Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 20:53 

Hardtraxx Veteran

En bovendien zeg je dat het niet interresant genoeg was, en de hardstyle die daarna kwam, beter was, maar dat is niet per se het geval, de nieuwe Hardstyle waar enkele artiesten mee begonnen zijn sloeg gewoon aan bij een breder publiek, waardoor meerdere artiesten het gingen maken, en uiteindelijk de hele Hardstyle deze nieuwe stijl had.

Daveytl schreef:
Spablauw, stel dat jouw favoriete producers nu alleen nog maar meuk zouden maken en dat dat de nieuwe Hardstyle wordt, zou jij er dan niks van zeggen/ niks tegen doen?

Denk niet dat hij dat zou doen, want die meuk/nieuwere stijl is dan gewoon kwalitatief betere muziek volgens hem, ookal zou hij het mindere muziek vinden qua inhoud xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:07 

Nee hoor ik spreek hier uit algemene naam niet voor men eigen. Ik luister niet echt fanatiek Hardstyle meer, meer House/Electro/Trance... Daarom erger ik me ook niet zo aan de meuk die eruit komt, want de momenten dat ik Hardstyle luister zoek ik gewoon goede platen op, vele artiesten die ooit platen hebben gemaakt die ik echt rotslecht vond beluister ik nu niet eens meer als ze met iets nieuws komen. (Psyko Punkz, Coone, Isaac, Deepack....) Allemaal artiesten waar ik mezelf niet meer in interesseer :)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:19 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Nee hoor ik spreek hier uit algemene naam niet voor men eigen. Ik luister niet echt fanatiek Hardstyle meer, meer House/Electro/Trance... Daarom erger ik me ook niet zo aan de meuk die eruit komt, want de momenten dat ik Hardstyle luister zoek ik gewoon goede platen op, vele artiesten die ooit platen hebben gemaakt die ik echt rotslecht vond beluister ik nu niet eens meer als ze met iets nieuws komen. (Psyko Punkz, Coone, Isaac, Deepack....) Allemaal artiesten waar ik mezelf niet meer in interesseer :)...

Wat doe je dan nog hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:21 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Nee hoor ik spreek hier uit algemene naam niet voor men eigen. Ik luister niet echt fanatiek Hardstyle meer, meer House/Electro/Trance...

DOEI SPABLAUW
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:22 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Spablauw schreef:
Nee hoor ik spreek hier uit algemene naam niet voor men eigen. Ik luister niet echt fanatiek Hardstyle meer, meer House/Electro/Trance...

DOEI SPABLAUW

Volgens mij luister jij ook haast geen hardstyle meer dakkie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:26 

Kraak... Piep...

Hardcore gedeelte hebben we ook nog he.
Die hij volpleurt met halve hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:29 

Dakpan schreef:
Spablauw schreef:

DOEI SPABLAUW

Waarom zou ik weg gaan? Ik luister nog Hardstyle zeg ik toch, Hardtraxx interesseert me gewoon om op de hoogte te blijven van alles...
Vroeger luisterde ik enkel Hardstyle, nu ook andere stijlen, en dat is niet verboden lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:30 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:

Bekrompen reactie D-Nema. Misschien moet jij je hardcore kennis eens uitbreiden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:31 

Kraak... Piep...

Dakpan schreef:
D-Nemacyst schreef:

Bekrompen reactie D-Nema. Misschien moet jij je hardcore kennis eens uitbreiden. :)

:lol: Hahaha bitch please. Ik ken zat en daaruit heb ik kennis vergaard dat ik crossbreed niks aan vind. problem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:34 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Dakpan schreef:
D-Nemacyst schreef:

:lol: Hahaha bitch please. Ik ken zat en daaruit heb ik kennis vergaard dat ik crossbreed niks aan vind. problem?

Het feit dat jij releases als Forget The Rapture Prepare To Rot, Next Attack, Small Things en Face of War halve hardcore vindt zegt al genoeg over jouw kennis over het genre. Ik laat het hierbij, heb genoeg reacties gepost nu. Indien je het er niet mee eens ben zie ik de PM wel verschijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:35 

Kraak... Piep...

Ik geloof inderdaad dat ik ook specifiek die releases noemde ja.
Vervelend he als anderen je stijl afkraken.

Ik hoef jouw geen PB te sturen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:37 

Hardtraxx Veteran

Zullen we dit topic even laten waarvoor het dient?
Ga maar lekker verder via PM :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 12:51 

Hardtraxxer

ik ben het met Spablauw eens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 13:13 

Spablauw krijgt fans! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 14:04 

Hardtraxx Veteran

Oké, dan ben ik het eens met de stelling "5 + 5 = -29,78". Zit net zoveel logica in als in Spablauw zn verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 14:45 

Kraak... Piep...

bRt_ schreef:
Zullen we dit topic even laten waarvoor het dient?
Ga maar lekker verder via PM :D

Word compleet genegeerd :P

Maar om even ontopic te gaan.

Welke scantraxx "veteranen" zitten er nu nog bij Scantraxx zelf dan? Volgensmij is alleen Scope DJ nog over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 14:52 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Welke scantraxx "veteranen" zitten er nu nog bij Scantraxx zelf dan? Volgensmij is alleen Scope DJ nog over.

En propje dan nog. Maar meer is het niet echt nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:07 

Hardtraxx Crew

Steffnov schreef:
D-Nemacyst schreef:

En propje dan nog. Maar meer is het niet echt nee.

D-Block & S-Te-Fan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:34 

Hardtraxx Veteran

En audiofreq zat er ook bij vroeger met Bioweapon
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:37 

Hardtraxx Veteran

HE-Fan schreef:
En audiofreq zat er ook bij vroeger met Bioweapon

bioweapon kwamen toch wel even wat later dan hhz/ws/fl/dbstf/scope
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 19:04 

Hardtraxx Veteran

Ja klopt maar zijn in ieder geval geen talenten van dit jaar vorig jaar zoals de rest die er nu bij zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 20:17 

Hardtraxx Veteran

Zit natuurlijk wel een kern van waarheid in Spablauw's verhaal.
Ik denk dat het funest voor de Early Hardstyle is geworden dat de nieuwe style dezelfde naam kreeg.

Maar de vergelijking met de Nokia slaat nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 11:15 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Ik denk dat het funest voor de Early Hardstyle is geworden dat de nieuwe style dezelfde naam kreeg.

Dat is nu ook het geval met de huidige hardstyle, het kan mij in ieder geval weinig schelen dat een ´voormalig´ hardstyle-producer een track maakt met daarin house of nummers als loos my mind..
Het probleem is alleen dat ik daar totaal niet mee geassocieerd wil worden en dat gebeurt nu toch omdat het ook de naam hardstyle heeft gekregen.. Dat is denk ik ook wat de meeste mensen hier op het forum stoort, dat het grootste deel van die meuk die eruit komt hardstyle word genoemd, en men zich daar niet in kan en/of mee wil identificeren.

Beetje offtopic, maar wou er toch ff op inhaken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 11:35 

Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Spablauw schreef:
Had die reacties wel verwacht hoor. Moest iemand iets afbreken wat ik zelf goed vind zou ik er ook tegen ingaan, je doet maar :thumbup: .

Technologie ontwikkelt zich verder, muziek veranderd. Door vernieuwingen in de technologie komt er een uitgebreider product op de markt: je vergelijking tussen een zwart wit scherm en de Lumia. Muziek verandert ook door de tijd heen, maar dat is nog altijd voor het grootste gedeelte smaakgebonden. Muziek van 5, 10 of 15 jaar geleden is kwalitatief gezien niet minder dan muziek van nu. Dus die vergelijking klopt van geen kanten, je vergelijkt iets met wat verbeterd met iets wat veranderd.

En waarom moet je je ergens maar in hemelsnaam bij neerleggen bij iets wat je niet aanstaat. Je hebt toch een eigen mening en een mond gekregen om die eigen mening te verwoorden? Het doet er dan ook helemaal niet toe of die mening wel of geen invloed heeft op iets.

Als een muziekstijl niet ontwikkelt gaat het gewoon dood. Als ze nu nog steeds dezelfde soort tracks maakte als in het begin van de hardstyle was iedereen het allang beu. Verandering in een muziekstijl is gewoon nodig. Als je de oudere tracks leuker vindt dan luister je toch lekker naar die tracks. Er is niemand die jou verplicht de nieuwe nummers te luisteren. Sommige vinden de verandering goed en andere weer niet zo gaat het nu eenmaal in het leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 11:48 

Hardtraxxer

^
:worship:
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen