Henk-Jan schreef:
Dark Pact schreef:
Ik denk dat met Anarchist en Arkaine etc. Scantraxx al heel erg inspeelde op het verlies van zulke grote namen, dat grote namen weg gaan is normaal binnen de muziekbranche.
Dit denk ik ook. Alleen lijkt het erop dat het meer een wanhopige poging is om toch nog enigszins een goede naam te houden. Dit zal ook wel niet goed gaan aangezien, wat Davey al zei, deze generatie nog lang niet zover is als de grote namen.
Denk dat Scancash hier aan onderdoor gaat.
Naja hoe jij het stelt klopt, ze zijn nog niet zo ver, maar Headhunterz, Frontliner en Wildstylez leverde technisch gezien ook tracks die veel minder zijn dan wast ze tegenwoordig maken. Je merkt dat zelfs de grote namen, bij labels als Theracords, Fusion, Scantraxx etc. ook gewoon zichzelf verbeteren door hun carreer. Of ze echt minder zijn dan HHZ en Wildstylez kun je pas zeggen over een aantal jaar. Technisch gezien kun je nu zeggen: "Ja, ze zijn minder." maar muziek draait zoveel om smaak dat je alleen op technisch vlak kunt zeggen of iemand beter of slechter is, muzikaal gezien kan je dat amper stellen.
Overigens, Adrenalize, Anarchist, Arkaine, Atmozfears... ze werken volgens mij gewoon het alfabet af