No way?!?wrote:Weet niet of het al bekend is, maar Audiofreq gaat ook weg bij Scantraxx
En ja hoor, ook hij gaat naar DWX!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Digital Punk verhuist andersom gezien naar Scantraxx, tenminste als je A2 daar ff bij meerekend. Lijkt mij een prima deal. WP weg, BH weg, Audiofreq weg en Digital Punk ervoor terug 
Nietus! ouwe Dov blijft doorgaanwrote:Scantraxx is binnen een paar jaar weg als t zo door gaat
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Die profeet zal ooit wel eens van z'n berg afvallen, wacht maar.wrote:Nietus! ouwe Dov blijft doorgaanwrote:Scantraxx is binnen een paar jaar weg als t zo door gaat
Nee die gaat over een aantal jaartjes lekker van zijn pensioentje genieten.wrote:Die profeet zal ooit wel eens van z'n berg afvallen, wacht maar.wrote:Nietus! ouwe Dov blijft doorgaanwrote:Scantraxx is binnen een paar jaar weg als t zo door gaat
Was al een tijdje bekend, maar weet je wel zeker dat dit verteld mag wordenwrote:Weet niet of het al bekend is, maar Audiofreq gaat ook weg bij Scantraxx
Lijkt hier net de transferperiode zoals bij het voetbal
-
J
DWX word nog groot als Audiofreq erheen is gegaan, zie Wasted Penguinz ook wel tekenen bij DWX komt dat album tenminste snel, hopelijk niet naar Fusion.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Ontzettend triest dat je dit hier neerzet voordat zijn 1e EP uitkomt.wrote:Weet niet of het al bekend is, maar Audiofreq gaat ook weg bij Scantraxx
wrote:Lijkt hier net de transferperiode zoals bij het voetbal
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Waarom triest? Wat is het nut als je hier niets mag neerzetten?
-
J
Waarom is dat triest? Moet je maar iets gewoon bekend maken ipv aan een paar mensen vertellen, dan weet je gewoon dat het er vanzelf eerder uitkomt als je het mij vraagt.wrote:Ontzettend triest dat je dit hier neerzet voordat zijn 1e EP uitkomt.wrote:Weet niet of het al bekend is, maar Audiofreq gaat ook weg bij Scantraxx
Dat is triest omdat er op deze manier geen kans wordt gegeven aan iemand om het zelf bekend te maken.wrote:Waarom is dat triest? Moet je maar iets gewoon bekend maken ipv aan een paar mensen vertellen, dan weet je gewoon dat het er vanzelf eerder uitkomt als je het mij vraagt.wrote:Ontzettend triest dat je dit hier neerzet voordat zijn 1e EP uitkomt.wrote:Weet niet of het al bekend is, maar Audiofreq gaat ook weg bij Scantraxx
Er hoeft hier maar één stofwolk gezien te worden en het wordt op geblazen tot een gigantisch vuur.
Als labels/artiesten nu eens wat meer open kaart zouden spelen richting de scene zouden zij dit soort praktijken in elk geval niet in de hand werken. Daarnaast werkt dit toch in elke (entertainment) sector zo? Mensen vinden het blijkbaar heerlijk om te speculeren. Jammer dan.
-
J
Shit happens, moet je zoiets maar geheim houden ipv het de wereld in te blazen
Het spijt me zeer maar dit is niet de wereld in geblazen. Plus de bron van wie Stereorockerz het heeft klopt ook niet. Althans hij geeft het beestje de verkeerde naam.wrote:Shit happens, moet je zoiets maar geheim houden ipv het de wereld in te blazen
Denk jij dat dit al jaren speelt dan? Het is geen kwestie van geen open kaart spelen alleen het moet nog bekend gemaakt worden. Gaat overal zo naar mijn weten. Helaas heb je dan van die zieke personen die het verklappen en hierin nog falen ook.Als labels/artiesten nu eens wat meer open kaart zouden spelen richting de scene zouden zij dit soort praktijken in elk geval niet in de hand werken. Daarnaast werkt dit toch in elke (entertainment) sector zo? Mensen vinden het blijkbaar heerlijk om te speculeren. Jammer dan.
Het zijn altijd nog de artiesten die dus blijkbaar de verkeerder personen in vertrouwen nemen.
-
J
Ik zal zometeen 2 promo's op youtube planten, full.
-
IHardtraxxer
- 438 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Het klopt idd van Audiofreq naar DWX, Is al een tijdje bekend.
Zieke personen? Wij zijn er niet om de commercialiteit staande te houden he. En dat het overal zo gaat kan me ook aan mijn reet roesten. Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft, maar als ik nieuws wil, wil ik nieuws, en wil ik niet maandenlang kunstmatig wachten tot het label het met alle trots uit kan melken.wrote:Denk jij dat dit al jaren speelt dan? Het is geen kwestie van geen open kaart spelen alleen het moet nog bekend gemaakt worden. Gaat overal zo naar mijn weten. Helaas heb je dan van die zieke personen die het verklappen en hierin nog falen ook.Als labels/artiesten nu eens wat meer open kaart zouden spelen richting de scene zouden zij dit soort praktijken in elk geval niet in de hand werken. Daarnaast werkt dit toch in elke (entertainment) sector zo? Mensen vinden het blijkbaar heerlijk om te speculeren. Jammer dan.
And at the end of the day, als jij niet wilt dat het uit lekt, vertel het dan niemand.
Tillt is ook een sublabel van Scantraxx.wrote:Digital Punk verhuist andersom gezien naar Scantraxx, tenminste als je A2 daar ff bij meerekend. Lijkt mij een prima deal. WP weg, BH weg, Audiofreq weg en Digital Punk ervoor terug
-
J
Ik denk dat Max Enforcer dan ook wel ergens heen gaat, die is nu als enigste nog over op het Gold label, toch?
En gezien Waverider naar Scantraxx is gegaan.
En gezien Waverider naar Scantraxx is gegaan.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Hij heeft Tillt toch gestart, samen met The Beholder. Dus ik denk niet dat hij er dan vandoor zouden gaan.wrote:Ik denk dat Max Enforcer dan ook wel ergens heen gaat, die is nu als enigste nog over op het Gold label, toch?
-
J
Maar mits dat hij ook overstapt naar Scantraxx, en Gold & TillT vervallen?
Maandenlang kunstmatig wachten? Ik weet niet wat voor tijdsbesef jij hebt maar maandelang is way overrated..wrote:Zieke personen? Wij zijn er niet om de commercialiteit staande te houden he. En dat het overal zo gaat kan me ook aan mijn reet roesten. Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft, maar als ik nieuws wil, wil ik nieuws, en wil ik niet maandenlang kunstmatig wachten tot het label het met alle trots uit kan melken.wrote:Denk jij dat dit al jaren speelt dan? Het is geen kwestie van geen open kaart spelen alleen het moet nog bekend gemaakt worden. Gaat overal zo naar mijn weten. Helaas heb je dan van die zieke personen die het verklappen en hierin nog falen ook.Als labels/artiesten nu eens wat meer open kaart zouden spelen richting de scene zouden zij dit soort praktijken in elk geval niet in de hand werken. Daarnaast werkt dit toch in elke (entertainment) sector zo? Mensen vinden het blijkbaar heerlijk om te speculeren. Jammer dan.
And at the end of the day, als jij niet wilt dat het uit lekt, vertel het dan niemand.