Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 39  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 11:55 

Aan het typen...

Veranderingen waar de scene zelf niet achterstaat kan ik niet echt scharen onder evolutie of ontwikkeling om ervoor te zorgen dat niet iedereen het straks beu is. Je zorgt dan namelijk in 1 klap dat nagenoeg de hele kern van de scene de nieuwe muziek beu is.
Citaat:
Als je de oudere tracks leuker vindt dan luister je toch lekker naar die tracks. Er is niemand die jou verplicht de nieuwe nummers te luisteren.

Dus als muziek zich niet ontwikkelt dan is iedereen op een gegeven moment het zat, maar als mensen door omstandigheden het maar moeten doen wat er tot op dan is uitgebracht, dan is het opeens geen probleem meer? Wij hebben geen behoefte aan nieuwe tracks, aan een noemenswaardig aanbod in feesten? Bovendien doe je alsof Early Hardstyle 5 jaar lang hetzelfde is gebleven en alsof iedereen stond te popelen om compleet iets anders te luisteren.
Citaat:
Sommige vinden de verandering goed en andere weer niet zo gaat het nu eenmaal in het leven.

Er zijn er wel veel die die verandering goed vonden niet? Vandaar dat ik hier relatief zowat de enige ben die voor 2005 begonnen is met luisteren.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 11:57 

Hardtraxxer

Citaat:
Er zijn er wel veel die die verandering goed vinden niet? Vandaar dat ik hier relatief zowat de enige ben die voor 2005 begonnen is met luisteren.

Dat maakt je echt geen grotere liefhebber dan de andere.
De oude muziek is trouwens nergens heengegaan dus wat houd je tegen het lekker te luisteren :-)
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:02 

Aan het typen...

Die conclusie kun je inderdaad trekken uit wat ik zojuist gezegd heb.. niet dus.
Het zegt iets over hoeveel mensen uit de oude scene blij waren met de verandering destijds. Global Hardstyle, een forum dat destijds 2x zo groot was dan dat Hardtraxx nu is, is er zelfs aan onderdoor gegaan en nee dat komt niet alleen door Scul. Schijnbaar hebben jullie er geen enkel idee van hoe groot de splitsing in de scene was destijds.

Ik hoop nu speciaal voor jou dat Hardstyle vanaf nu op houd met bestaan, gezien jou dat toch niets uitmaakt, je kunt toch nog altijd de tracks van 2007-2012 luisteren?
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:08 

Artiest

Zonde, Arkaine behoorde/behoort in mijn ogen toch tot een van de grotere talenten binnen de Hardstyle scene, maakte voor ze bij X-bone en Scantraxx zaten al toffe dingen, jammer als het enigszins uit elkaar valt. Verder is het normaal dat grote artiesten hun eigen weg gaan en af stappen van het label waar ze begonnen/zaten. Headhunterz is zo'n groot begrip, hij heeft geen label meer nodig als Scantraxx.
Ik denk dat met Anarchist en Arkaine etc. Scantraxx al heel erg inspeelde op het verlies van zulke grote namen, dat grote namen weg gaan is normaal binnen de muziekbranche. Dus ik denk dat er overdreven wordt dat er chaos is bij Scantraxx over verlies van grote namen en dat ze dat wel weer goed oppikken. Het is toch een pionier op gebied van de huidige hardstyle, ben benieuwd wat de nieuwe generatie gaat brengen bij Scantraxx.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:16 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Veranderingen waar de scene zelf niet achterstaat kan ik niet echt scharen onder evolutie of ontwikkeling om ervoor te zorgen dat niet iedereen het straks beu is. Je zorgt dan namelijk in 1 klap dat nagenoeg de hele kern van de scene de nieuwe muziek beu is.
Citaat:
Als je de oudere tracks leuker vindt dan luister je toch lekker naar die tracks. Er is niemand die jou verplicht de nieuwe nummers te luisteren.

Dus als muziek zich niet ontwikkelt dan is iedereen op een gegeven moment het zat, maar als mensen door omstandigheden het maar moeten doen wat er tot op dan is uitgebracht, dan is het opeens geen probleem meer? Wij hebben geen behoefte aan nieuwe tracks, aan een noemenswaardig aanbod in feesten? Bovendien doe je alsof Early Hardstyle 5 jaar lang hetzelfde is gebleven en alsof iedereen stond te popelen om compleet iets anders te luisteren.
Citaat:
Sommige vinden de verandering goed en andere weer niet zo gaat het nu eenmaal in het leven.

Er zijn er wel veel die die verandering goed vonden niet? Vandaar dat ik hier relatief zowat de enige ben die voor 2005 begonnen is met luisteren.

Lyst, jij en nog wat hier op het forum zijn niet de gehele scene.

Ik doe niet alsof early hardstyle 5 jaar lang hetzelfde is gebleven, maar een stijl moet gewoon veranderen. Het is ook niet in 1 keer van early naar de hardstyle van vandaag gegaan. Dat gaat gelijdelijk. De stijl is ook veel breder geworden dan dat het eerst was. Er is dus ook meer dan alleen de commerciele platen die jij verafschuwt.

Je bent overigens niet de enige die al voor 2005 naar hardstyle luisterde. Ik ging voor 2005 al naar hardstyle feesten.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:32 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Zonde, Arkaine behoorde/behoort in mijn ogen toch tot een van de grotere talenten binnen de Hardstyle scene, maakte voor ze bij X-bone en Scantraxx zaten al toffe dingen, jammer als het enigszins uit elkaar valt. Verder is het normaal dat grote artiesten hun eigen weg gaan en af stappen van het label waar ze begonnen/zaten. Headhunterz is zo'n groot begrip, hij heeft geen label meer nodig als Scantraxx.
Ik denk dat met Anarchist en Arkaine etc. Scantraxx al heel erg inspeelde op het verlies van zulke grote namen, dat grote namen weg gaan is normaal binnen de muziekbranche. Dus ik denk dat er overdreven wordt dat er chaos is bij Scantraxx over verlies van grote namen en dat ze dat wel weer goed oppikken. Het is toch een pionier op gebied van de huidige hardstyle, ben benieuwd wat de nieuwe generatie gaat brengen bij Scantraxx.

Die huidige generatie heeft lang niet zo veel talent/ muzikaliteit als de generatie die net vertrokken is.

Atmozfears hebben wel een vette sound maar maken gewoon weinig bijzonders. The Anarchist is dan wel een talentje, maar komt natuurlijk nog niet eens in de buurt van Wildstylez/ Headhunterz/ Frontliner op het begin van hun tijdperk.
Ik ben bang dat het gedaan is met Scantraxx. Niet dat ik dat erg vind trouwens, goeie zaak dat die boevenbende een keer opgerold wordt.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:34 

Wat heb ik gemist? Arkaine weg bij scantraxx of wat?

Ik zie echt alleen maar speculaties, zijn er ook al echt mededelingen geweest behalve die knuppel een aantal posts terug die dingen beweert?
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:42 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
Als een muziekstijl niet ontwikkelt gaat het gewoon dood. Als ze nu nog steeds dezelfde soort tracks maakte als in het begin van de hardstyle was iedereen het allang beu. Verandering in een muziekstijl is gewoon nodig.

Ik vind persoonlijk de early hardstyle, of in ieder geval de sets die DJ's neerzette, veel diverser dan huidige hardstyle sets.
Toen zat er er nog wel eens een plaat tussen die meer techno invloeden had, dan weer een plaat die gebruik maakte van reverse bass, dan weer een plaat met wat tegenwoordig meer als een jumpstyle kick word gezien en dan weer een plaat met die snoeiharde hardstyle bassdrum.

Nu bestaan veel setjes uit nummers die dezelfde opbouw hebben, die dezelfde soort kicks, dezelfde soort melodieen en dezelfde soort vocaltrance-vocals hebben.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:47 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Ik denk dat met Anarchist en Arkaine etc. Scantraxx al heel erg inspeelde op het verlies van zulke grote namen, dat grote namen weg gaan is normaal binnen de muziekbranche.

Dit denk ik ook. Alleen lijkt het erop dat het meer een wanhopige poging is om toch nog enigszins een goede naam te houden. Dit zal ook wel niet goed gaan aangezien, wat Davey al zei, deze generatie nog lang niet zover is als de grote namen.

Denk dat Scancash hier aan onderdoor gaat.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:57 

Artiest

Henk-Jan schreef:
Dark Pact schreef:
Ik denk dat met Anarchist en Arkaine etc. Scantraxx al heel erg inspeelde op het verlies van zulke grote namen, dat grote namen weg gaan is normaal binnen de muziekbranche.

Dit denk ik ook. Alleen lijkt het erop dat het meer een wanhopige poging is om toch nog enigszins een goede naam te houden. Dit zal ook wel niet goed gaan aangezien, wat Davey al zei, deze generatie nog lang niet zover is als de grote namen.

Naja hoe jij het stelt klopt, ze zijn nog niet zo ver, maar Headhunterz, Frontliner en Wildstylez leverde technisch gezien ook tracks die veel minder zijn dan wast ze tegenwoordig maken. Je merkt dat zelfs de grote namen, bij labels als Theracords, Fusion, Scantraxx etc. ook gewoon zichzelf verbeteren door hun carreer. Of ze echt minder zijn dan HHZ en Wildstylez kun je pas zeggen over een aantal jaar. Technisch gezien kun je nu zeggen: "Ja, ze zijn minder." maar muziek draait zoveel om smaak dat je alleen op technisch vlak kunt zeggen of iemand beter of slechter is, muzikaal gezien kan je dat amper stellen.
Overigens, Adrenalize, Anarchist, Arkaine, Atmozfears... ze werken volgens mij gewoon het alfabet af :P
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 14:16 

Hardtraxx Veteran

Ja, ik haal die 4 met moeite uit elkaar xd
En dan moest Profite z'n naam veranderen..
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:22 

Hardtraxx Crew

Phase 2 schreef:
maar een stijl moet gewoon veranderen.

Phase 2 schreef:
Als een muziekstijl niet ontwikkelt gaat het gewoon dood.

Leg mij eens even uit waarom een stijl moet veranderen? Diversiteit, experimenteren, nieuwe dingen ontwikkelen is goed, maar waarom moet daar een hele scene in meegaan dan? Als een artiest iets ontwikkelt wat aanslaat huppelt de rest er gewoon achteraan. Maar de stijl die op dat moment aanwezig is, is niet voor niks aanwezig. Mensen houden er van, vinden het vet. Alleen jammer dan, dat die muziek daarna niet (minder) meer gemaakt wordt. Een stijl moet nu eenmaal veranderen toch?
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:23 

Donateur

Delt-A schreef:
Ja, ik haal die 4 met moeite uit elkaar xd
En dan moest Profite z'n naam veranderen..

Wat een onzin inderdaad.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:33 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Henk-Jan schreef:
Dark Pact schreef:

Overigens, Adrenalize, Anarchist, Arkaine, Atmozfears... ze werken volgens mij gewoon het alfabet af :P

Zal wel mooi zijn want dan kan The Anarchist ook een keer weer wat releasen. ^^
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:38 

Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Phase 2 schreef:
maar een stijl moet gewoon veranderen.

Phase 2 schreef:
Als een muziekstijl niet ontwikkelt gaat het gewoon dood.

Leg mij eens even uit waarom een stijl moet veranderen? Diversiteit, experimenteren, nieuwe dingen ontwikkelen is goed, maar waarom moet daar een hele scene in meegaan dan? Als een artiest iets ontwikkelt wat aanslaat huppelt de rest er gewoon achteraan. Maar de stijl die op dat moment aanwezig is, is niet voor niks aanwezig. Mensen houden er van, vinden het vet. Alleen jammer dan, dat die muziek daarna niet (minder) meer gemaakt wordt. Een stijl moet nu eenmaal veranderen toch?

Als een stijl altijd hetzelfde blijft is iedereen het op een gegeven moment beu. De hele scene hoeft ook niet dezelfde verandering te volgen. Dit gebeurt overigens ook helemaal niet.

Dat artiesten iets nieuws van een andere artiest overnemen gebeurt altijd. het is ook niet zo dat iedere artiest dit doet. Dit zijn er een aantal. Dit heeft alleen niets te maken met het feit dat een stijl moet veranderen omdat het anders dood gaat.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:42 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Die conclusie kun je inderdaad trekken uit wat ik zojuist gezegd heb.. niet dus.
Het zegt iets over hoeveel mensen uit de oude scene blij waren met de verandering destijds. Global Hardstyle, een forum dat destijds 2x zo groot was dan dat Hardtraxx nu is, is er zelfs aan onderdoor gegaan en nee dat komt niet alleen door Scul. Schijnbaar hebben jullie er geen enkel idee van hoe groot de splitsing in de scene was destijds.

Ik hoop nu speciaal voor jou dat Hardstyle vanaf nu op houd met bestaan, gezien jou dat toch niets uitmaakt, je kunt toch nog altijd de tracks van 2007-2012 luisteren?

Punt 1, Lyst, met uit spraken als 'Je hebt geen idee hoe groot de splitsing van het genre was destijds' lijk je het te hebben over de impact van van de fatboy op hiroshima...

punt 2 is het onzin, hardstyle verdwijnt niet en als het zou verdwijnen blijf ik mijn eigen platen wel maken zoals ik ze wil..
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:46 

Hardtraxx Veteran

Phase 2:

Waarom zou je iets wat je leuk vind /van houd beu worden? Dat kan alleen als het verandert naar iets wat jou niet aanspreekt lijkt mij.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 18:16 

Aan het typen...

Frazyr schreef:
Lyst schreef:

Punt 1, Lyst, met uit spraken als 'Je hebt geen idee hoe groot de splitsing van het genre was destijds' lijk je het te hebben over de impact van van de fatboy op hiroshima...

punt 2 is het onzin, hardstyle verdwijnt niet en als het zou verdwijnen blijf ik mijn eigen platen wel maken zoals ik ze wil..

1. Er wordt gedaan of een handje vol mensen het niet eens was met die verandering.
2. Waarom ga je nu eigen platen maken? Je kunt toch gewoon de tracks van 2007-2012 de rest van je leven blijven luisteren? Dat moeten wij early liefhebbers volgens jou ook.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 18:25 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
jambekkie schreef:
Ik heb ook gehoord dat het contract van Headhunterz in oktober afliep, dus hier kan je lekker over siscussieren.

jambekkie schreef:
Ik wil alleen zeggen dat je niet zomaar alles op een forum moet plaatsen. Dan komen er allerlei geruchten en dat is gewoon waardeloos, slaat gewoon nergens op, daar heb je helemaal geen klote aan

Juist :thumbup:

Het is toch beste zeker dat headhunterz ondertussen zijn eigen label heeft kreeg een mailtje van track it down en daar stond het volgende in
Hard With Style (Album)
Artist: HeadhunterzLabel: Be Yourself MusicGenre: Hardstyle

HEADHUNTERZ COMPILATION! Fresh from rocking nearly 20,000 fans at his solo show in Holland last weekend, and from hitting number 11 in the DJ Mag Top 100 poll, now comes this. ESSENTIAL FOR ANY HEADHUNTERZ FAN!

Moet genoeg zeggen denk ik, tenzij het een label is waarvan ik nog nooit gehoord hebt
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 18:30 

Hardtraxx Elite

Casparaa schreef:
Jurheinen schreef:
jambekkie schreef:
Ik heb ook gehoord dat het contract van Headhunterz in oktober afliep, dus hier kan je lekker over siscussieren.

jambekkie schreef:
Ik wil alleen zeggen dat je niet zomaar alles op een forum moet plaatsen. Dan komen er allerlei geruchten en dat is gewoon waardeloos, slaat gewoon nergens op, daar heb je helemaal geen klote aan

Juist :thumbup:

Het is toch beste zeker dat headhunterz ondertussen zijn eigen label heeft kreeg een mailtje van track it down en daar stond het volgende in
Hard With Style (Album)
Artist: HeadhunterzLabel: Be Yourself MusicGenre: Hardstyle

HEADHUNTERZ COMPILATION! Fresh from rocking nearly 20,000 fans at his solo show in Holland last weekend, and from hitting number 11 in the DJ Mag Top 100 poll, now comes this. ESSENTIAL FOR ANY HEADHUNTERZ FAN!

Moet genoeg zeggen denk ik, tenzij het een label is waarvan ik nog nooit gehoord hebt

ik zat laatst op een site te kijken waar al die informatie over labels en dj's staat etc, ben even de naam kwijt.. en zag bij scantraxx iets staan met be yourself catalogue?
EDIT: laatmaar kan het niet meer terug vinden :P vast gedroomd, site was discdogs
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 19:11 

Hardtraxx Veteran

Be yourself msuic was vroeger id&t music
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 21:37 

Hardtraxx Elite

Zo'n beetje alle Q-Dance en B2S cd's komen uit via BYM.. Artiesten albums ook overigens, dus dat zegt niks ;) Dat ie weg is bij Scantraxx is duidelijk, maar wat ie nu verder doet geen idee!
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 22:56 

Hardtraxx Addict

HE-Fan schreef:
Phase 2:

Waarom zou je iets wat je leuk vind /van houd beu worden? Dat kan alleen als het verandert naar iets wat jou niet aanspreekt lijkt mij.

Omdat je het niet meer leuk gaat vinden als het te lang hetzelfde blijft. Er zullen vast wel een aantal mensen het leuk blijven vinden maar de meeste niet. :beer:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:59 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
HE-Fan schreef:
Phase 2:

Omdat je het niet meer leuk gaat vinden als het te lang hetzelfde blijft. Er zullen vast wel een aantal mensen het leuk blijven vinden maar de meeste niet. :beer:

Label runnen stelt tegenwoordig niet veel meer voor, ti's toch alleen maar digitaal.
Dus hij heeft geen extern label nodig. Waarschijnlijk heeft hij zijn eigen management dat dat voor hem zal gaan doen. zoals BH heeft.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2012 13:02 

Hardtraxx Addict

Haha volgens quote je het verkeerde want daar hadden we het niet over in die quotes.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen