TakkU schreef:
Heb het hier al vaker aangegeven, maar Scantraxx is tegenwoordig meer een marketing bedrijf dan een Hardstyle label... Steeds maar artiesten kiezen hun 'eigen' label, maar de marketing etc wordt nog altijd door de mensen van Scantraxx gedaan. Labels waarvan ik weet dat dit t geval is zijn oa Digital Age, Gold Records, Italian Hardstyle, Lussive, X-Bone en Brennan Heart Music.
De reden dat veel artiesten hun eigen label maken is dat ze op die manier wat meer vrijheid hebben wat betreft het produceren van muziek. Ze kunnen de creatieve keuzes maken die ze zelf willen, en niet zoals eerder aangegeven vocalen/kicks veranderen omdat een label het nodig vind. Met de release datums hebben ze zelf nog steeds weinig te doen, dat wordt nog altijd door dezelfde mensen achter Scantraxx gedaan.
Overigens vind ik de keuze van Scantraxx om nieuw talent aan te trekken niet verkeerd, ze moeten alleen niet alle tracks naar een soort eenheidsworst zien te trekken met hun beleid... De welbekende grotere jongens hebben vaak ook hun 'houdbaarheid', kijk naar The Prophet etc, die gewoonweg niet meer mee kunnen komen... Ik wil hiermee niet zeggen dat de artiesten die al lang bij Scantraxx zitten aan t eind van hun carriere zijn, maar t zal allicht meespelen bij Scantraxx, om te zorgen dat ze in de toekomst nog een actief label hebben... Denk zelf dat ze dan wel hun beleid moeten veranderen maargoed.
Het is dus absoluut niet het geval dat Scantraxx zelf aan het sterven is.. Achter de schermen is Scantraxx nog altijd het label met de meeste invloed op de scene. Feitelijk runnen zij meerdere labels en natuurlijk Hardstyle.com niet te vergeten!
Sorry maar Brennan Heart Music, Lussive etc hebben niks met Scantraxx te maken...