Als Code Black & Toneshifterz meteen Omegatypez en Rebourne meenemen ben ik tevree
Halen ze daar voor die Thoqy binnen
Alsof een artiest aan een simpele ziel gaat vertellen dat hij weg gaat bij een label zonder dat dat is bevestigt.wrote:Artiesten willen bij de grote labels weg, dit geld niet alleen voor Scantraxx. Ik weet ook van een paar artiesten dat ze weg willen bij Fusion. Ik vind het eigenlijk alleen maar een goede zaak want dan krijgen wij (hopelijk) sneller onze tracks
Alleen Omegatypez, de rest mag blijvenwrote:Als Code Black & Toneshifterz meteen Omegatypez en Rebourne meenemen ben ik tevree
Mijn excuses. Ik zal het niet meer doen.wrote:Hele slechte grap...wrote:Zo Thera dan toch naar BHM gaan?
Interessant doen duswrote:In mijn gevallen wou de bron niet dat iedereen wist dat hij de bron waswrote:Socializers dat komt omdat het dan gewoon loze kreten zijn. Het is in mijn ogen dan meer "kijk mij ik weet meer" dan het ook echt informeren van de scene. Wees dan een vent en zeg je bron. Kleutergedrag.
Met de nadruk op vond?wrote:Wel jammer..
Vond zijn platen meestal wel goed te doen :-)
Meer bezig in de house-scene. Tenminste, dat heb ik gehoord van een maat die hem laatst gesproken had.wrote:Popie jopie doen![]()
A lusion brengt ook niet veel meer uit de laatste tijd, toch?
Vroeg het laatst aan Onne via twitter en zijn reactie was dat hij de laatste tijdwrote:Wel jammer..
Vond zijn platen meestal wel goed te doen :-)
Cold Case is idd een goede upcoming producer ja, Bang was een echt een banger voor mij.wrote:Alleen Cold Case springt er echt bovenuit. Da Daze opzich ook wel. Verder stelt het helemaal niets voor, vind ik.
Dat is precies wat ik ook dacht. Vond dat het enige vette stukje uit die Out in The Open trailer en daarna kwam hij ineens onder Cold Case uit.wrote:Cold Case - Lucid Dream is volgens mij ook gewoon gemaakt door A-Lusion. Toen die Out In The Open trailer kwam, zat volgens mij Lucid Dream daar ook in.
Die trailer kan ik overigens niet meer vinden, volgens mij is die van Youtube af gehaald.
neewrote:Was dat niet Lucid DreamS?![]()