Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 21:04 

Hardtraxx Veteran

Stereorockerz schreef:
Weet niet of het al bekend is, maar Audiofreq gaat ook weg bij Scantraxx :P
En ja hoor, ook hij gaat naar DWX! :D

No way?!? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 21:10 

Hardtraxxer

Digital Punk verhuist andersom gezien naar Scantraxx, tenminste als je A2 daar ff bij meerekend. Lijkt mij een prima deal. WP weg, BH weg, Audiofreq weg en Digital Punk ervoor terug :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 21:29 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Scantraxx is binnen een paar jaar weg als t zo door gaat :corn:

Nietus! ouwe Dov blijft doorgaan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 21:32 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Socializerz schreef:

Die profeet zal ooit wel eens van z'n berg afvallen, wacht maar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 21:34 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
nielstil schreef:
Socializerz schreef:

Die profeet zal ooit wel eens van z'n berg afvallen, wacht maar. :P

Nee die gaat over een aantal jaartjes lekker van zijn pensioentje genieten. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:37 

Hardtraxx Veteran

Stereorockerz schreef:

Was al een tijdje bekend, maar weet je wel zeker dat dit verteld mag worden :P ? Gaan binnenkort nog wel meer verschuivingen plaatsvinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:44 

Hardtraxx Veteran

Lijkt hier net de transferperiode zoals bij het voetbal
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:58 

DWX word nog groot als Audiofreq erheen is gegaan, zie Wasted Penguinz ook wel tekenen bij DWX komt dat album tenminste snel, hopelijk niet naar Fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 09:52 

Hardtraxx Elite

Stereorockerz schreef:

Ontzettend triest dat je dit hier neerzet voordat zijn 1e EP uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 09:58 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Lijkt hier net de transferperiode zoals bij het voetbal

:yes: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 09:58 

Hardtraxx Veteran

Waarom triest? Wat is het nut als je hier niets mag neerzetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 11:37 

emmerick schreef:
Stereorockerz schreef:

Waarom is dat triest? Moet je maar iets gewoon bekend maken ipv aan een paar mensen vertellen, dan weet je gewoon dat het er vanzelf eerder uitkomt als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 12:05 

Hardtraxx Newbie

JEFSKIII schreef:
emmerick schreef:
Stereorockerz schreef:

Waarom is dat triest? Moet je maar iets gewoon bekend maken ipv aan een paar mensen vertellen, dan weet je gewoon dat het er vanzelf eerder uitkomt als je het mij vraagt.

Dat is triest omdat er op deze manier geen kans wordt gegeven aan iemand om het zelf bekend te maken.
Er hoeft hier maar één stofwolk gezien te worden en het wordt op geblazen tot een gigantisch vuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 12:06 

Donateur

Als labels/artiesten nu eens wat meer open kaart zouden spelen richting de scene zouden zij dit soort praktijken in elk geval niet in de hand werken. Daarnaast werkt dit toch in elke (entertainment) sector zo? Mensen vinden het blijkbaar heerlijk om te speculeren. Jammer dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 12:07 

Shit happens, moet je zoiets maar geheim houden ipv het de wereld in te blazen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 12:16 

Hardtraxx Newbie

JEFSKIII schreef:
Shit happens, moet je zoiets maar geheim houden ipv het de wereld in te blazen

Het spijt me zeer maar dit is niet de wereld in geblazen. Plus de bron van wie Stereorockerz het heeft klopt ook niet. Althans hij geeft het beestje de verkeerde naam.

Citaat:
Als labels/artiesten nu eens wat meer open kaart zouden spelen richting de scene zouden zij dit soort praktijken in elk geval niet in de hand werken. Daarnaast werkt dit toch in elke (entertainment) sector zo? Mensen vinden het blijkbaar heerlijk om te speculeren. Jammer dan.

Denk jij dat dit al jaren speelt dan? Het is geen kwestie van geen open kaart spelen alleen het moet nog bekend gemaakt worden. Gaat overal zo naar mijn weten. Helaas heb je dan van die zieke personen die het verklappen en hierin nog falen ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 12:27 

Hardtraxx Veteran

Het zijn altijd nog de artiesten die dus blijkbaar de verkeerder personen in vertrouwen nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 12:33 

Ik zal zometeen 2 promo's op youtube planten, full.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 12:41 

Hardtraxxer

Het klopt idd van Audiofreq naar DWX, Is al een tijdje bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 12:59 

Hardtraxx Veteran

sanspark schreef:
Citaat:

Denk jij dat dit al jaren speelt dan? Het is geen kwestie van geen open kaart spelen alleen het moet nog bekend gemaakt worden. Gaat overal zo naar mijn weten. Helaas heb je dan van die zieke personen die het verklappen en hierin nog falen ook.

Zieke personen? Wij zijn er niet om de commercialiteit staande te houden he. En dat het overal zo gaat kan me ook aan mijn reet roesten. Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft, maar als ik nieuws wil, wil ik nieuws, en wil ik niet maandenlang kunstmatig wachten tot het label het met alle trots uit kan melken.

And at the end of the day, als jij niet wilt dat het uit lekt, vertel het dan niemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:04 

Hardtraxx Veteran

Luca77 schreef:
Digital Punk verhuist andersom gezien naar Scantraxx, tenminste als je A2 daar ff bij meerekend. Lijkt mij een prima deal. WP weg, BH weg, Audiofreq weg en Digital Punk ervoor terug :)

Tillt is ook een sublabel van Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:08 

Ik denk dat Max Enforcer dan ook wel ergens heen gaat, die is nu als enigste nog over op het Gold label, toch?
En gezien Waverider naar Scantraxx is gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:14 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Ik denk dat Max Enforcer dan ook wel ergens heen gaat, die is nu als enigste nog over op het Gold label, toch?

Hij heeft Tillt toch gestart, samen met The Beholder. Dus ik denk niet dat hij er dan vandoor zouden gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:23 

Maar mits dat hij ook overstapt naar Scantraxx, en Gold & TillT vervallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:32 

Hardtraxx Newbie

Steffnov schreef:
sanspark schreef:
Citaat:

Zieke personen? Wij zijn er niet om de commercialiteit staande te houden he. En dat het overal zo gaat kan me ook aan mijn reet roesten. Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft, maar als ik nieuws wil, wil ik nieuws, en wil ik niet maandenlang kunstmatig wachten tot het label het met alle trots uit kan melken.

And at the end of the day, als jij niet wilt dat het uit lekt, vertel het dan niemand.

Maandenlang kunstmatig wachten? Ik weet niet wat voor tijdsbesef jij hebt maar maandelang is way overrated..
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen