Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:50 
 

Steeds meer grote artiesten verlaten het scantraxx label.
Brand hier los, kwestie van het wist je dat topic niet langer onder te spammen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:51 
 

Aangezien het om een aanzienlijke verandering in de scene kan gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:58 
 
Hardtraxx Elite

Recentelijk weg:

Brennan Heart
A-Lusion (mis ook binnenkort Scope dj op lussive music?)
Wasted Penguinz

Frontliner (misschien)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:02 
 

Ik wil hier wel over up to date blijven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan hier vreselijk van genieten... Eigen schuld van the prophet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:05 
 

tommetjeuh schreef:
Kan hier vreselijk van genieten... Eigen schuld van the prophet ^^



Echt het beste nieuws voor de hardstyle in 2 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:07 
 
Hardtraxx Elite

tommetjeuh schreef:
Kan hier vreselijk van genieten... Eigen schuld van the prophet ^^


leedvermaak :P maar denk dat het niet zoveel met The Prophet te maken heeft eigenlijk. Die is dan wel de ''baas'' maar hij zou zo wel zijn mensen hebben voor allerlei zaken, doet die heus niet allemaal zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:07 
 

kaboem schreef:
tommetjeuh schreef:
Kan hier vreselijk van genieten... Eigen schuld van the prophet ^^



Echt het beste nieuws voor de hardstyle in 2 jaar.

:lol: zware haat aan dov?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
tommetjeuh schreef:
Kan hier vreselijk van genieten... Eigen schuld van the prophet ^^


leedvermaak :P maar denk dat het niet zoveel met The Prophet te maken heeft eigenlijk. Die is dan wel de ''baas'' maar hij zou zo wel zijn mensen hebben voor allerlei zaken, doet die heus niet allemaal zelf.

Kan ie nog wel dingen door andere mensen laten doen, hij is eindveranwoordelijke. In goede tijden ben je de baas, maar ook zeker in slechte tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AC Scantraxx gaat verjongen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:14 
 
Hardtraxxer

ik denk wel dat degene die nou weg zijn/weg gaan en een eigen label starten, het achter de schermen nog steeds "onder" scantraxx doen. net zoals digital age nu is en midify(?)
maar dat is gewoon mijn gedachte ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heeft iedereen toch met The Prophet?
Rudy is de labelbaas voor zover ik weet en Bass Modulators zijn hoogstwaarschijnlijk degenen die onder andere tegen Adrenalize zeiden dat er vocals bij moesten in de track.

Volgens mij was die kickverandering van The Anarchist - Battlescarz een keuze van Ran-D (die toen nog de controle deed op tracks volgens mij).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat dacht ik eerst ook, maar het lijkt er steeds meer op dat de artiesten uit onvrede bij Scantraxx weglopen en dan lijkt me het sterk dat ze een sublabel bij dezelfde maatschappij gaan nemen. Maar we wachten het af, want tot nu toe weten we alleen dat artiesten weggaan, waarom ze weggaan blijven nog steeds geruchten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:17 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Wat heeft iedereen toch met The Prophet?
Rudy is de labelbaas voor zover ik weet en Bass Modulators zijn hoogstwaarschijnlijk degenen die onder andere tegen Adrenalize zeiden dat er vocals bij moesten in de track.

Volgens mij was die kickverandering van The Anarchist - Battlescarz een keuze van Ran-D (die toen nog de controle deed op tracks volgens mij).


Dit bedoelde ik dus ook een beetje aan te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the prophet & audiofreq - we feel lonely (10 years of scantraxx anthem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Erg leuk, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Akon - Mr.Lonely (dj The Prophet remuxx)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

Hier geniet ik van! Ik ken een motto van een label, iets met Music en Heart. Nu snap ik waarom Thera zijn eigen sound heeft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoop wel dat er nu eens duidelijk wordt gecommuniceerd richting de scene. Dus niet maanden van geroddel en lekken van verschillende partijen net als met dat gezeik van Bioweapon. Vanuit Scantraxx zal dat wel niet gebeuren, aangezien die de scene toch behandelen alsof hij uit een groepje kleuters bestaat, maar ik hoop door de andere partijen wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Crew (Prophet vocalz editzz)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:37 
 
Hardtraxx Elite

emmerick schreef:
Daveytl schreef:
Wat heeft iedereen toch met The Prophet?
Rudy is de labelbaas voor zover ik weet en Bass Modulators zijn hoogstwaarschijnlijk degenen die onder andere tegen Adrenalize zeiden dat er vocals bij moesten in de track.

Volgens mij was die kickverandering van The Anarchist - Battlescarz een keuze van Ran-D (die toen nog de controle deed op tracks volgens mij).


Dit bedoelde ik dus ook een beetje aan te geven.


Idd, dat zijn allemaal beslissingen die niet door The Prophet zijn genomen, maar hoogstwaarschijnlijk door Rudy, Roland Evers en Ran-D. Roland Evers is 1 van de 2 Bass Modulators en is tevens musicmanager bij Scantraxx. Zo heeft iedereen zijn eigen functie zoals bij ieder bedrijf. Die veranderingen die gemaakt zijn zullen gedaan zijn om Adrenalize, The Anarchist etc. op weg te helpen. Er zitten niet altijd foute gedachtes achter hoor!

Persoonlijk vind ik het geweldig dat de Wasted Penguinz weg zijn. Ik bedoel, kom op, iedereen weet dat zij nog lang niet op niveau zijn. Ik vind het wel jammer dat A-Lusion weg is gegaan, maar die heeft het slim bekeken. Die heeft zijn naamsbekendheid gebruikt om voor zichzelf te beginnen, lekker eigen baas zijn en omdat hij een andere visie heeft qua produceren. Nu kan hij dat met zijn eigen label ook echt waarmaken, want daar had hij bij Scantraxx nooit de kans voor gekregen. Als Scope DJ weg zou gaan, zou ik dat wel erg jammer vinden, maar ik gun Scope DJ het allerbeste.

Brennan Heart begint nu ook voor zichzelf en dat is voor hemzelf ook een slimme zet denk ik zo. Een beetje hetzelfde verhaal als bij A-Lusion. Ik zou het wel verschrikkelijk vinden als Frontliner weg zou gaan bij Scantraxx, want hij is geweldig voor het label. Hij hoort er ook echt bij, net als DBSTF, Headhunterz etc. Producers die al jaren veel betekend hebben voor het label. Daarom vind ik het nu ook jammer dat Scantraxx zijn visie heeft veranderd. Tenminste, dat denk ik zo, omdat ze zich ineens concentreren op nieuwe talenten binnen de scene. Ik vind dat ook helemaal niet erg, maar andere producers worden daardoor even niet gehoord.

Komt er dus op neer dat Scantraxx teveel namen heeft en daardoor ook niet snel genoeg materiaal kan releasen van alle producers. Niet gek natuurlijk, maar een zichtbare rode draad bij het releasen zou rust geven bij Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben eigenlijk best wel blij dat sommige artiesten bij scantraxx weg zijn. Kunnen ze fijn hun eigen ding doen en niemand die er iets over zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Idd, dat zijn allemaal beslissingen die niet door The Prophet zijn genomen, maar hoogstwaarschijnlijk door Rudy, Roland Evers en Ran-D. Roland Evers is 1 van de 2 Bass Modulators en is tevens musicmanager bij Scantraxx. Zo heeft iedereen zijn eigen functie zoals bij ieder bedrijf. Die veranderingen die gemaakt zijn zullen gedaan zijn om Adrenalize, The Anarchist etc. op weg te helpen. Er zitten niet altijd foute gedachtes achter hoor!

Aangenomen dat dit klopt, wat zijn dan volgens jou precies de zaken waar Dov zich wel of niet actief mee bezighoudt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:41 
 
Hardtraxx Addict

Als ik eerlijk ben vond ik Wasted Penguinz niet bij Scantraxx passen, die ene kijkt altijd alsof hij depressief is en de ander is volgensmij ook gewoon iemand die er voor grap bij is. Die indruk kreeg ik althans, ook dat ze altijd zat zijn, en dat ze muziek helemaal niet serieus nemen. Vind het jammer en toch ook weer goed voor Scantraxx. Hopelijk krijgt Digital Age snel wat nieuwe namen erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:43 
 
Hardtraxx Addict

jambekkie schreef:
emmerick schreef:
Daveytl schreef:
Wat heeft iedereen toch met The Prophet?
Rudy is de labelbaas voor zover ik weet en Bass Modulators zijn hoogstwaarschijnlijk degenen die onder andere tegen Adrenalize zeiden dat er vocals bij moesten in de track.

Volgens mij was die kickverandering van The Anarchist - Battlescarz een keuze van Ran-D (die toen nog de controle deed op tracks volgens mij).


Dit bedoelde ik dus ook een beetje aan te geven.


Idd, dat zijn allemaal beslissingen die niet door The Prophet zijn genomen, maar hoogstwaarschijnlijk door Rudy, Roland Evers en Ran-D. Roland Evers is 1 van de 2 Bass Modulators en is tevens musicmanager bij Scantraxx. Zo heeft iedereen zijn eigen functie zoals bij ieder bedrijf. Die veranderingen die gemaakt zijn zullen gedaan zijn om Adrenalize, The Anarchist etc. op weg te helpen. Er zitten niet altijd foute gedachtes achter hoor!

Persoonlijk vind ik het geweldig dat de Wasted Penguinz weg zijn. Ik bedoel, kom op, iedereen weet dat zij nog lang niet op niveau zijn. Ik vind het wel jammer dat A-Lusion weg is gegaan, maar die heeft het slim bekeken. Die heeft zijn naamsbekendheid gebruikt om voor zichzelf te beginnen, lekker eigen baas zijn en omdat hij een andere visie heeft qua produceren. Nu kan hij dat met zijn eigen label ook echt waarmaken, want daar had hij bij Scantraxx nooit de kans voor gekregen. Als Scope DJ weg zou gaan, zou ik dat wel erg jammer vinden, maar ik gun Scope DJ het allerbeste enja, bij zo'n groot label als Scantrax kun je helaas niet veel.

Brennan Heart begint nu ook voor zichzelf en dat is voor hemzelf ook een slimme zet denk ik zo. Een beetje hetzelfde verhaal als bij A-Lusion. Ik zou het wel verschrikkelijk vinden als Frontliner weg zou gaan bij Scantraxx, want hij is geweldig voor het label. Hij hoort er ook echt bij, net als DBSTF, Headhunterz etc. Producers die al jaren veel betekend hebben voor het label. Daarom vind ik het nu ook jammer dat Scantraxx zijn visie heeft veranderd. Tenminste, dat denk ik zo, omdat ze zich ineens concentreren op nieuwe talenten binnen de scene. Ik vind dat ook helemaal niet erg, maar andere producers worden daardoor even niet gehoord.


De baas blijft natuurlijk wel verantwoordelijk voor zijn zaak.

Hoezo heeft a-lusion geen kans gekregen?
1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen