheid, hij bracht het onder het motto, die informatie hoort niet op het internet, dan moet hij ook niet gaan zeuren dat er speculaties en onwaarheden ontstaan. Want je werkt het zelf in de hand. De enige twee reden om niet open te zijn naar de scene zijn of privacy of de waarheid is erger dan de speculaties. Anders zou het ontkrachten van speculaties en onwaarheden ook geen probleem zijn.
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:19 

Donateur

Dakpan schreef:
Gangsterdwerg schreef:
TiMOTHYb schreef:
Nee weet ik, had het ook niet over jou maar op pagina 1 in dit topic staan nog een aantal van die beweringen door onder andere jambekkie die altijd over veel inside informatie beschikt. Waarvandaan dat komt is echter classified, maar geloven moeten wij het.

Jij neemt Jambekkie serieus? :lol: Die valt bij mij wel in het rijtje biscuit, frankhardenberg, emmerick, klementino enz.

Hhahaha ik ben dus niet de enige met zon lijstje. :worship:

why me? :(
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:27 

Hardtraxx Elite

Vind het eerlijk gezegd totaal niet erg dat scantraxx leegloopt. Komt alleen maar 13 in een dozijn handjeklap hardstyle uit de laatste tijd. Shockerz, arkaine, the prophet en audiofreq... bahbah
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:34 

Donateur

Laten we eerst maar eens wachten tot er wat officiële berichten naar buiten komen. Ik geloof namelijk dat Scantraxx of in ieder geval de mensen achter Scantraxx net zo veel betrokken zijn bij de nieuwe labels.

Dit is verder wel een goeie zaak. Sinds de komst van al die nieuwe artiesten en de digitalisering van het label is het binnen no-time zo dramatisch bergafwaarts gegaan met hun dat ik het in ieder geval voor de kwaliteit van de mainstream een goeie zaak vind (aangezien die toch redelijk wordt gedomineerd door Scantraxx). Het was ook één grote bende met iets van 6 sublabels die totaal geen duidelijke functie meer hadden. Ik zie het met het label zelf ook niet echt meer goed komen. Goede zaak, tijd voor nieuwe dingen :)
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:39 

Hardtraxx Elite

A-Lusion is weg en Wasted Penguinz zijn weg. Verder is er nog niemand weg bij Scantraxx. Brennan Heart misschien, omdat hij ook al Midify heeft, maar ook hierover weten we nog vrij weinig.

Dat Frontliner een plan heeft om een label te starten wil niet zeggen dat hij dat onafhankelijk willen doen en van Scope DJ... Tsja, dat is helemaal onzin. Overdrijf het dus allemaal niet.
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:53 

Hardtraxxer

jambekkie schreef:
A-Lusion is weg en Wasted Penguinz zijn weg. Verder is er nog niemand weg bij Scantraxx. Brennan Heart misschien, omdat hij ook al Midify heeft, maar ook hierover weten we nog vrij weinig.

Dat Frontliner een plan heeft om een label te starten wil niet zeggen dat hij dat onafhankelijk willen doen en van Scope DJ... Tsja, dat is helemaal onzin. Overdrijf het dus allemaal niet.

Precies, er wordt veel te veel 'paniek' gezaaid om eigenlijk helemaal niets. Misschien is scantraxx het zelf van binnen wel helemaal aan het oppoetsen. En waarom zou Scantraxx tevens verantwoording moeten afleggen dat Wasted Penguinz weg zijn? Hebben jullie ooit gehoord dat Unloaders weg zijn gegaan bij Dirty Workz? Daar is nooit zo'n publiciteit drama van gekomen..
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 11:59 

Donateur

Brennan heart heeft inmiddels ook een nieuw Label, Brennan heart music :cool:
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 12:01 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Nego :') voor jou geldt hetzelfde als voor Tita, doe eens niet so vreselijk interessant en als je wat te melden hebt meld het en blijf anders weg.

Inderdaad, leg uit hoe het wel is en kom niet met halve feiten die nergens op gebaseerd zijn. Bewijsmateriaal zou makkelijk zijn.
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 12:10 

Hardtraxx Elite

Gangsterdwerg schreef:
Nego :') voor jou geldt hetzelfde als voor Tita, doe eens niet so vreselijk interessant en als je wat te melden hebt meld het en blijf anders weg.

Paul: geweldige ontwikkeling inderdaad al die jonkies bij Scantraxx.. Arkaine :lol: sommige plaatjes zijn leuk, heb geen hekel aan hun producties hoor. Maar zodra ze bIj Scantraxx komen krijgen ze inderdaad ineens veel boekingen, maar die verdienen ze totaal niet. Het zijn producers, geen jongens die voor een zaal moeten optreden! Ze kunnen voor geen meter draaien... Toen ik ze erop aansprak op Q-Base zei 1 van hun: ja kijk het was pas 1 van onze eerste optredens vandaar dat we nog wel eens foutjes maken. On-Fucking-gelofelijk! Ga dan niet op Q-Base draaien als je daar helemaal niet goed genoeg voor bent! En dat is dus precies de rotte invloed van Scantraxx op de scène.

Hahah Geweldig :lol: :lol: Heb me weer een goede 2 lesuren vermaakt met dit topic :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 12:11 

Hardtraxx Veteran

Paul schreef:
Hebben jullie ooit gehoord dat Unloaders weg zijn gegaan bij Dirty Workz? Daar is nooit zo'n publiciteit drama van gekomen..

Unloaders waren niet zo bekend als de Wasted Penguinz nu :P
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 12:12 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Paul: geweldige ontwikkeling inderdaad al die jonkies bij Scantraxx.. Arkaine :lol: sommige plaatjes zijn leuk, heb geen hekel aan hun producties hoor. Maar zodra ze bIj Scantraxx komen krijgen ze inderdaad ineens veel boekingen, maar die verdienen ze totaal niet. Het zijn producers, geen jongens die voor een zaal moeten optreden! Ze kunnen voor geen meter draaien... Toen ik ze erop aansprak op Q-Base zei 1 van hun: ja kijk het was pas 1 van onze eerste optredens vandaar dat we nog wel eens foutjes maken. On-Fucking-gelofelijk! Ga dan niet op Q-Base draaien als je daar helemaal niet goed genoeg voor bent! En dat is dus precies de rotte invloed van Scantraxx op de scène.

Scantraxx stuurt wel vaker artiesten een podium op die totaal niet kunnen draaien :lol: *ahum Gostosa ahum*
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 12:13 

Aan het typen...

Unwie?
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 12:44 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Paul schreef:
Hebben jullie ooit gehoord dat Unloaders weg zijn gegaan bij Dirty Workz? Daar is nooit zo'n publiciteit drama van gekomen..

Unloaders waren niet zo bekend als de Wasted Penguinz nu :P

Waar het mij om ging is dat DWX geen verklaring hoefde af te leggen, en nu wordt dat hier bijna geëist van Scantraxx.
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 13:34 

Hardtraxx Veteran

Paul schreef:
Waar het mij om ging is dat DWX geen verklaring hoefde af te leggen, en nu wordt dat hier bijna geëist van Scantraxx.

Zou jij een verklaring willen weten als Krusaders stoppen bij Scantraxx? En als bijv. een Psyko Punks dat doet bij DWX? (Zomaar weg gaan, gewoon alleen 'Ik ga weg' en geen reden)
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 13:57 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Krusaders

Leven die nog? :huh:
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 13:59 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Paul schreef:

Zou jij een verklaring willen weten als Krusaders stoppen bij Scantraxx? En als bijv. een Psyko Punks dat doet bij DWX? (Zomaar weg gaan, gewoon alleen 'Ik ga weg' en geen reden)

Ja en nee.. Ze moeten zelf kiezen, of voor elke artiest gewoon een bericht neer zetten van: Krusaders gaan bij ons weg, want zei gaan naar ... bla bla..

Neem een voorbeeld aan Josh & Wesz. Die overstap vond ik mooi geregeld tussen Hardcopy en Dwx.
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 14:09 

Aan het typen...

Het verschil is dat het hier gaat om meerdere artiesten in een kort tijdsbestek, die ook nog eens een stuk groter zijn qua naam en weg gaan bij het grootste label.
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 14:28 

Hardtraxx Veteran

We zullen zien hoe het loop, van Bioweapon hebben we ook geen 'Officieel' bericht gezien.. Verwacht het nu ook niet meer bij WP
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 14:39 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Het verschil is dat het hier gaat om meerdere artiesten in een kort tijdsbestek, die ook nog eens een stuk groter zijn qua naam en weg gaan bij het grootste label.

Daarom wat ik al eerder heb gezegd, misschien schonen zei scantraxx van binnen op en/of hebben zei het beleid aangepast waarom meerdere artiesten weggaan. En aangezien er veel nieuwe jonge talenten worden gerekruteerd denk ik dat zei daar veel op focussen op dit moment. Alhoewel dat in mijn ogen ook niet de beste zet is wat zei kunnen doen. ;-)
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 15:29 

Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
patrickjeb schreef:
Krusaders

Leven die nog? :huh:

Jawel, maar die zijn er voorlopig mee gestopt omdat ze het te druk hadden vanwege hun studie.
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 15:40 

Hardtraxx Addict

Als jullie favorite vakkenvuller van de Albert heijn op de hoek weggaat eisen jullie dan ook een uitgebreide verklaring?
Bericht Geplaatst op 15 mei 2012 15:48 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
Als jullie favorite vakkenvuller van de Albert heijn op de hoek weggaat eisen jullie dan ook een uitgebreide verklaring?

Nogal een verschil he.. Een DJ vervult een iets andere rol als een vakkenvuller bij de Albert Heijn. Daarnaast worden ze vaak gepresenteerd als een veel belovende DJ en verdwijnen ze vervolgens via de achterdeur zonder dat er ook maar 1 woord aan vuil word gemaakt..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen