Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:12 

Hardtraxx Veteran

goed voor wp al staat melancholia wel daar op de release maarja :P hopen dat ze binnenkort op een nieuw label falling etc gaan release :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:20 

Hardtraxx Veteran

Clock Kid schreef:
(behalve van dat bericht op fb)

Ik hoorde dat ze dat bericht er niet zelf neer hebben gezet, maar hun zakenwaarnemer o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:24 

Daveytl schreef:
Clock Kid schreef:

Ik hoorde dat ze dat bericht er niet zelf neer hebben gezet, maar hun zakenwaarnemer o.i.d.

Haha, zou die ook een transfer geclaimd hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:27 

Hardtraxx Elite

Heb het hier al vaker aangegeven, maar Scantraxx is tegenwoordig meer een marketing bedrijf dan een Hardstyle label... Steeds maar artiesten kiezen hun 'eigen' label, maar de marketing etc wordt nog altijd door de mensen van Scantraxx gedaan. Labels waarvan ik weet dat dit t geval is zijn oa Digital Age, Gold Records, Italian Hardstyle, Lussive, X-Bone en Brennan Heart Music.
De reden dat veel artiesten hun eigen label maken is dat ze op die manier wat meer vrijheid hebben wat betreft het produceren van muziek. Ze kunnen de creatieve keuzes maken die ze zelf willen, en niet zoals eerder aangegeven vocalen/kicks veranderen omdat een label het nodig vind. Met de release datums hebben ze zelf nog steeds weinig te doen, dat wordt nog altijd door dezelfde mensen achter Scantraxx gedaan.

Overigens vind ik de keuze van Scantraxx om nieuw talent aan te trekken niet verkeerd, ze moeten alleen niet alle tracks naar een soort eenheidsworst zien te trekken met hun beleid... De welbekende grotere jongens hebben vaak ook hun 'houdbaarheid', kijk naar The Prophet etc, die gewoonweg niet meer mee kunnen komen... Ik wil hiermee niet zeggen dat de artiesten die al lang bij Scantraxx zitten aan t eind van hun carriere zijn, maar t zal allicht meespelen bij Scantraxx, om te zorgen dat ze in de toekomst nog een actief label hebben... Denk zelf dat ze dan wel hun beleid moeten veranderen maargoed.

Het is dus absoluut niet het geval dat Scantraxx zelf aan het sterven is.. Achter de schermen is Scantraxx nog altijd het label met de meeste invloed op de scene. Feitelijk runnen zij meerdere labels en natuurlijk Hardstyle.com niet te vergeten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:32 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Labels waarvan ik weet dat dit t geval is zijn oa Digital Age, Gold Records, Italian Hardstyle, Lussive, X-Bone en Brennan Heart Music.

+T!llt

Trouwens, ik doe is even een keer mee met speculeren, maar zou Headhunterz die Zatox aanvalt hier mee te maken hebben? Normaal houden ze elkaar allemaal de hand boven het hoofd en nu valt Headhunterz Zatox aan wat toch een collega is binnen Scantraxx/DJ BV. Daarnaast lopen er nu producers weg bij Scantraxx/DJ BV.. Misschien is daar binnenkamers iets heel leuks bezig is (ruzie!), hehe. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:35 

Aan het typen...

Bron dat Lussive en Brennan Heart music gelinkt zijn aan Scantraxx? Mensen op Harderstate waaronder Nikkita beweren namelijk iets anders. Ik hoop dat Scantraxx en de mensen erachter verdwijnen, het label heeft echt een ongezonde invloed op de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:38 

Hardtraxx Veteran

Nikkita zou ik niet als bron gebruiken, die houdt alle artiesten een hand boven hun hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:40 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Bron dat Lussive en Brennan Heart music gelinkt zijn aan Scantraxx? Mensen op Harderstate waaronder Nikkita beweren namelijk iets anders. Ik hoop dat Scantraxx en de mensen erachter verdwijnen, het label heeft echt een ongezonde invloed op de scene.

Lussive is onafhankelijk. Van Brennan Heart Music weten we nog helemaal niks, alleen dat het bestaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:41 

Aan het typen...

Er valt weinig handen boven het hoofd te houden als het gaat om dit lijkt me, bovendien zei iemand anders dat hij had gesproken met A-lusion en dat hij de keus had gehad om via Scantraxx een label te starten, maar hij koos voor een onafhankelijk label. Nikkitas comment bevestigde dat eigenlijk alleen maar en voegde daar BHM aan toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:43 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Er valt weinig handen boven het hoofd te houden als het gaat om dit lijkt me, bovendien zei iemand anders dat hij had gesproken met A-lusion en dat hij de keus had gehad om via Scantraxx een label te starten, maar hij koos voor een onafhankelijk label. Nikkitas comment bevestigde dat eigenlijk alleen maar en voegde daar BHM aan toe.

Ze kan best gelijk hebben in dit geval maar het zou me ook niks verbazen als BH en A-Lusion onafhankelijk willen lijken. Waardoor Nikkita mensen dus wijs wil maken dat het onafhankelijke labels zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:47 

Hardtraxx Elite

TakkU schreef:
Heb het hier al vaker aangegeven, maar Scantraxx is tegenwoordig meer een marketing bedrijf dan een Hardstyle label... Steeds maar artiesten kiezen hun 'eigen' label, maar de marketing etc wordt nog altijd door de mensen van Scantraxx gedaan. Labels waarvan ik weet dat dit t geval is zijn oa Digital Age, Gold Records, Italian Hardstyle, Lussive, X-Bone en Brennan Heart Music.
De reden dat veel artiesten hun eigen label maken is dat ze op die manier wat meer vrijheid hebben wat betreft het produceren van muziek. Ze kunnen de creatieve keuzes maken die ze zelf willen, en niet zoals eerder aangegeven vocalen/kicks veranderen omdat een label het nodig vind. Met de release datums hebben ze zelf nog steeds weinig te doen, dat wordt nog altijd door dezelfde mensen achter Scantraxx gedaan.

Overigens vind ik de keuze van Scantraxx om nieuw talent aan te trekken niet verkeerd, ze moeten alleen niet alle tracks naar een soort eenheidsworst zien te trekken met hun beleid... De welbekende grotere jongens hebben vaak ook hun 'houdbaarheid', kijk naar The Prophet etc, die gewoonweg niet meer mee kunnen komen... Ik wil hiermee niet zeggen dat de artiesten die al lang bij Scantraxx zitten aan t eind van hun carriere zijn, maar t zal allicht meespelen bij Scantraxx, om te zorgen dat ze in de toekomst nog een actief label hebben... Denk zelf dat ze dan wel hun beleid moeten veranderen maargoed.

Het is dus absoluut niet het geval dat Scantraxx zelf aan het sterven is.. Achter de schermen is Scantraxx nog altijd het label met de meeste invloed op de scene. Feitelijk runnen zij meerdere labels en natuurlijk Hardstyle.com niet te vergeten!

Sorry maar Brennan Heart Music, Lussive etc hebben niks met Scantraxx te maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:50 

Aan het typen...

Care to explain de etc. :P ?
Want zover ik weet hebben de overige labels dat namelijk wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:06 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Sorry maar Brennan Heart Music, Lussive etc hebben niks met Scantraxx te maken...

Ook niks met Dov, Rudy, etc.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:14 

Hardtraxx Elite

De marketing van Lussive wordt door dezelfde mensen gedaan als bij Scantraxx en al die andere labels ;) De constructie van Lussive zit wat anders in elkaar, maar Lussive is niet 100% onafhankelijk. Onne is wel degene die de touwtjes in handen heeft bij Lussive, maar nogmaals, hij laat dus bepaalde onderdelen van het label managen door mensen van Scantraxx doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:18 

Hardtraxx Veteran

Het zal me een worst wezen wat er gaat gebeuren. Ze hebben 't bij Scantraxx allemaal zelf in de hand. Ik zie wel wat er gebeurd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:21 

Hardtraxx Addict

Het maakt mij ook vrij weinig uit. Al gaat Lady Gaga bij Scantraxx. Als de artiesten die ik waardeer maar lekker hun ding blijven doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:41 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Care to explain de etc. :P ?
Want zover ik weet hebben de overige labels dat namelijk wel.

Andere labels inderdaad, denk ook niet dat de etc op die labels gericht was. Waar die wel op gericht was weet ik dan weer niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:47 

Hardtraxx Veteran

Ik heb maar één ding over deze zaak te zeggen..

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:55 

Artiest

Daveytl schreef:
Clock Kid schreef:

neen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:57 

Donateur

Fucking soap series!
Volgens mij heeft Heady ook een behoorlijk woordje te zeggen tegenwoordig.
Maar goed ik ga niet speculeren, als ze maar fatsoenlijke muziek produceren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:59 

Artiest

Clock Kid schreef:

Het grappige is dat ze in het echt heel verlegen zijn en amper praten heb ze een paar x gesproken hele toffe/bescheiden jongens (behalve van dat bericht op fb)

Klopt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:01 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:

Ochjee mister interesting komt ook weer wat posten hoor. Kom met een fatsoenlijk onderbouwd verhaal of zeg niks want mensen die logisch nadenken nemen jou toch niet serieus aangezien jij echt 5 cm eelt op je tong hebt van het likken her en der.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:05 

Hardtraxx Elite

Gangsterdwerg schreef:
Titatovenaar schreef:

Ochjee mister interesting komt ook weer wat posten hoor. Kom met een fatsoenlijk onderbouwd verhaal of zeg niks want mensen die logisch nadenken nemen jou toch niet serieus aangezien jij echt 5 cm eelt op je tong hebt van het likken her en der.

Gangsterdwerg moet weer laten zien dat het een grote sterke jongen is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:06 

Hardtraxx Veteran

G is 1.20 maar hij mept je zo op de grond hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:06 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen