Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Socializerz wrote:
Mysterion wrote:Hij is al best lang weg bij scantraxx zegt hij zelf: http://euphoricmag.com/explore/exclusiv ... adhunterz/
Ik zei het toch -.-
Het Scantraxx leegloop topic
N
Ey dat is Tha Playah
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 13 hours ago
Mysterion wrote:Hij is al best lang weg bij scantraxx zegt hij zelf: http://euphoricmag.com/explore/exclusiv ... adhunterz/
Dus Headhunterz maakte geen grapje toen ik hem vroeg hier wat uit te leggen over de situatie bij Scantraxx. Had wel verwacht dat het wat officiëler en grootser zou worden aangekondigd dat hij een nieuw label heeft gevonden/opgericht.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Parvuz wrote:
Dus Headhunterz maakte geen grapje toen ik hem vroeg hier wat uit te leggen over de situatie bij Scantraxx. Had wel verwacht dat het wat officiëler en grootser zou worden aangekondigd dat hij een nieuw label heeft gevonden/opgericht.
Zoiets kondig je pas aan als het allemaal is afgerond.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 13 hours ago
Ja dat snap ik, maar je stapt toch ook pas over als alles geregeld is?
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 16 days ago
DUS is nog niet alles geregeld, anders hadden we het wel gehoord. Zo, cirkeltje weer rond. :P
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Artiesten willen bij de grote labels weg, dit geld niet alleen voor Scantraxx. Ik weet ook van een paar artiesten dat ze weg willen bij Fusion. Ik vind het eigenlijk alleen maar een goede zaak want dan krijgen wij (hopelijk) sneller onze tracks :D
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
sorry dubbelpost
A
emmerick wrote:Ik weet ook van een paar artiesten dat ze weg willen bij Fusion.
Het Scantraxx leegloop topic

WIE
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
emmerick wrote:Artiesten willen bij de grote labels weg, dit geld niet alleen voor Scantraxx. Ik weet ook van een paar artiesten dat ze weg willen bij Fusion. Ik vind het eigenlijk alleen maar een goede zaak want dan krijgen wij (hopelijk) sneller onze tracks :D
Wie dan
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
voor de draad ermee ilmar²
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
emmerick wrote:Artiesten willen bij de grote labels weg, dit geld niet alleen voor Scantraxx. Ik weet ook van een paar artiesten dat ze weg willen bij Fusion. Ik vind het eigenlijk alleen maar een goede zaak want dan krijgen wij (hopelijk) sneller onze tracks :D
Waarom zou jou dat verteld worden? Ik hoef niet eens te weten wie er eventueel weg willen bij Fusion, maar volgens mij zit jij hier voor de 1000e keer populair te doen terwijl je gewoon poep praat!
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Maar dan niet joh.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Altijd al Scantraxx artiesten gevonden
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Hoe eerder ze weg gaan bij Fusion, hoe beter.
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
emmerick wrote:. Maar dan niet joh.
Waarom zouden ze dat tegen jou zeggen? Toneshifterz willen 100% zeker niet weg, aangezien die gozer zonder bril nog een album met zany heeft gemaakt... Dat spreekt alleen maar vertrouwen van het label uit!
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Dan zullen we het vanzelf zien toch..
Last edited by emmerick on , edited 2 times in total.
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
emmerick wrote:Dan zullen we het vanzelf zien toch..
Oke, ik hou je opmerking wel even in mn concepten om te kijken of je ooit gelijk gaat krijgen...
A
Socializerz wrote:Grappig hoe niemand hier uitspraken gelooft. Artiesten gaan daar heus niet om liegen. Ik heb hier ook al een aantal keer wat gepost, dat werd niet gelooft en een maandje later stond het hier weer door iemand anders gepost ;)

:thumbdown:
Theracords stop1!!
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Almighty wrote:
Socializerz wrote:Grappig hoe niemand hier uitspraken gelooft. Artiesten gaan daar heus niet om liegen. Ik heb hier ook al een aantal keer wat gepost, dat werd niet gelooft en een maandje later stond het hier weer door iemand anders gepost ;)

Theracords stop1!!
Whut?!
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Zo Thera dan toch naar BHM gaan? :huh:
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
chicken wrote:Zo Thera dan toch naar BHM gaan? :huh:
Hele slechte grap...
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 16 hours ago

Ongefundeerd dom lullen kan iedereen. En het is wel typisch vaak van welke mensen het komt. Dingen roepen ok, maar geef het wel enige fundering
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 17 hours ago
Socializerz wrote:
Fusionmania wrote:Wie zal de volgende worden die Scantraxx zal verlaten?
Ik zelf denk Heady
Ik zelf denk niet Heady
helemaal niemand trouwens :)
Waarom zou ie?
Geef me 1 goede reden?
Toen gaf je me wel ongelijk xd
S
Van Headhunterz kon je dat ook moeilijk verwachten eigenlijk.
Headhunterz die weggaat bij z'n vinder, maar er zal wel een goeie reden zijn, anders was de rest ook niet weg.