Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 13:53 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
Haha volgens quote je het verkeerde want daar hadden we het niet over in die quotes.

daar heb je een punt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 15:51 

Hardtraxxer

In HWS zegt Headhunterz dat hij Outlander wou mailen of hij al bij een label is vind het jammer dat hij Dirty Workz zit. Klinkt een beetje alsof hij wou dat Outlander bij zijn label(?) gaat imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 15:59 

Hardtraxx Veteran

Phase 2:
Waarom is de stijl dan zo erg doorgeslagen in groot willen worden? De meeste mensen die nu nieuw zijn in het HS genre vinden top 40 bootlegs en gezang echt heel erg vet. Logisch want meer kennen ze niet of nauwelijks. Als ik dan een mainstream nummertje uit de periode hiervoor laat horen vinden de meeste mensen dat veel vetter. En los daarvan kan ik me niet voorstellen dat iedereen na een aantal jaar het helemaal gehad heeft en heel graag iets nieuws wil. Het proces van verandering in muziek gaat geleidelijk, waardoor veel mensen het nauwelijks door hebben dat er echt iets fundamenteels aan het veranderen is. Dus mensen zijn het helemaal niet beu. Hardstyle wordt commerciƫler en populairder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 16:06 

Hardtraxxer

Juist, plus het feit dat veel mensen beginnen met toegankelijkere nummers te luisten voordat ze de echte raw/hardstyle platen weten te waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:56 

Hardtraxx Addict

HE-Fan schreef:
Phase 2:
Waarom is de stijl dan zo erg doorgeslagen in groot willen worden? De meeste mensen die nu nieuw zijn in het HS genre vinden top 40 bootlegs en gezang echt heel erg vet. Logisch want meer kennen ze niet of nauwelijks. Als ik dan een mainstream nummertje uit de periode hiervoor laat horen vinden de meeste mensen dat veel vetter. En los daarvan kan ik me niet voorstellen dat iedereen na een aantal jaar het helemaal gehad heeft en heel graag iets nieuws wil. Het proces van verandering in muziek gaat geleidelijk, waardoor veel mensen het nauwelijks door hebben dat er echt iets fundamenteels aan het veranderen is. Dus mensen zijn het helemaal niet beu. Hardstyle wordt commerciƫler en populairder.

Nee door de veranderingen worden ze het ook niet beu. Kijk eens waar de hardsrtle op begonnen is en hoe het nu is. Als het nu nig steeds was zoals het ooit begon dan waren de meeste de interesse erin wel kwijt.

Overigens staat het groter willen worden buiten hetgeen waar ik het over had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:19 

Hardtraxx Veteran

Ik snap nog steeds niet waarom je denkt dat mensen het beu worden. Leg dat eens uit. Als je echt liefhebber bent wordt je het lijkt mij niet beu als het hetzelfde is als in het begin. Het kan toch niet zijn dat alle toen early hs liefhebbers van smaak veranderen na, zeg, pakweg 4/5 jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 22:26 

Hardtraxx Elite

SamdV schreef:
In HWS zegt Headhunterz dat hij Outlander wou mailen of hij al bij een label is vind het jammer dat hij Dirty Workz zit. Klinkt een beetje alsof hij wou dat Outlander bij zijn label(?) gaat imo.

Citaat:
''I wanted to email him if he already signed to a label, but then I saw Dirty Workz signed under his signature. Too bad.'' Headhunterz

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 23:18 

Hardtraxx Veteran

Klein detail uit een recent Frontliner interview op Partyflock:
http://partyflock.nl/interview/235:Fron ... maken.html

Citaat:
Nu ik onafhankelijk ben met mijn label zit ik gewoon enorm goed in mij vel, dus dat probeer ik ook zo veel mogelijk te delen met mijn fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 12:43 

Aan het typen...

HE-Fan schreef:
Ik snap nog steeds niet waarom je denkt dat mensen het beu worden. Leg dat eens uit. Als je echt liefhebber bent wordt je het lijkt mij niet beu als het hetzelfde is als in het begin. Het kan toch niet zijn dat alle toen early hs liefhebbers van smaak veranderen na, zeg, pakweg 4/5 jaar?

Het ligt er aan wat je een verandering noemt, Brennan Heart gebruikt jarenlang dezelfde synths, kicks etc. Het heeft even geduurd, maar mensen begonnen dat zat te worden. Als je het hebt over complete veranderingen van stijl, dan zitten daar inderdaad weinig mensen op te wachten. Het lijkt alsof de hele scene meegroeit, maar in feite zijn het telkens nieuwe mensen die erbij komen en de mensen die weggaan daarmee maskeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 12:51 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
HE-Fan schreef:

Het ligt er aan wat je een verandering noemt, Brennan Heart gebruikt jarenlang dezelfde synths, kicks etc. Het heeft even geduurd, maar mensen begonnen dat zat te worden. Als je het hebt over complete veranderingen van stijl, dan zitten daar inderdaad weinig mensen op te wachten. Het lijkt alsof de hele scene meegroeit, maar in feite zijn het telkens nieuwe mensen die erbij komen en de mensen die weggaan daarmee maskeren.

Als het gewoon de hele tijd hetzelfde blijft zullen meer mensen afhaken dan erbij komen. Dat er weinig mensen op zitten te wachten valt denk ik wel mee. Dat hier een aantal zitten die er niet blij mee zijn, is niet echt de hele scene. Volgens mij gaan de meeste hier op het forum toch nog steeds regelmatig naar feesten dus als ze er zo tegen waren zouden ze ook niet meer gaan toch.

Overigens door de veranderingen in de hardstyle is het niet alleen maar commercieler geworden. Er is hierdoor ook hardstyle gekomen zoals theracords. Dat was er in het begin van de hardstyle ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 12:56 

Hardtraxx Veteran

Op het begin van de Hardstyle was er vrijwel alleen maar 'Theracords' als je begrijpt wat ik bedoel.
Door de verandering zijn er juist vrijwel alleen maar mainstream acts gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:09 

Aan het typen...

Citaat:
Als het gewoon de hele tijd hetzelfde blijft zullen meer mensen afhaken dan erbij komen. Dat er weinig mensen op zitten te wachten valt denk ik wel mee. Dat hier een aantal zitten die er niet blij mee zijn, is niet echt de hele scene. Volgens mij gaan de meeste hier op het forum toch nog steeds regelmatig naar feesten dus als ze er zo tegen waren zouden ze ook niet meer gaan toch.

Nogmaals het ligt eraan wat je als hetzelfde definieert. De stijl heeft zich in 2001 tot 2006 ook ontwikkelt, maar op een manier waar de scene achter stond. En de scene voor mij zijn mensen die actief bezig zijn met deze muziek, dus die zitten nagenoeg allemaal op een van de fora/sites, waarvan een deel misschien slechts meelezend. De mensen die hier weggaan die zie je niet, maar geloof mij ik voer hier nu conversaties met andere mensen dan dat ik deed in 2008 en de verandering sinds toen is vele malen kleiner dan die in 2006/7. Ik zal eens een willekeurig topic erbij pakken: Jur, A-troxx, Masco, Dennis aka Mash, Mol, Frankert, Odyssee, Mystic Dummy, Opperhoofd, Sander, L4rs. Oh en degene die ook in dat topic postte en nu nog steeds hier zit is Jor-D :P En dan heb ik de newbies buiten beschouwing gelaten.

Phase 2 schreef:
Overigens door de veranderingen in de hardstyle is het niet alleen maar commercieler geworden. Er is hierdoor ook hardstyle gekomen zoals theracords. Dat was er in het begin van de hardstyle ook niet.

Theracords is gewoon een voortzetting van de early achtige sound. Met gated kicks en reverse basses. Daar hadden we vroeger tig labels van. Nu is het bijzonder, omdat ze nagenoeg de enige zijn. Iets later is daar de raw hardstyle bij gekomen, die we vroeger ook al hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:45 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Citaat:

Nogmaals het ligt eraan wat je als hetzelfde definieert. De stijl heeft zich in 2001 tot 2006 ook ontwikkelt, maar op een manier waar de scene achter stond. En de scene voor mij zijn mensen die actief bezig zijn met deze muziek, dus die zitten nagenoeg allemaal op een van de fora/sites, waarvan een deel misschien slechts meelezend. De mensen die hier weggaan die zie je niet, maar geloof mij ik voer hier nu conversaties met andere mensen dan dat ik deed in 2008 en de verandering sinds toen is vele malen kleiner dan die in 2006/7. Ik zal eens een willekeurig topic erbij pakken: Jur, A-troxx, Masco, Dennis aka Mash, Mol, Frankert, Odyssee, Mystic Dummy, Opperhoofd, Sander, L4rs. Oh en degene die ook in dat topic postte en nu nog steeds hier zit is Jor-D :P En dan heb ik de newbies buiten beschouwing gelaten.

Phase 2 schreef:

Theracords is gewoon een voortzetting van de early achtige sound. Met gated kicks en reverse basses. Daar hadden we vroeger tig labels van. Nu is het bijzonder, omdat ze nagenoeg de enige zijn. Iets later is daar de raw hardstyle bij gekomen, die we vroeger ook al hadden.

Niet iedereen die actief bezig is met hardstyle zit op fora hoor. Overigens als je op dit forum kijkt zijn er een aantal die er tegen zijn, maar ook genoeg die er niet tegen zijn. Dus nu gelijk te stellen dat heel de scene tegen de verandering is, vind ik te ver gaan.
Verder is het commercieler worden niet de enige verandering. Raw hardstyle zoals we nu hebben is niet hetzelfde als in het begin als je het vergelijkt met nummers van B-front bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:48 

Hardtraxx Veteran

Om even op het Headhunterz en Scantraxx verhaal terug te komen. In de CD-hoes van Hard With Style, staat bij de tracks 'The Power Of Music' en 'Reignite' dat de onder het label Club Class vallen. Dit is een house label, en ik denk dat Headhunterz daar een sublabel gaat beginnen. .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:51 

Hardtraxx Crew

Waarom zou hij van het ene naar het andere sublabel verhuizen? Zie het voordeel daar niet echt van. Als ie weggaat/is lijkt het me dat ie gewoon een eigen label opstart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 16:09 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
HE-Fan schreef:

Ik bedoel natuurlijk een verandering van stijl in de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 16:56 

Donateur

wootum schreef:
Waarom zou hij van het ene naar het andere sublabel verhuizen? Zie het voordeel daar niet echt van. Als ie weggaat/is lijkt het me dat ie gewoon een eigen label opstart.

Dat lijkt me ook echt uber vaag ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 18:27 

Hardtraxx Veteran

Ik had idd ook al vernomen dat hij naar een house-label is verhuist, maar toen ik dat berichtje over Outlander hoorde kreeg ik toch mijn twijfels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 18:32 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ik had idd ook al vernomen dat hij naar een house-label is verhuist, maar toen ik dat berichtje over Outlander hoorde kreeg ik toch mijn twijfels.

Waarom zou headhunterz naar een house-label verhuizen? Hoe kom je daar bij?
Een house-label bestaat gewoon uit house artiesten en gaan niet zomaar een contract aan Headhunterz geven ookal is hij elfde van de wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 11:58 

Het lijkt er anders wel op
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 09:53 

Hardtraxx Addict

Misschien zit Headhunterz nu wel in zijn opzegtermijn van z'n contract bij Scantraxx. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 20:59 

Hardtraxx Newbie

Hij is al best lang weg bij scantraxx zegt hij zelf: http://euphoricmag.com/explore/exclusiv ... adhunterz/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 21:00 

Donateur

Mysterion schreef:
Hij is al best lang weg bij scantraxx zegt hij zelf: http://euphoricmag.com/explore/exclusiv ... adhunterz/

Waarom begint er muziek te spelen als ik op je site kom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 21:10 

Hardtraxx Veteran

Rechts kan je dat pauzeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 21:27 

Donateur

Dat vroeg ik niet. Vreselijke feauture, vooral als je doelgroep bestaat uit (elektronische) muziek liefhebbers. Die dus echt wel hun eigen muziek aan hebben staan.
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen